• Головна
    • Новини ДДПУ
    • Реєстр нормативної документації
    • ЗМІ про нас
    • Про університет
      • Історія ДДПУ
      • Герб
      • Символіка факультетів
    • Наука та іновації
      • Спеціалізована вчена рада Д 12.112.01
        • Загальна інформація
        • Паспорт спеціальності
        • Перелік документів
        • Повідомлення
        • Архів
          • 2012 рік
      • Спеціалізована вчена рада К 12.112.02
        • Загальна інформація
        • Паспорт спеціальності
        • Перелік документів
        • Повідомлення
      • Спеціалізовані вчені ради
      • Аспірантура
      • Наукові школи
      • Науково-дослідні лабораторії
      • Рада молодих учених
      • Науково-видавнича діяльність
      • Конференції
      • Рейтинг викладачів
      • Наукове та науково-технічне співробітництво із закордонними організаціями
      • Наукові публікації у Scopus або WoS
    • Бібліотека
    • Публічна інформація
    • Реєстр держзакупівель
    • Галерея
    • Персональні сторінки
  • Структура
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Навчально-методичний відділ
      • Склад відділу
      • Нормативна документація
      • Накази
      • Графік навчального процесу
      • Положення про НМВ
      • Архів
    • Підрозділ ліцензування, акредитації та підвищення кваліфікації
      • Склад підрозділу
      • Нормативна документація
      • Експертні висновки
      • Ліцензія та сертифікати
      • Освітні програми
      • Підвищення кваліфікації
      • Архів
    • Підрозділ моніторингу якості вищої освіти
      • Склад підрозділу
      • Рейтинг викладачів
      • Звіти про наукову діяльність
      • Співробітництво із закордонними організаціями
      • Участь у міжнародних проєктах
      • Науково-дослідні лабораторії
      • Наукові школи
      • Рада молодих учених
      • Наукова робота студентів
      • Новини
    • Підрозділ з організації виховної роботи
      • Склад підрозділу
      • Нормативна документація
      • Виховна робота
      • Студентське самоврядування
      • Булінг
      • Інформаційний листок здобувача
      • Новини
    • Центр кар'єри та соціально-психологічної підтримки
    • Відділ кадрів
    • Горлівський інститут іноземних мов
    • Українсько-польський міжнародний центр
    • Центр неформальної освіти
  • Факультети та кафедри
    • Фізико-математичний
      • Деканат
      • Історія факультету
      • Перелік спеціальностей
      • Список кафедр
        • Кафедра математики та інформатики
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
          • Навчально-методична робота
        • Кафедра МНМ та МНІ
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
          • Навчально-методична робота
        • Кафедра фізики
          • Склад кафедри
          • Навчально-методична робота
    • Філологічний
      • Деканат
      • Історія факультету
      • Гімн факультету
      • Перелік спеціальностей
      • Список кафедр
        • Кафедра української мови та літератури
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
          • Навчально-методична робота
          • Історія кафедри в особах
            • Фотогалерея
            • У Пантеоні видатних людей
              • Пам'яті професора Горбачука
            • Біографічний нарис
            • Основні дати життя
            • Біобліографія
            • Щоденник дисидента
        • Кафедра іноземних мов
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
          • Навчально-методична робота
        • Кафедра ГСФ
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
          • Навчально-методична робота
      • Галерея
    • Факультет ПТПО
      • Деканат
      • Історія факультету
      • Перелік спеціальностей
      • Список кафедр
        • Кафедра теорії і практики початкової освіти
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
          • Навчально-методична робота
        • Кафедра ПМД та ІПО
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
          • Навчально-методична робота
        • Теорії і практики технологічної та професійної освіти
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
        • Кафедра музики і хореографії
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
          • Навчально-методична робота
      • Галерея
      • Новини
    • Педагогічний
      • Деканат
      • Історія факультету
      • Перелік спеціальностей
      • Список кафедр
        • Кафедра соціальної роботи
          • Склад кафедри
          • Навчально-методична робота
        • Кафедра дошкільної освіти
          • Склад кафедри
          • Спеціальності
        • Кафедра практичної психології
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
          • Навчально-методична робота
      • Галерея
      • Ресурсний центр факультету
    • Спеціальної освіти
      • Деканат
      • Історія факультету
      • Перелік спеціальностей
      • Список кафедр
        • Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
          • Навчально-методична робота
        • Кафедра логопедії та спеціальної психології
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
          • Навчально-методична робота
        • Кафедра спеціальної педагогіки та інклюзії
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
          • Навчально-методична робота
      • Галерея
    • Фізичного виховання
      • Деканат
      • Історія факультету
      • Перелік спеціальностей
      • Список кафедр
        • Кафедра медико-біологічних основ, охорони життя та цивільного захисту
          • Навчально-методична робота
        • Кафедра фізичної терапії, фізичного виховання та біології
          • Офіційна сторінка
          • Навчально-методична робота
        • Кафедра загальної психології
          • Навчально-методична робота
        • Кафедра МВСПД
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
          • Навчально-методична робота
        • Кафедра ТМОФВіР
          • Склад кафедри
          • Історія кафедри
          • Навчально-методична робота
      • Галерея
    • Гуманітарної та економічної освіти
      • Деканат
      • Історія факультету
      • Перелік спеціальностей
      • Список кафедр
        • Кадедра психології
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
          • Навчально-методична робота
        • Кафедра управління та адміністрування
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
          • Навчально-методична робота
        • Кафедра педагогіки
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
          • Навчально-методична робота
          • Кафедра педагогіки інформує
        • Кафедра філософії, історії та соціально-гуманітарніх дисциплін
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
          • Навчально-методична робота
        • Кафедра педагогіки вищої школи
          • Склад кафедри
          • Діяльність кафедри
          • Навчально-методична робота
      • Наші випускники
  • Студенту
    • Оголошення
    • Студентське самоврядування
      • Нормативно-правові документи
    • Профспілка студентів та аспірантів
    • Студентський клуб
    • Спортивне життя
      • Спортивні новини
      • Наші досягнення
      • Спортивні заходи
      • Фотогалерея
      • Посилання
    • Дистанційне навчання
    • Призначення та виплати стипендій
    • Рейтинг здобувачів вищої освіти
    • Графік освітнього процесу
    • Ліцензія та сертифікати про акредитацію
    • Освітні програми та навчальні плани
    • Вибіркові дисципліни
    • Силабуси та робочі програми
    • Навчальна робота
    • Педагогічна практика
    • Інформаційний листок здобувача
    • Булінг
    • Опитування
    • Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
  • Співробітнику
    • Профспілка
    • Нормативні документи
    • Запобігання та виявлення корупції
    • Поштовий сервіс університету
    • Дистанційне навчання
    • Наукові публікації у Scopus або WoS
  • Вступ 2022
  • Програма підготовчих курсів
  • Акредитація освітніх програм
    • 014 Середня освіта (Біологія та здоров'я людини)
    • 014 Середня освіта (Мова і література (англійська))
    • 011 Освітні, педагогічні науки
ДВНЗ ДВНЗ
  • Головна
    • Новини ДДПУ
    • Реєстр нормативної документації
    • ЗМІ про нас
    • Про університет
    • Наука та інновації
    • Бібліотека
    • Публічна інформація
    • Реєстр держзакупівель
    • Галерея
    • Персональні сторінки
    • Вхід
  • Структура
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Навчально-методичний відділ
    • Підрозділ ліцензування, акредитації та підвищення кваліфікації
    • Підрозділ моніторингу якості вищої освіти
    • Підрозділ з організації виховної роботи
    • Центр кар'єри та соціально-психологічної підтримки
    • Відділ кадрів
    • Горлівський інститут іноземних мов
    • Українсько-польський міжнародний центр
    • Центр неформальної освіти
  • Факультети та кафедри
  • Студенту
  • Співробітнику
  • Вступ 2022
  • Програма підготовчих курсів
  • Акредитація освітніх програм
    • 014 Середня освіта (Інформатика)
    • 232 Соціальне забезпечення
ДВНЗ ДВНЗ
  • Головна
    • Новини ДДПУ
    • Реєстр нормативної документації
    • ЗМІ про нас
    • Про університет
    • Наука та інновації
    • Бібліотека
    • Публічна інформація
    • Реєстр держзакупівель
    • Галерея
    • Персональні сторінки
    • Вхід
  • Структура
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Навчально-методичний відділ
    • Підрозділ ліцензування, акредитації та підвищення кваліфікації
    • Підрозділ моніторингу якості вищої освіти
    • Підрозділ з організації виховної роботи
    • Центр кар'єри та соціально-психологічної підтримки
    • Відділ кадрів
    • Горлівський інститут іноземних мов
    • Українсько-польський міжнародний центр
    • Центр неформальної освіти
  • Факультети та кафедри
  • Студенту
  • Співробітнику
  • Вступ 2022
  • Програма підготовчих курсів
  • Акредитація освітніх програм
    • 014 Середня освіта (Інформатика)
    • 232 Соціальне забезпечення
Slider

Призначення та виплати стипендій

Призначення та виплати стипендій

  • Порядок формування рейтингу успішності
  • Порядок призначення соціальної стипендії
  • Як оформити соціальну стипендію?
  • Рейтинг здобувачів вищої освіти

Порядок формування рейтингу успішності

Схвалено та затверджено Вченою радою

ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

протокол № 9 від 27 квітня, 2017 року

 

ПОРЯДОК
формування рейтингу успішності, призначення та виплати стипендій студентам

Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет»

 

1. Загальні питання

1.1. Порядок формування рейтингу успішності, призначення та виплати стипендії студентам (надалі — Порядок) у Державному вищому навчальному закладі «Донбаський державний педагогічний університет» (надалі — Університет) визначає основні питання формування рейтингу успішності, призначення та виплати стипендій студентам денної форми навчання, які здобувають в Університеті ступінь бакалавра та магістра.

{Детальніше}

 

Порядок призначення соціальної стипендії

Порядок виплати соціальних стипендій студентам закладів вищої освіти регламентується Постановою Кабінету Міністрів Україні від 28.12.2016 № 1045 «Деякі питання виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) закладів фахової передвищої та вищої освіти».

Право на соціальну стипендію мають студенти Університету, які:

1) навчаються за денною формою за державним замовленням;

2) за результатами навчального семестру не мають академічної заборгованості, незадовільних результатів навчання, включені до рейтингу успішності;

3) не перебувають в академічній відпустці;

4) звернулися з відповідною заявою про призначення соціальної стипендії;

5) належать до таких категорій осіб:

5.1) дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа у разі продовження навчання до 23 років або до закінчення закладів освіти;

5.2) осіб, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків (батьки яких померли/оголошені померлими, загинули або пропали безвісти);

5.3) осіб, які мають право на отримання соціальної стипендії відповідно до статей 20-22 і 30 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”;

5.4) шахтарів, які мають стаж підземної роботи не менш як три роки;

5.5) осіб, які стали студентами протягом трьох років після здобуття базової та/або повної загальної середньої освіти, батьки яких є шахтарями, що мають не менш як 15 років стажу підземної роботи або загинули внаслідок нещасного випадку на виробництві чи яким встановлено інвалідність I або II групи;

5.6) осіб, визнаних постраждалими учасниками Революції Гідності, учасниками бойових дій та їх дітей (до закінчення дітьми навчання в Університеті, але не довше ніж до досягнення ними 23 років);

5.7) дітей, один з батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного в період участі в антитерористичній операції, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях (до закінчення навчання в Університеті, але не довше ніж до досягнення ними 23 років);

5.8) дітей, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту (до закінчення навчання в Університеті, але не довше ніж до досягнення ними 23 років);

5.9) дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи (до закінчення навчання в Університеті, але не довше ніж до досягнення ними 23 років);

5.10) дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю I-III групи;

5.11) студентів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”;

5.12) осіб з інвалідністю внаслідок війни відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та їх дітей (до закінчення навчання в Університеті, але не довше ніж до досягнення ними 23 років);

5.13) дітей, які проживають у населених пунктах на лінії зіткнення (до закінчення навчання в Університеті, але не довше ніж до досягнення ними 23 років).

5.14) осіб, яким призначені соціальні стипендії Верховної Ради України для студентів закладів фахової передвищої та вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей з малозабезпечених сімей відповідно до постанови Верховної Ради України від 24 жовтня 2002 р. № 218-IV.

Студентам, які мають право на отримання соціальної стипендії і набувають право на отримання академічної стипендії, виплачується тільки один вид стипендії за їх вибором, крім дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та особам з їх числа, а також студентам, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків (батьки яких померли/оголошені померлими, загинули або пропали безвісти), яким одночасно виплачується академічна та соціальна стипендії відповідно до законодавства.

Якщо студент має право на призначення соціальної стипендії одночасно за кількома підставами, соціальна стипендія виплачується відповідно до однієї з підстав за вибором студента.

Університет до 5 числа кожного місяця подає до органів соціального захисту населення списки студентів, яким призначено соціальну стипендію. Виплата стипендії здійснюється після перерахунку Університету відповідних коштів Міністерством соціальної політики України через органи соціального захисту.

Як оформити соціальну стипендію?

Як оформити соціальну стипендію?

1. Для отримання соціальної стипендії студенти звертаються до деканату відповідного факультету із заявою (зразок), у якій зазначають такі відомості:

- прізвище, ім’я та по батькові;

- число, місяць, рік народження;

- зареєстроване й фактичне місце проживання;

- підстава для отримання соціальної стипендії.

2. Для одержання консультативної допомоги щодо коректного написання заяви на призначення соціальної стипендії та встановлення належності оформлення документів, студенти звертаються до інспектору відділу кадрів у кабінет № 310 головного навчального корпусу ДДПУ (вул. Генерала Батюка, 19, 3-й поверх).

3. До заяви обов’язково додаються копії (у двох екземплярах) таких документів:

1) паспорта громадянина України*;

2) довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків**;

3) свідоцтва про народження;

4) студентського квитка;***

5) документів, що засвідчують підставу для отримання соціальної стипендії.

* У разі наявності у студента паспорта нового зразка подається копія паспорта з двох сторін та копія документу, який підтверджує місце реєстрації (довідка про реєстрацію місця проживання особи) або витяг з єдиного державного демографічного реєстру.

** Не додається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відповідну відмітку в паспорті.

*** У разі неможливості подання копії студентського квитка подається довідка, видана деканатом відповідного факультету про навчання студента на цьому факультеті.

4. Для отримання соціальної стипендії у наступному місяці необхідно оформити заяву та надати копії документів до кінця поточного місяця.

 

Перелік документів, що засвідчують підставу для отримання соціальної стипендії відповідно до соціальної категорії студента.

1. Особи з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа у разі продовження навчання до 23 років або до закінчення закладів освіти:

- копія рішення органу опіки та піклування про надання статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, або витяг з обліково-статистичної картки дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування.

2. Особи, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків (батьки яких померли/оголошені померлими, загинули або пропали безвісти):

- копія свідоцтва про смерть батьків;

- рішення суду про оголошення батьків померлими;

- рішення суду про визнання батьків безвісно відсутніми чи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, що засвідчує факт внесення до цього реєстру інформації про те, що особа зникла безвісти, або інформацію з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, отриману в порядку, передбаченому статтею 15 Закону України “Про правовий статус осіб, зниклих безвісти”;

- документ, що підтверджує загибель батьків, виданий військовим формуванням, правоохоронним органом спеціального призначення.

Якщо зазначену особу виховувала одинока матір, додається витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини, виданий відділом державної реєстрації актів цивільного стану, або довідка про народження, видана виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради, із зазначенням підстави для внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно до абзацу першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України.

3. Особи, які мають право на отримання соціальної стипендії відповідно до статей 20-22 і 30 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”:

- копія відповідного посвідчення, що підтверджує статус особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи, або копію довідки встановленого зразка, виданої неповнолітній дитині померлого громадянина, віднесеного до категорії 1, 2 або 3 учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою.

4. Шахтарі, які мають стаж підземної роботи не менш як три роки або особи, які стали студентами протягом трьох років після здобуття базової та/або повної загальної середньої освіти, батьки яких є шахтарями, що мають не менш як 15 років стажу підземної роботи або загинули внаслідок нещасного випадку на виробництві чи яким встановлено інвалідність I або II групи:

 - довідка з гірничого підприємства із зазначенням стажу підземної роботи;

- акт про нещасний випадок, пов’язаний з виробництвом, за формою Н-1 згідно з додатком 4 до Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 р. № 1232 “Деякі питання розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві”;

- копія довідки медико-соціальної експертизи;

- копія свідоцтва про смерть батька (матері).У разі неможливості подання довідки з гірничого підприємства із зазначенням стажу підземної роботи подається довідка з Пенсійного фонду України із зазначенням стажу підземної роботи.

5. Осіби, визнані постраждалими учасниками Революції Гідності, учасниками бойових дій та їх діти:

- копія посвідчення постраждалого учасника Революції Гідності встановленого зразка;

- копія посвідчення учасника бойових дій встановленого зразка;

- довідка органу соціального захисту населення про перебування на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, за зареєстрованим (фактичним) місцем проживання з посиланням на норму законодавства, відповідно до якої встановлено статус учасника бойових дій, або копію довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, або копію довідки про участь особи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення.

6. Особи з числа дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти), помер внаслідок поранення, контузії, каліцтва чи захворювання (одержаного в період участі в АТО) у районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів:

- копія свідоцтва про смерть батька (матері);

- документ, що підтверджує загибель (зникнення безвісти) одного з батьків, виданий військовим формуванням, правоохоронним органом спеціального призначення, або рішення суду про визнання безвісно відсутнім (оголошення померлим);

- копія довідки медико-соціальної експертизи.

7. Особи з числа дітей, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту:

- копія свідоцтва про смерть батька (матері);

- копія довідки або посвідчення встановленого зразка члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни;

- довідка органу соціального захисту населення про перебування на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, за зареєстрованим (фактичним) місцем проживання з посиланням на норму законодавства, відповідно до якої встановлено статус члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни;

8. Особи з числа дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи:

- копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

9. Діти з інвалідністю та особи з інвалідністю I-III групи:

- копія медичного висновку про дитину-інваліда віком до 18 років або копію довідки медико-соціальної експертизи.

10. Студенти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”:

- довідка органу соціального захисту населення про призначення сім’ї допомоги відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”.

11. Особи з інвалідністю внаслідок війни відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та їх діти:

- копія посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни встановленого зразка.

12. Діти, які проживають у населених пунктах на лінії зіткнення:

- довідка про реєстрацію місця проживання особи встановленого зразка, яка містить відомості про реєстрацію місця проживання особи у населеному пункті на лінії зіткнення.

13. Особи, яким призначені соціальні стипендії Верховної Ради України для студентів з числа дітей-сиріт та дітей з малозабезпечених сімей:

- копія розпорядження Кабінету Міністрів України про призначення соціальної стипендії Верховної Ради України студентам закладів фахової передвищої та вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей з малозабезпечених сімей.

Рейтинг здобувачів вищої освіти

Загальний рейтинг

Наказ 01.02.2021 № 40 Про призначення академічної стипендії

Наказ 21.09.2020 № 667 Про призначення стипендії


Фізико-математичний факультет

Рейтинговий список 2020-2021 навчальний рік, І семестр

Рейтинговий список 2020-2021 навчальний рік, ІI семестр

Рейтинговий список 2021-2022 навчальний рік

Рейтинговий список 2021-2022 навчальний рік, І семестр


Філологічний факультет

Рейтинговий список 2020-2021 навчальний рік, І семестр

Рейтинговий список 2020-2021 навчальний рік, ІI семестр

Рейтинговий список 2021-2022 навчальний рік

Рейтинговий список 2021-2022 навчальний рік, І семестр


Факультет ПТПО

Рейтинговий список 2020-2021 навчальний рік, І семестр

Рейтинговий список 2020-2021 навчальний рік, ІI семестр

Рейтинговий список 2021-2022 навчальний рік

Рейтинговий список 2021-2022 навчальний рік, І семестр


Педагогічний факультет

Рейтинговий список 2020-2021 навчальний рік, І семестр

Рейтинговий список 2021-2022 навчальний рік

 Рейтинговий список 2021-2022 навчальний рік, І семестр


Факультет спеціальної освіти

Рейтинговий список 2020-2021 навчальний рік, І семестр

Рейтинговий список 2020-2021 навчальний рік, ІI семестр

Рейтинговий список 2021-2022 навчальний рік

Рейтинговий список 2021-2022 навчальний рік, І семестр


Факультет фізичного виховання

Рейтинговий список 2020-2021 навчальний рік, І семестр

Рейтинговий список 2020-2021 навчальний рік, ІI семестр

Рейтинговий список 2021-2022 навчальний рік

Рейтинговий список 2021-2022 навчальний рік, І семестр


Гуманітарної та економічної освіти

Рейтинговий список 2020-2021 навчальний рік, І семестр

Рейтинговий список 2020-2021 навчальний рік, ІI семестр

Рейтинговий список 2021-2022 навчальний рік

Рейтинговий список 2021-2022 навчальний рік, І семестр

 

ucoyr

U Multirank claim rgb

Copyright © 2023, ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет". Joomla Templates by JoomDev Powered With Astroid Framework
вул. Г. Батюка, 19, м. Слов'янськ, Донецька область, Україна, 84116 Приймальна ректора: +38 (0626) 66-54-54. Приймальна комісія: +38 (0626) 66-51-50, (095) 947-17-77 sgpi@slav.dn.ua