Привітати і відзначити почесними грамотами тих, хто досягнув значних успіхів не лише в навчанні, а й у науковій, творчій і спортивній діяльності – завжди визначна подія!
Привітати і відзначити почесними грамотами тих, хто досягнув значних успіхів не лише в навчанні, а й у науковій, творчій і спортивній діяльності – завжди визначна подія!
Уже четвертий рік поспіль Донбаський державний педагогічний університет на факультеті початкової, технологічної та професійної освіти об’єднує яскраві таланти нашого краю у регіональному фестивалі «Мистецький розмай», що відбувся 24 травня. Цей фестиваль для тих, кого мистецтво не залишає осторонь, для тих, хто любить музику, хто любить мріяти і творити.
17 травня на кафедрі педагогіки і методики технологічної та професійної освіти відбулося засідання секції педагогіки і методики технологічної та професійної освіти Всеукраїнської науково-практичної конференції «Перспективні напрямки сучасної науки та освіти», яка відбувається в ДДПУ в межах святкування Дня науки.
Із 12 по 15 травня на базі Львівського державного університету безпеки життєдіяльності відбувся ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Безпека життєдіяльності». Донбаський державний педагогічний університет представляла студентка 2 курсу педагогічного факультету Павлюченко Ганна, яка посіла І місце у І етапі цієї олімпіади.
15 травня на факультеті початкової, технологічної та професійної освіти підсумкове заняття з дисципліни «Методи дослідницької діяльності» (кафедра природничо-математичних дисциплін та інформатики в початковій освіті) відбулося у вигляді студентської наукової конференції групи 1-І та тему «Демократія і математика».
Коли ми вперше почули запропоновану тему конференції, то не одразу зрозуміли, про що може йти мова, але викладачі доценти О.Л. Кошелєв та В.О. Гринько так організували нашу роботу, що ми дізналися про демократію з точку зору математики, як математика описує реальні процеси і явища, чому математика є універсальною мовою природничих наук, як формувати здатності й готовності до застосування математичних знань у практичних життєвих ситуаціях, про навчання через розв’язування сюжетних задач соціального змісту та ін.
Сторінка 1 із 35