Гончар Любов Вікторівна
|
|
Науковий ступінь |
доктор педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти», 2021 рік |
Вчене звання |
доцент кафедри обліку і аудиту, 2013 рік |
Посада |
В.о. завідувачки кафедри управління та адміністрування, професор кафедри управління та адміністрування |
Досвід професійної діяльності: |
24 роки |
Досягнення у професійній діяльності (за останні 5 років): |
|
Наукові та навчально-методичні публікації: |
51 публікація, у тому числі 26 у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, 2 до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection, 3 у періодичних виданннях зарубіжних країн, 3 монографії, у т.ч. 1 – одноосібна, 1 навчальний посібник, 4 навчально-методичних публікації, 12 апробаційних та науково-експертних публікацій. |
Наукове керівництво: |
Керівництво кваліфікаційними роботами здобувачів третього (наукового) рівня за спеціальність 071 Облік і аудит, Керівництво кваліфікаційними роботами здобувачів другого (магістерського) рівня за спеціальністю 073 Менеджмент. |
Редакційна діяльність: |
член редколегії у видані «Актуальні питання сучасної науки та освіти» Донбаського державного педагогічного університету, м. Слов’янськ |
Підвищення кваліфікації: |
1. Innoovatons in Education/ Innovaative Teechnologies for Teahing Professional Disciplines 180 год. (сертифікат участі від 12.04.2021 р. м. Катовіце, Республіка Польща). 2. ІІІ Вернісаж-практикум «Профорієнтація і підприємливість в освітньому процесі й управлінні закладом освіти: сучасний стан, перспективи і виклики», 7 годин (сертифікат участі від 29.12.2020р., КНЕУ ім. Вадима Гетьмана). |
Дисципліни, які викладає: |
Облік і аудит http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=216 Аудит у комп’ютерному середовищі http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1000 Облікова реєстрація http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1415 Фінансовий аналіз http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=239 Фінансовий менеджмент http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1391 Теорія економічного аналізу http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=2138 та інші |
Коло наукових та професійних інтересів |
організаційні механізми і технології забезпечення інформативності облікових даних у процесі прийняття управлінських рішень; формування культури професійної діяльності майбутніх економістів |
Керівництво науковим гуртком |
Оптимізація порядку документування процесу аудиту |
Контакти |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Набока Ольга Георгіївна |
|
Науковий ступінь |
доктор педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти», 2014 рік |
Вчене звання |
професор кафедри управління закладами освіти, 2015 рік |
Посада |
перший проректор з науково-педагогічної роботи ДДПУ, професор кафедри управління та адміністрування |
Досвід професійної діяльності: |
27 років |
Досягнення у професійній діяльності (за останні 5 років): |
|
Наукові та навчально-методичні публікації: |
23 публікації, у тому числі 8 у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, 6 до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection, 2 навчально-методичних публікації, 2 моногафії, 5 апробаційних та науково-експертних публікацій |
Наукове керівництво: |
Керівництво кваліфікаційними роботами здобувачів другого (магістерського) рівня за спеціальністю 073 Менеджмент; третього (наукового) рівня за спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки |
Участь в атестації наукових кадрів: |
Член спеціалізованих вчених рад: Д 12.112.01 Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет» К 55.053.03 Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка |
Редакційна діяльність: |
Член редколегії у виданнях: 1. «Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти» (наукове електронне видання) 2. «Гуманізація навчально-виховного процесу» 3. «Професійна освіта: методологія, теорія та технології» |
Експертна діяльність: |
Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти |
Участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах: |
1. «Зміни педагогічних факультетів та університетів у XI столітті» (22.10.2020 р – 15.12.2020 р., за підтримки Чеської агенції розвитку). 2. «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» (з 2020 р. по теперішній час, за підтримки Американських Рад з міжнародної освіти та Посольства США в Україні). 3. Програма ФЦДР США з кібер-безпеки в Україні «CDRFGLOBAL INSPIRED BY PEOPLE/DRIVEN BY SCIENCE» (з грудня 2020 р. по теперішній час). 4. «Зміцнення переміщених українських університетів за для сталого розвитку» (з 2021 р. по теперішній час, здійснюється за підтримки Програми ім. Фулбрайта в Україні за фінансової підтримки відділу преси, освіти та культури посольства США в Україні). |
Підвищення кваліфікації: |
1. Науково-методичний семінарі (з міжнародною участю) «Освітній простір: із сучасного - у майбутнє», 8 годин (сертифікат участі від 19.03.2021р., ДДПУ); 2. Захід «Робота з даними та напрацювання стратегій для посилення академічної доброчесності та якості 06.-08.04, 13-14.04 2021р.», 15 годин (сертифікат участі від 14.04.2021, МОН України, Американська рада в Україні) 3. Курс «Додатки Google в освітній діяльності» 22.03.-22.04.2021р., 60 год. (сертифікат № БЦ-С-6100 від 22.04.2021р. ТОВ «Академія цифрового розвитку») 4. Програма підвищення кваліфікації «Профілактика емоційного вигорання професійної діяльності викладачів вищих навчальних закладів», 30 годин (сертифікат №71/21 від 27.05.2021р., ДДПУ) 5. Підвищення кваліфікації за темою «Управління закладом освіти в умовах воєнного стану», 0,2 кредита ЕCTS, 6 годин (сертифікат № 1556/22Д від 18 квітня 2022 року, Український відкритий університет післядипломної освіти АПН України) |
Дисципліни, які викладає: |
Управління закладами освіти http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1208 Стратегічне управління освітньою організацією http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1346 Менеджмент організацій http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=2419 Освітні технології http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=250 |
Коло наукових та професійних інтересів |
організація та адміністрування освітнього процесу в університеті, процедур ліцензування спеціальностей та акредитації освітніх програм, підвищення кваліфікації викладачів, забезпечення якості освіти та освітнього процесу |
Стаж науково-педагогічної роботи |
27 років |
Контакти |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Коверга Сергій В’ячеславович
|
|
Науковий ступінь |
доктор економічних наук за спеціальністю 08.00.04 - Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), 2015 рік |
Вчене звання |
професор кафедри менеджменту, 2017 рік |
Посада |
професор кафедри управління та адміністрування |
Досвід професійної діяльності: |
28 років |
Досягнення у професійній діяльності (за останні 5 років): |
|
Наукові та навчально-методичні публікації: |
42 публікації, у тому числі: 6 у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України; 6 у інших виданнях України; 2 навчально-методичних публікації; 10 монографій (з них 2 авторських і 8 колективних): 18 апробаційних та науково-експертних публікацій |
Наукове керівництво: |
Керівництво кваліфікаційними роботами здобувачів другого (магістерського) рівня за спеціальністю 073 Менеджмент |
Редакційна діяльність: |
Член редколегії у виданнях: науковий журнал «Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: «Економічна». |
Експертна діяльність: |
Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, Реєстр експертів: https://naqa.gov.ua/експерти/ https://naqa.gov.ua/wp-content/uploads/2020/03/додаток-до-реєстру-нпп-р0303.pdf |
Участь у професійних об’єднаннях за спеціальністю: |
Дійсний член (академік) академії економічних наук України зі спеціальності економіка промисловості (диплом ДД № 936). |
Підвищення кваліфікації: |
1. Навчання за програмою підвищення кваліфікації «Інноваційні та інтерактивні освітні технології у професійної діяльності викладача вищої школи». (Сертифікат № 29/21 від 06.05.2021 р., ДДПУ); 2. Міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «ФАНДРЕЙЗИНГ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД» FUNDRAISING AND ORGANIZATION OF PROJECT ACTIVITIES IN EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS: EUROPEAN EXPERIENCE and has developed the educational project on the topic Formation and Development of a Modern Specialist's Soft Skills in the Field of Management and Administration Amount: 180 hours / 6 ECTS credits Learning result: development of professional competencies Internship period: from September 11 to October 17. 2021 Series and registration number: SZFL-000724 Place of internship: Krakow, Poland http://conference-ukraine.com.ua/ua/third/ 3. Інститут розвитку міжнародної співпраці (м. Познань, Республіка Польща) міжнародне науково-педагогічне стажування Сертифікат № 0000309 протокол № 4 від 28.04.2017р. Курси “Менеджмент” (108 годин) Інститут розвитку міжнародної співпраці (м. Познань, Республіка Польща) Сертифікат № 0001215 на знання польської мови на рівні володіння іноземною мовою Середній загальний (В2) від 29.08.2017р. |
Дисципліни, які викладає: |
Публічне адміністрування, Техніка адміністративної діяльності, Технологія прийняття управлінських рішень, Фінансовий менеджмент, Антикризовий менедж. |
Коло наукових та професійних інтересів |
проблеми управління збалансованим розвитком промислових підприємств. Стратегічні аспекти управління інноваційним розвитком промислових підприємств. |
Стаж науково-педагогічної роботи |
28 років |
Контакти |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Попова Ганна Василівна |
|
Науковий ступінь |
кандидат педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти», 2015 рік |
Вчене звання |
Доцент кафедри менеджменту, 2017 рік |
Посада |
Заступник декана факультету гуманітарної та економічної освіти, доцент кафедри управління та адміністрування |
Досвід професійної діяльності: |
24 років |
Досягнення у професійній діяльності (за останні 5 років): |
|
Наукові та навчально-методичні публікації: |
21 публікація, у тому числі 4у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, 1 до наукометричних баз, зокрема Web of Science Core Collection, 6 навчально-методичних публікації, 7апробаційних та науково-експертних публікацій |
Редакційна діяльність: |
Член редколегії у видані «Актуальні питання сучасної науки та освіти» Донбаського державного педагогічного університету, м. Слов’янськ |
Наукове керівництво: |
Керівництво кваліфікаційними роботами здобувачів другого (магістерського) рівня за спеціальністю 073 Менеджмент; третього (наукового) рівня за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки |
Опонування дисертацій |
Участь в атестації наукових працівників як офіційного опонента – спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, 3 кандидатські дисертації: Попова О.В. (2020 р.), Луценко Є.В. (2021 р.), Кобець В.М. (2021 р.). |
Підвищення кваліфікації: |
1. Підвищення кваліфікації шляхом присудження наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (015 Професійна освіта (за спеціалізаціями); (ДК № 028881 від 30.06.2015 р.). 2. Інститут розвитку міжнародного співробітництва (м. Познань, Республіка Польща). Сертифікат № 0001151 на знання польської мови на рівні володіння іноземною мовою. Середній загальний (В2) на підставі постанови № 17-03/1 від 07.07.2017 р. 3. Підвищення кваліфікації шляхом присвоєння вченого звання доцента кафедри менеджменту; атестат доцента АД № 000361 від 12.12..2017 р. 4. Стажування на кафедрі менеджменту, права, статистики та економічного аналізу Луганського національного аграрного університету (Тема: «Менеджмент і адміністрування: інноваційні підходи, технології, передовий управлінський досвід», сертифікат № 03-20) |
Дисципліни, які викладає: |
Технології управління персоналом http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=854 Ділове адміністрування http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=518 Менеджмент http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1001 Комунікативний менеджмент http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1442 Самоменеджмент http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1140 Організаційна поведінка http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=544 |
Коло наукових та професійних інтересів |
Науковий: Формування культури управління персоналом майбутніх менеджерів у процесі фахової підготовки Професійний: адміністрування виховної роботи на факультеті гуманітарної та економічної освіти |
Стаж науково-педагогічної роботи |
24 роки |
Контакти |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Крутогорський Ярослав Володимирович |
|
Науковий ступінь |
кандидат економічних наук за спеціальністю 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами», 2017 рік |
Посада |
доцент кафедри управління та адміністрування |
Досвід професійної діяльності: |
5 років |
Досягнення у професійній діяльності (за останні 5 років): |
|
Наукові та навчально-методичні публікації: |
20 публікації, у тому числі 6 у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, 1 до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection, 2 навчально -методичних публікації, 1 моногафія, 10 апробаційних та науково-експертних публікацій |
Наукове керівництво: |
Керівництво кваліфікаційними роботами здобувачів другого (магістерського) рівня за спеціальністю 073 Менеджмент |
Участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах: |
1. «The GCIP Regional Accelerator Center For Innovation, Technology, And Start-Ups in Donbas Region Of Ukraine» (2022 р.). 2. «Цифровий туризм» (2020 р., за підтримки Фонду Конрада Аденауера). |
Підвищення кваліфікації: |
1. International internship «Fundraising and organization of project activities in educational establishments: European experience». Amount: 180 hours / 6 ECTS credits. Certificate issue date: March 20, 2022. Place of internship: Krakow, Poland. |
Дисципліни, які викладає: |
Логістика http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1184 Організація підприємницької діяльності http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1221 Зовнішньоекономічна діяльність підприємства http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1186 Історія економіки та економічної думки http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1403 Основи економічної теорії http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1402 |
Коло наукових та професійних інтересів |
Проблеми енергозбереження та енергоефективності на промислових підприємствах, управління логістичними потоками, тенденції формування та розвитку ринку стартапів |
Контакти |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Яровий Костянтин Олександрович |
|
Науковий ступінь |
кандидат педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 «Теорія та методика навчання технологій», 2012 рік |
Вчене звання |
Доцент кафедри «Обліку і аудиту», 2015 рік |
Посада |
доцент кафедри управління та адміністрування |
Досягнення у професійній діяльності (за останні 5 років): |
|
Наукові та навчально-методичні публікації: |
15 публікацій, у тому числі 5 у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, 4 навчально-методичних публікації, 6 апробаційних та науково-експертних публікацій. |
Підвищення кваліфікації: |
1. Підвищення кваліфікації шляхом присудження наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – Теорія та методика навчання технологій; (ДК № 009532 від 3026 вересня 2012 р.). 2. Підвищення кваліфікації шляхом присвоєння вченого звання доцента кафедри «Обліку і аудиту»; атестат доцента 12ДЦ № 042014 від 128 квітня 2015 р. 3. Стажування на кафедрі обліку, фінансів та інформаційних технологій Луганського національного аграрного (Довідка № 51 від 27.05.2020 р.). |
Дисципліни, які викладає: |
Облік у бюджетних установах http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=235 Контроль і ревізія http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1489 Податкова система http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1249 Товарознавство http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=886 Інформаційні системи і технології в обліку http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1555 Внутрішньогосподарський контроль http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=249 |
Коло наукових інтересів |
основні напрями обліку доходів бюджетних установ, управлінські інформаційні системи в обліку, аналізі та аудиті |
Керівництво науковим гуртком |
Проблеми фінансового обліку у бюджетних установах |
Стаж науково-педагогічної роботи |
22 роки |
Контакти |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Артюхіна Марина Володимирівна |
|
Науковий ступінь |
кандидат економічних наук за спеціальністю 08.00.07 «Демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика», 2010 рік |
Вчене звання |
доцент кафедри маркетингу, 2010 рік |
Посада |
доцент кафедри управління та адміністрування |
Досвід професійної діяльності: |
25 років |
Досягнення у професійній діяльності (за останні 5 років): |
|
Наукові та навчально-методичні публікації: |
33 публікації, у тому числі 7 у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, 1 до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection, 2 навчально-методичні публікації, 1 монографія, 20 апробаційних та науково-експертних публікацій |
Наукове керівництво: |
Керівництво кваліфікаційними роботами здобувачів другого (магістерського) рівня за спеціальністю 073 Менеджмент; |
Професійна діяльність |
ФОП Співзасновник та керівник ТОВ «ЦЕОК «СМіАРТ» |
Участь у професійних організаціях |
дійсний член Об’єднання маркетологів України, Всеукраїнської асоціації консультантів з управління https://cmc-ukraine.com/chleny, сертифікований СМС менеджмент-консультант з внесенням у міжнародний реєстр менеджмент консультантів Всесвітньої організації CMC-Global https://www.iso20700.org/node/1132/ |
Експертна діяльність: |
Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Експерт Державної служби якості освіти України з питань акредитаційної експертизи фахової передвищої освіти |
Участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах: |
1. Консультаційна підтримка підприємців та керівників бізнесу в рамках проєкту з консультування мікро- та малого бізнесу «Сприяння економічній участі вразливих груп населення, включно з внутрішньо переміщеними особами, в регіоні Приазов’я», який виконує німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням уряду Німеччини при адміністративній підтримці ТОВ Європейська технічна допомога (2022). 2. Консультаційна підтримка підприємців та керівників бізнесу в рамках проєкту з консультування малого та середнього бізнесу на державному порталі «Дія. Бізнес». Проєкт реалізується ГО «Всеукраїнська асоціація консультантів з управління» при підтримці Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням уряду Німеччини (2022). 3. Участь у науково-дослідному проєкті на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 29.06.2022 р. № 596 «Про виконання проєкту «Розробка науково-методичних засад створення та підтримки Національного порталу міжнародного науково-технічного співробітництва». Проєкт реалізує Український науковий центр розвитку інформаційних технологій (УкрНЦ РІТ) (2022). 4. Участь у виконанні проєкта «Сприяння економічній активності вразливих груп населення, включаючи внутрішньо переміщених осіб (ВПО), в регіонах Азовського моря», що виконувався Міжнародною організацією праці (МОП) у співпраці з Федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального Уряду Німеччини (2021-2022). 5. Участь у виконанні Contract for consulting firms and other service providers no/ 83398659 for Project Förderung wirtschaftliche Teilhabe vulnerabler Gruppen einschließlich Binnenvertriebener in der Region am Asowschen Meer від 06.12.2021 між Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH та Товариством з обмеженою відповідальністю «Ціннісні активи» та надання інформаційно-консультаційних послуг з перевірки бізнес планів. 6. Участь у виконанні Contract for consulting firms and other servixe providers no/83395394 for Project Förderung wirtschaftliche Teilhabe vulnerabler Gruppen einschließlich Binnenvertriebener in der Region am Asowschen Meer від 05.11.2021 між Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH та Громадською організацією «Всеукраїнська асоціація консультантів з управління» та надання інформаційно-консультаційних послуг з перевірки бізнес-планів. 7. Участь у міжнародному проекті «Підвищення конкурентоспроможності бізнесу і можливостей працевлаштування вразливого населення Донецької і Луганської областей» за фінансової підтримки USAID через DAI GLOBAL у якості ментора, консультанта, тренера (2020-2021). |
Підвищення кваліфікації: |
1. Курс «Project Manager IT» в Beetroot Academy (120 годин, сертифікат, 2021). 2. Бізнес-школа консалтингу Української асоціації консультантів з управління (120 годин, сертифікат, 2021). 23.02.22 пройдено професійну сертифікацію на звання консультанта з управління в Міжнародному інституті управлінського консалтингу ICMCI (https://www.cmc-global.org/). 3. Курси польської мови A1 від Uniwersytet Rzeszowski w Rzeszowie (15 годин, сертифікат, 2021). 4. Тренінг «Розширені навички ефективної роботи з ветеранами/-ками та їхніми травмами» ((16 годин) сертифікат, 2022). 5. Тренінг «Ефективна підтримка психічного здоров’я у кризовій ситуації» ((8 годин) сертифікат, 2022). |
Дисципліни, які викладає: |
Менеджмент, маркетинг, економіка освіти Маркетинговий менеджмент Маркетингова та іміджева діяльність навчальних закладів Економіка та маркетинг соціальної роботи Економіка та маркетинг соціального забезпечення Економічна теорія |
Коло наукових та професійних інтересів |
консалтингова діяльність менеджмент-консультанта; менеджмент та маркетинг в закладах освіти; digital маркетинг; бізнес-планування в МСБ; проєктний менеджмент; produkt менеджмент; управління якістю послуг; інформаційні системи в менеджменті |
Стаж науково-педагогічної роботи |
23 роки |
Контакти |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Решетова Ірина Анатоліївна |
|
Науковий ступінь |
кандидат педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 «загальна педагогіка та історія педагогіки», 2012 рік |
Вчене звання |
доцент кафедри управління навчальними закладами, 2014 рік |
Посада |
Вчений секретар Вченої ради ДДПУ, доцент кафедри управління та адміністрування |
Досвід професійної діяльності: |
20 років |
Досягнення у професійній діяльності (за останні 5 років): |
|
Наукові та навчально-методичні публікації: |
22 публікації, у тому числі 6 у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, 2 до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection, 5 навчально-методичних публікацій, 3 колективні монографії. |
Наукове керівництво: |
Керівництво кваліфікаційними роботами здобувачів другого (магістерського) рівня за спеціальністю 073 Менеджмент. |
Участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах: |
Участь у міжнародному проекті, реалізованому Посольством Республіки Польща у Києві та Жешувським університетом «Курс знань про Польщу та польську мову: Kulturaijęzykpolski». |
Підвищення кваліфікації: |
Підвищення кваліфікації через проходження стажування на кафедрі менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова з 01.03.2021 р. по 01.05.2021 р. |
Дисципліни, які викладає: |
1. Управління закладами освіти http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1208 2. Управління навчально-виховною та науково-методичною діяльністю закладу освітиhttp://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=193 3. Управління якістю освітньої діяльності у закладі освітиhttp://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1336 4. Методика викладання економічних дисциплінhttp://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1307 |
Коло наукових та професійних інтересів |
організація та адміністрування освітнього процесу в університеті, діяльність органів управління, конкурсний відбір науково-педагогічних працівників |
Стаж науково-педагогічної роботи |
20 років |
Контакти |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Чередник Олена Володимирівна |
|
Науковий ступінь |
кандидат педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки», 2013 рік |
Вчене звання |
доцент кафедри управління навчальними закладами, 2015 рік |
Посада |
Керівник навчально-методичного відділу, доцент кафедри управління та адміністрування |
Досвід професійної діяльності: |
23 роки |
Досягнення у професійній діяльності (за останні 5 років): |
|
Наукові та навчально-методичні публікації: |
21 публікація, у тому числі 10 у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, 2 до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection, 7 навчально-методичних публікацій, 2 колективні монографії. |
Наукове керівництво: |
Керівництво кваліфікаційними роботами здобувачів другого (магістерського) рівня за спеціальністю 073 Менеджмент. |
Участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах: |
Участь у міжнародному освітньому проекті «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» (з 2020 р. по 2022 р., за підтримки Американських Рад з міжнародної освіти та Посольства США в Україні). |
Підвищення кваліфікації: |
Вища технічна школа (м. Катовіце, Польща), сертифікат від 07.04.2018 «Інноваційні технології в освіті», сертифікат від 16.04.2018 р. MINI ED Camp Ukraine Sloviansk-070|2019 Тема: «Цифровий освітній простір» Сертифікат MINI ED Camp Ukraine Sloviansk-070|2019 від 04.05.2019 р. Програма підвищення кваліфікації «Профілактика емоційного вигорання професійної діяльності викладачів вищих навчальних закладів», 30 годин (сертифікат №71/27 від 27.05.2021р., ДДПУ) |
Дисципліни, які викладає: |
1. Управління закладами освіти 2. Управління персоналом в закладі освіти3. Основи наукових досліджень |
Коло наукових та професійних інтересів |
організація та адміністрування освітнього процесу в університеті, діяльність органів управління, стратегія управління |
Стаж науково-педагогічної роботи |
17 років |
Контакти |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Головко Світлана Олександрівна |
|
Науковий ступінь |
кандидат педагогічних наук за спеціальністю «Теорія і методика професійної освіти», 2019 рік |
Вчене звання |
доцент кафедри обліку та аудиту, 2022 рік |
Посада |
старший викладач кафедри управління та адміністрування |
Досвід професійної діяльності: |
23 років |
Досягнення у професійній діяльності (за останні 5 років): |
|
Наукові та навчально-методичні публікації: |
20 публікацій, у тому числі 7 у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, 1 до наукометричних баз, зокрема Web of Science Core Collection, 3 навчально-методичних публікації, 9 тез у науково-практичних конференціях |
Підвищення кваліфікації: |
1. Підвищення кваліфікації шляхом присудження наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (015 Професійна освіта (за спеціалізаціями); (ДК № 054394 від 15.10.2019 р.). 2. Технологічний університет (м. Катовіце, Республіка Польща). Сертифікат на знання польської мови на рівні володіння іноземною мовою. Середній загальний (В2) від 27.04.2021 р. 3. Підвищення кваліфікації шляхом присвоєння вченого звання доцента кафедри обліку та аудиту; атестат доцента АД № 010422 від 06.06.2022 р. |
Дисципліни, які викладає: |
Міжнародні економічні відносини http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1763 Глобальна економіка http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1530 Регіональна економіка http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=247 Міжнародна економіка http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1198 |
Коло наукових та професійних інтересів |
Науковий: Формування управлінської культури майбутніх менеджерів у процесі фахової підготовки Професійний: адміністрування виховної роботи на факультеті гуманітарної та економічної освіти |
Стаж науково-педагогічної роботи |
5 років |
Контакти |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Мартиненко Олена Валентинівна |
|
Посада |
старший викладач кафедри обліку та аудиту |
Досвід професійної діяльності: |
24 років |
Досягнення у професійній діяльності (за останні 5 років): |
|
Наукові та навчально-методичні публікації: |
44 публікації, у тому числі 5 у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, 4 національні статті, 1 посібник, 1 колективна монографії, 21 навчально-методична публікація, 12 тез у науково-практичних конференціях. |
Наукове керівництво: |
Керівництво студентським науковим гуртком за напрямом «Аналіз релевантної інформації для прийняття управлінських рішень в умовах кризи» |
Робота над дисертацією |
«Формування готовності майбутніх економістів до протидії ризикам у професійній діяльності засобами електронних освітніх ресурсів» (затверджена Протокол № 4 від 25.11.2021 р.) |
Підвищення кваліфікації: |
1. Стажування на кафедрі обліку, фінансів та інформаційних технологій Луганського національного аграрного університету Тема: «Особливості управлінського обліку, ціноутворення та оцінки на сільськогосподарських підприємствах», (Довідка № 51 від 27.05.2020 р.); 2. Навчання в аспірантурі за освітньо-науковою програмою «Освітні, педагогічні науки», спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки (з 01.10.2021 р.) |
Дисципліни, які викладає: |
Економіка праці та соціально-трудові відносини (для менеджерів) http://ddpu.edu.ua:9090/moodle/course/view.php?id=2075 Обліково-аналітичні методи в управлінні http://ddpu.edu.ua:9090/moodle/course/view.php?id=2072 Економіка праці та соціально-трудові відносини http://ddpu.edu.ua:9090/moodle/course/view.php?id=2070 Фінанси http://ddpu.edu.ua:9090/moodle/course/view.php?id=1588 Економіка підприємств (ПО) http://ddpu.edu.ua:9090/moodle/course/view.php?id=1503 Управлінський облік (для менеджерів) http://ddpu.edu.ua:9090/moodle/course/view.php?id=1039 Фінанси, гроші та кредит http://ddpu.edu.ua:9090/moodle/course/view.php?id=1021 Ціноутворення та оцінка http://ddpu.edu.ua:9090/moodle/course/view.php?id=262 Гроші та кредит http://ddpu.edu.ua:9090/moodle/course/view.php?id=259 Облік у зарубіжних країнах http://ddpu.edu.ua:9090/moodle/course/view.php?id=236 Управлінський облік http://ddpu.edu.ua:9090/moodle/course/view.php?id=213 |
Коло наукових та професійних інтересів |
Науковий: формування готовності майбутніх економістів до протидії ризикам у професійній діяльності засобами електронних освітніх ресурсів Професійний: аналіз релевантної інформації для прийняття управлінських рішень в умовах кризи |
Стаж науково-педагогічної роботи |
24 роки |
Контакти |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Шнурко Антоніна Миколаївна |
|
Посада |
старший викладач кафедри управління та адміністрування |
Досвід професійної діяльності: |
36 років |
Досягнення у професійній діяльності (за останні 5 років): |
|
Наукові та навчально-методичні публікації: |
18 публікацій, у тому числі 6 у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, 2 навчально-методичних публікації, 10 апробаційних та науково-експертних публікацій |
Наукове керівництво: |
Науковим гуртком |
Підвищення кваліфікації: |
1. Стажування на кафедрі обліку, фінансів та інформаційних технологій Луганського національного аграрного університету. Тема: «Проблеми оцінки поточних біологічних активів у сільському господарстві» (Довідка № 52 від 27.05.2020 р.) 2. Участь у професійних об’єднаннях «Нова професія» за спеціальністю (сертифікат проходження професійного курсу «Бухгалтер для ФОП») |
Дисципліни, які викладає: |
Фінансовий облік І http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=234 Фінансовий облік ІІ http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=279 Звітність підприємств http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=211 Бухгалтерський облік загальна теоріяhttp://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1245 Облік і звітність в оподаткуванні http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1587 Облік у банках http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1570 Навчальна практика з фаху http://212.3.125.77:9090/moodle/course/view.php?id=1452 |
Коло наукових та професійних інтересів |
Науковий: Проблеми автоматизації обліково-аналітичних процедур Професійний: Електронна звітність підприємства в сучасних умовах |
Стаж науково-педагогічної роботи |
20 років |
Контакти |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Костюк Світлана Вікторівна
старший лаборант кафедри
Попова Вікторія Вікторівна
старший лаборант кафедри