У ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" студенти навчаються за кредитно-модульною системою.
Кредитно-модульна система навчання впроваджується з метою:
- стимулювання системної самостійної роботи студентів протягом усього семестру й підвищення якості здобутих ними знань;
- запровадження здорової конкуренції в навчанні;
- підвищення об'єктивності оцінювання знань студентів;
- виявлення та розвитку творчих здібностей студентів.
Впровадження кредитно-модульної системи навчання стає можливим тільки за умов використання диференційної оцінки знань і визначення рейтингу студентів та за допомогою:
- розподілу програмного матеріалу дисциплін на змістові модулі й перевірки якості засвоєння теоретичного і практичного матеріалу кожного модуля;
- структурування навчального матеріалу на підставі чіткого визначення елементів знання (з метою оцінки викладачами кожного змістового компоненту знання);
- використання більш широкої та гнучкої системи оцінки знань.
Вирішальний вплив на підсумкову оцінку з дисципліни має сума балів, одержаних за семестр.
Організація та проведення рейтингової
оцінки знань студентів протягом семестру
У 2008-2009 начальному році були затверджені Тимчасові зміни до «Положення про диференційовану оцінку знань та визначення рейтингу студентів Слов’янського державного педагогічного університету» на підставі досвіду впровадження кредитно-модульної системи у 2006 – 2008 навчальних роках.
Мінімальний бал допуску до заліку або іспиту становить 50 і складається з підсумку виконання завдань аудиторної і самостійної робіт та ІНДЗ. Максимальний підсумок за семестр становить 74 бали та відповідає оцінці 3 (задовільно).
При складанні заліку, студент може отримати максимальну оцінку 26 балів і таким чином підвищити свій показник за шкалою в 100 (сто) балів.
Якщо студент за семестр має показник 60 – 74 бали, він має право на отримання оцінки за залік – «зараховано» або за іспит «задовільно» (DE) автоматом.
Якщо студент бажає підвищити оцінку, він складає іспит за шкалою 100 (сто) балів і в кінцевому результаті попередні бали не враховуються, а виставляється оцінка, яка отримана на іспиті.
Оцінювання диференційованого заліку відбувається за формулою оцінювання заліку.
Рейтингова оцінка (у балах) | У національній шкалі | У шкалі ECTS |
90-100 | Відмінно (зараховано) | А |
75-89 | Добре (зараховано) | ВС |
60-74 | Задовільно (зараховано) | DЕ |
35-59 | Незадовільно з можливістю повторного складання (незараховано) | FХ |
1-34 | Незадовільно з обов'язковим повторним курсом (незараховано) | F |