Лавиноподібна ситуація з введенням карантинних заходів в Україні, тимчасові обмеження проведення освітнього процесу привели до необхідності запровадження швидких змін усієї системи освіти, а саме використання різноманітних елементів технологій дистанційного навчання. Але ж вимоги, які вища школа висуває до підготовки майбутніх фахівців, зумовлені низкою потреб і закономірностей розвитку сучасного суспільства, тому не тільки залишаються, але й продовжують умотивовуватися відповідно до цих закономірностей. Треба відзначити, що саме дистанційність освіти забезпечує її прозорість, доступність і безперервність та значно розширює можливості і коло наданих освітніх послуг, але ж вимагає від викладачів та студентів розумної співпраці, гнучкості, уміння регламентувати часові та просторові рамки проведення занять, змінювати їхні форми, ефективно й доцільно впроваджувати в практику роботи різноманітні форим організації навчання.