5-ого травня весь світ відзначає Міжнародний день боротьби за права інвалідів. В Україні багато турбуються про людей, які потребують особливої уваги і милосердя. Законами передбачено захист соціальних прав людей з інвалідністю, соціальна допомога, права на реабілітацію, отримання ними медичної допомоги, освіти, можливість їхнього професійного зростання.
Для тих хто вважає, що арттерапія – це лише процес малювання, студенти першого курсу спільно із старшим викладачем кафедри ТСІО, к.псих.н. Іваненко Аліною Сергіївною провели онлайн-брифінг на тему «Інноваційні артпедагогічні та арттерапевтичні методи».
В умовах карантину кафедра германської та слов’янської філології перебуває в пошуках (з апробацією!) нових форм роботи зі студентами. Домінантним у цьому процесі є прикметник дистанційний, який ми часто вживаємо і який відбиває сутність змін у житті кафедри.
Перший тиждень роботи в умовах карантину (найважчий!) засвідчив: ми на правильному шляху. Було налагоджено двобічний зв’язок зі студентами, сплановано форми дистанційної роботи з урахуванням специфіки навчальних дисциплін і можливостей студентів.
30 квітня відбулася конференція з волонтерської практики студентів першого курсу факультету спеціальної освіти. Сьогодні вже немає сенсу казати, що вона проходила в режимі онлайн. Студенти звітувалися про результати практичної діяльності, демонстрували здобуті досягнення і практичні навички, окреслили труднощі та проблеми дистанційної практики. Аналітичну характеристику роботи студентів дали методисти практики, викладачі кафедри спеціальної педагогіки та інклюзії, професор І.В. Татьянчикова, доцент Т.Г. Кузнецова, доцент М.С. Омельченко, асистент А.В. Ширіна. Підсумком роботи студентів стало отримання фахових знань та вмінь надавати допомогу дітям та дорослим із психофізичними порушеннями.
30-го квітня відбулася звітна онлайн-конференція з педагогічної практики, де студенти другого курсу мали можливість випробувати себе в якості вихователів спеціальної школи. У ході конференції було презентовано результати першого досвіду роботи студентів у ролі вихователів: власні досягнення, труднощі, над подоланням яких ще треба ретельно працювати, почуття та емоції від безпосереднього спілкування з дітьми з особливими освітніми потребами.