З метою підвищення якості освітнього процесу у ДДПУ проводяться опитування здобувачів та випускників на підставі «Положення про організацію освітнього процесу у ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», «Положення про освітні програми у ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», «Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет».
Моніторинг проводиться з такою періодичністю:
- здобувачів вищої освіти (2 рази на рік (перед кожною сесією));
- випускників (за результатами випуску/або через рік).
Порядок, процедуру та організацію моніторингу визначає вчена рада ДДПУ за поданням адміністративного підрозділу, на який покладено підготовку та проведення певного виду моніторингу якості освітньої програми.
Адміністративний підрозділ ДДПУ, що організовує моніторинг, за результатами його проведення робить відповідний аналіз та готує узагальнений звіт для вченої ради ДДПУ з пропозиціями щодо вдосконалення освітніх програм.
Результати моніторингу, звіт та пропозиції надсилаються гарантам освітніх програм для ознайомлення та вироблення пропозицій щодо вдосконалення власних освітніх програм.
Робочі групи вивчають результати моніторингу, узагальнений звіт та рекомендації вченої ради ДДПУ та розробляють власні рекомендації щодо внесення змін, спрямованих на вдосконалення освітніх програм. Питання щодо вивчення результатів моніторингу виноситься на обговорення засідання кафедри, де ухвалюються рішення щодо внесення змін в освітніх програмах, рекомендованих вченою радою ДДПУ, та додатково власних, які не потребують погодження з іншими підрозділами.
Відповідальна особа навчально-методичного відділу збирає та систематизує інформацію щодо опитувань здобувачів та передає голові вченої ради факультету. Результати опитувань розглядаються на засіданні вченої ради факультету, на яке запрошуються зацікавлені здобувачі та гаранти. Усі рішення заносяться у протокол вченої ради факультету. За результатами рішень вченої ради ухвалюються рекомендації щодо вдосконалення освітнього процесу.
Опитування здобувачів здійснюється в формі письмового або on-line анкетування перед початком сесії.
Навчальний 2021-2022 рр.
Час проведення
|
Опитувальники
|
Факультет, спеціальність, освітня програма
|
Загальний аналітичний звіт з опитування
|
Листопад,
грудень 2021р.
Розклад проведення
|
1. Анкета для здобувачів 1 курсу бакалаврського рівня вищої освіти.
2. Анкета для здобувачів 1-4 курсів бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти.
3. Анкета для випускників.
|
Педагогічний факультет
Спеціальність 012 Дошкільна освіта ОП: «Дошкільна освіта».
Спеціальність 012 Дошкільна освіта ОП: «Дошкільна освіта. Початкова освіта».
Спеціальність 232 Соціальне забезпечення ОП: «Соціальне забезпечення».
Спеціальність 231 Соціальна робота ОП: «Соціальна робота».
Спеціальність 053 Психологія ОП: «Психологія», «Практична психологія».
|
|
Фізико-математичний факультет
Спеціальність 014 Середня освіта (Математика) ОП: «Середня освіта (Математика)».
Спеціальність 014 Середня освіта (Фізика) ОП: «Середня освіта (Фізика)».
Спеціальність 014 Середня освіта (Інформатика) ОП: «Середня освіта (Інформатика)».
|
Факультет спеціальної освіти
Спеціальність 016 Спеціальна освіта ОП: «Спеціальна освіта».
|
Гуманітарної та економічної освіти
Спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки ОП: «Освітні, педагогічні науки».
Спеціальність 071 Облік і оподаткування ОП: «Облік і оподаткування».
Спеціальність 073 Менеджмент ОП: «Менеджмент».
Спеціальність 053 Психологія ОП: «Психологія».
Спеціальність 033 Філософія. ОП: «Філософія».
|
Філологічний факультет
Спеціальність 014 Середня освіта (Українська мова і література) ОП: «Середня освіта (Українська мова і література)».
Спеціальність 014 Середня освіта (Українська мова і література) ОП: «Середня освіта (Українська мова і література). Середня освіта (Мова і література англ.))».
Спеціальність 014 Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)) ОП «Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька))»
Спеціальність 014 Середня освіта ( Мова і література (російська)) ОП: «Середня освіта (Мова і література (російська)).
Спеціальність 014 Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)) ОП: «Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька))» (бакалаврський рівень вищої освіти).
Спеціальність 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) ОП: «Середня освіта (Мова і література (англійська)» (магістерський рівень вищої освіти).
|
Факультет фізичного виховання
Спеціальність 014 Середня освіта (Фізична культура) ОП: «Середня освіта (Фізична культура)».
Спеціальність 014 «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» ОП: «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)».
Спеціальність 227 Фізична терапія, ерготерапія ОП: «Фізична терапія, ерготерапія».
|
Факультете початкової, технологічної та професійної освіти
Спеціальність 013 Початкова освіта ОП: «Початкова освіта».
Спеціальність 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) ОП: «Середня освіта (Трудове навчання та технології)».
Спеціальність 015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості) ОП: «Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)».
|
Навчальний 2020-2021 рр.