Дисципліни кафедри педагогіки вищої школи підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (денна та заочна форми навчання)
Перелік обов’язкових дисциплін
Світовий досвід та сучасні тенденції розвитку університетської освіти
Педагогіка вищої школи
Практикум з педагогіки вищої школи
Методологія і методика педагогічних досліджень
Теорія і практика електронного навчання у вищій школі
Сучасні інформаційні технології (за професійним спрямуванням)
Управління закладами освіти
Методика викладання фахових дисциплін у вищій школі
Виробнича асистентська та науково-дослідна практична підготовка
Кваліфікаційна робота
ВИБІРКОВИЙ БЛОК 1. «Тьюторські технології»
Функції та напрями діяльності студентського самоврядування
Професійний імідж педагога-тьютора
Історія розвитку теорії та практики тьюторства
Педагогічні технології в професійній діяльності педагога-тьютора
Тьюторський супровід освітньої діяльності
Професійні компетентності педагога-тьютора
ВИБІРКОВИЙ БЛОК 2. «Основи андрагогіки»
Основи андрагогіки
Професійний імідж педагога-андрагога
Історія розвитку теорії та практики освіти дорослих і андрагогіки
Основи медіаосвіти дорослих
Акмеологічні технології
Тьюторський супровід навчального процесу
Дисципліни підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (денна та заочна форми навчання)
Перелік обов’язкових дисциплін
Науковий стиль мовлення
Методологія наукових досліджень
Теорія освітології
Інноваційні технології в освіті
Історія освіти та педагогічної думки
Порівняльна педагогіка
Науково-викладацька практика
Перелік вибіркових дисциплін
(15 кредитів, із 9 обрати 3 дисципліни)
Тренінгова діяльність у закладах вищої освіти
Науково-педагогічні школи в Україні
Лідер в освіті
Теорія і практика вищої освіти в Україні
Тренінг самопізнання та розвитку комунікативної компетентності
Компетентнісний підхід в освіти
Дистанційна освіта
Моделювання освітньої підготовки і професійної діяльності науковця
Світовий досвід та сучасні тенденції розвитку цифрової освіти