№ |
Назва проєкту |
Організація-донор |
Короткий опис змісту проєкту |
1 |
Прогресивне управління університетом |
Чехія |
Спрямований на посилення можливостей працівників середнього менеджменту та викладачів українських університетів, що готують майбутніх вчителів Освітня школа «Ефективність управління навчальним закладом», м.Брно |
2 |
Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті |
Чехія |
Спрямований на посилення можливостей працівників середнього менеджменту та викладачів українських університетів, що готують майбутніх вчителів Проєкт «Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті», м.Брно |
3 |
Розвиток культури демократії в педагогічній освіті в Україні, Норвегії та Палестині |
Норвегія |
Загальною метою проєкту є підвищення якості педагогічної освіти у цих країнах через розвиток демократичної культури у викладанні Проміжний звіт про результати проєкту Проєкт «Розвиток культури демократії в педагогічній освіті в Україні, Норвегії та Палестині» Турнір з демократії на факультеті початкової, технологічної та професійної освіти |
4 |
Проєкт сприяння академічній доброчесності в Україні |
США |
Проєкт має на меті застосовувати спільний досвід США і України для розробки та втілення чотирирічного плану заходів, зміст яких полягає у орієнтації та навчанні студентів, викладачів та адміністраторів навчальних закладів України практичної цінності і важливості академічної доброчесності, наданні ресурсів і плану дій задля їхнього тісного залучення до зміцнення академічної доброчесності в освітньому середовищі |
5 |
Зміцнення переміщених українських університетів задля сталого розвитку |
США |
Про'єкт має на меті посилити спроможність переміщених університетів забезпечувати якісні освітні послуги, що відповідають потребам студентів та роботодавців у нових громадах Семінар «Бачення та стратегічне планування інституційного розвитку ЗВО» |
6 | Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти | США |
Проєкт має на меті об’єднати професійну спільноту освітян середньої та вищої освіти для обміну досвідом та співпраці задля підтримки академічної доброчесності та якості освіти. Відібрано до участі в проєкті «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» Лекція «Коли хороші студенти ухвалюють хибні рішення: чому студенти обманюють» |