Організація та проведення навчального процесу на кафедрі технологій спеціальної та інклюзивної освіти відбувається за денною та заочною формою організації навчального процесу і всіма видами навчальних занять (лекції, практичні заняття, індивідуальні консультації, самостійна робота, контрольні заходи) відповідно до навчального плану напряму підготовки та спеціальності і програм навчальних дисциплін. На кафедрі працює аспірантура з напрямку підготовки 13.00.03 – корекційна педагогіка.
Перелік дисциплін, які викладаються членами кафедри, наступний:
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
- Спеціальна методика образотворчого мистецтва з основами артпедагогіки
- Спеціальна методика трудового навчання.
- Основи теорії і методики виховної роботи
- Особистісно-орієнтовний підхід у навчально-виховному процесі спеціальної школи
- Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з розладами аутистичного спектра
- Професійна компетентність гувернера-дефектолога
- Спеціальна методика української мови та літератури
- Педагогічка інклюзивної освіти
- Корекційні технології інклюзивного навчання
- Спеціальна методика української мови та літератури
- Спеціальна методика математики
- Спеціальна методика соціально-побутової орієнтації
- Спеціальна методика географії
- Спеціальна методика природознавства та побутової фізики і хімії
- Спеціальна методика історії України та курсу «Я досліджую світ».
Другий (магістерський) рівень вищої освіти
- Спеціальна методика української мови та літератури
- Спеціальна методика математики
- Сучасні педагогічні системи в спеціальній та інклюзивній освіті
- Сучасні інформаційно-комунікаційні технології навчання дітей з інтелектуальними порушеннями
- Технології навчання та виховання дітей із комплексними порушеннями, РАС, синдромом Дауна
- Спеціальна методика професійно-трудового навчання
- Технології формування професійної компетентності вчителя-дефектолога
- Прикладний аналіз поведінки у роботі з дітьми з ООП
- Спеціальна методика викладання дисциплін природничого циклу
- Психолого-педагогічний супровід та особливості роботи з родинами дітей з особливими освітніми потребами
- Системна допомога дітям з розладами аутистичного спектру
- Сучасні інформаційно-комунікаційні технології навчання дітей з особливими освітніми потребами
- Корекційні технології роботи з дітьми з комплексними порушеннями
- Корекційні технології альтернативної та допоміжної комунікації у роботі з дітьми з ООП