Профспілковий комітет студентів
ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»
Профспілкова організація студентів і аспірантів Донбаського державного педагогічного університет була створена за ініціативою студентів і аспірантів Слов’янського державного педагогічного інституту на загальних зборах студентів і аспірантів 26 листопада 1982 року, і відтоді є невід'ємною часткою його багатого та багатогранного громадського життя.
Виконуючи статутні завдання, відповідно до діючої нормативно-правової бази, профспілкова організація студентів і аспірантів ДВНЗ «ДДПУ» за різних періодів своєї роботи робила акценти на роботі згідно з вимогами життя і проблемами, які вставали перед вишем та його колективом. При цьому головним і незмінним завданням профспілкової організації було і є – надання різнобічної допомоги її членам, як у регулюванні трудових відношень, так і в отриманні соціально-економічної підтримки, у піднесенні життя університету духовністю і творчістю.
Профспілкова організація студентів і аспірантів Донбаського державного педагогічного університет – це громадська організація студентів університету, метою якої є представництво, здійснення та захист навчальних, соціально-економічних прав та інтересів своїх членів. Вступ студентів до профспілки відбувається на добровільних засадах, без будь-якого обмеження через національність, расову приналежність, стать, партійність або релігійні переконання.
Для чого існує профком
Шановний студенте! Тобі жити – тобі й шукати своє місце в цьому світі. У нашій профспілковій студентській організації університету є багато добрих та корисних задумок, які ми намагаємося втілити в життя, але свіжі думки – пріоритет молодих. Тому завжди на Вас чекаємо і будемо раді співпрацювати!
Гасло молодості – "Твори! Вигадуй! Дій!" – знову на порядку денному! Профспілка в університеті – це школа життя. Об'єднуючи людей різних, вона об'єднує однодумців. Якщо людина пройшла школу профспілкової роботи, вона набуває великого досвіду, який обов'язково стане їй у пригоді на все життя. Такій особистості набагато легше знайти своє місце у суспільстві.
Студенте! Твоє основне завдання – добре вчитися. А для того, щоб відстоювати твої права, працює профком студентів і аспірантів Донбаського державного педагогічного університету.
Що таке профспілка?
Професійна спілка – це добровільна неприбуткова громадська організація, що об'єднує громадян, пов'язаних спільними інтересами за родом їх професійної (трудової) діяльності або навчання. Первинна профспілкова організація студентів і аспірантів ДВНЗ «ДДПУ» – це громадська організація, яка об'єднує студентів і аспірантів університету й метою якої є представництво, здійснення та захист навчальних, соціально-економічних прав та інтересів своїх членів.
Що конкретно може дати студенту (аспіранту) членство у профспілковій організації?
Як стати членом профспілки?
Вступ до профспілки відбувається на добровільних засадах, без будь-якого обмеження через національність, расову приналежність, стать, партійність, форму навчання або релігійні переконання. Членом профспілки може стати будь-який студент чи аспірант університету, який визнає Статут Профспілки працівників культури України та регулярно сплачує профспілкові внески.
Чим визначається розмір профспілкових внесків? Розмір профспілкових внесків визначено Статутом Профспілки працівників освіти і науки України.
Чи тільки студенти першого курсу можуть вступити у Профспілку? Ні. Студенти і аспіранти всіх курсів мають право стати членами Профспілки. У кожній групі щороку обирається профорг.
Чи дійсний профспілковий квиток при переведенні з одного факультету на інший? Так. При переведенні на інший факультет (або навіть в інший навчальний заклад), а також при працевлаштуванні профспілковий стаж зберігається.
Чи підтримає профком студента у разі конфлікту з керівництвом або викладачами університету? Обов'язково, якщо адміністрацією університету або викладачем порушені права члена профспілки.
Чи можуть студенти контрактоної форми навчання отримувати пільги від профкому? Звичайно. Студенти контрактної форми навчання користуються тими ж пільгами, що і «бюджетники», але за умови, що вони є членами Профспілки.
Чи контролює профком призначення стипендії, матеріальної допомоги, премії або надбавки? Із профкомом узгоджуються усі накази на призначення стипендій, надбавок, премій, матеріальної допомоги.
Чи може профком допомогти у разі відрахування студента з університету? Так, якщо це не пов'язано з академічною заборгованістю студента або з порушенням ним умов контракту (несплата за навчання тощо).
Як профком може допомогти в організації дозвілля студентів? У структурі нашої організації є комісія культури і спорту, яка займається організацією різноманітних заходів, змагань, екскурсійних поїздок, походів до театру і кінотеатру тощо. Також підтримуємо загально-університетські заходи. Але якщо у вас, шановні студенти й аспіранти, є добра ідея, профком завжди допоможе у її реалізації.
Чи підконтрольний профком адміністрації університету? Ні. Відповідно до Закону України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності" профспілки незалежні від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, роботодавців (у даному випадку адміністрації університету), інших громадських організацій,політичних партій, їм не підзвітні і не підконтрольні. Але ми тісно співпрацюємо з адміністрацією університету на принципах соціального партнерства з усіх питань, що стосуються умов навчання, побуту та дозвілля студентів і аспірантів.
Насамкінець зауважуємо: у нашій профспілковій організації студентів і аспірантів є багато добрих і корисних ідей і планів, які ми намагаємося втілити в життя!
Завжди чекаємо на вас, шановні студенти і аспіранти, і будемо раді співпрацювати. Із будь-яких питань звертайтеся до профкому студентів (Головний корпус ДДПУ, вул. Ген. Батюка, 19, фойє, кабінет навпроти сходів).
Напрямки роботи
1. Організаційно-масова робота:
– оформлення профспілкової документації, підготовка та проведення профспілкових зборів, конференцій;
– контроль та створення інформації для всіх профспілкових стендів в університеті;
– вирішення усіх питань, пов'язаних із роботою профспілкової організації в університеті;
– проведення навчання профспілкового активу університету.
2. Комісія захисту соціальних прав студентів:
– участь у розподілі та контроль за правильним використанням Фонду соціальної допомоги студентам університету, факультетів;
– робота у комісії з укладення колективної угоди між профкомом студентів університету (профбюро факультету) та перевірки стану його виконання;
– облік та опіка соціально незахищених категорій студентів;
– представлення прав та захист інтересів членів профспілки при вирішенні спорів (конфліктів);
– оформлення усіх видів матеріальної допомоги та премій в університеті, на факультетах;
– допомога профбюро у вирішенні та контролі питань, пов'язаних із навчальним процесом в університеті
3. Житлово-побутова комісія:
– організація та керівництво роботою студентських рад гуртожитків;
– контроль за діяльністю адміністрації студмістечка із забезпечення належних житлових умов студентів;
– робота в комісії університету з питань поселення студентів у гуртожитки.
4. Оздоровча комісія:
– організація санаторно-курортного лікування, оздоровлення студентів у пансіонатах, на базах відпочинку та спортивно-оздоровчих таборах;
– допомога в організації та проведенні "Дня донора", медичних оглядів студентів;
– забезпечення путівками на відпочинок під час студентських канікул;
– організація обміну студентськими групами під час канікул.
5. Комісія громадського контролю:
– контроль роботи центру студентського харчування університету, пунктів громадського обслуговування, розташованих на території університету та гуртожитків.
6. Комісія інформаційно-навчального забезпечення:
– сприяння формуванню та розвитку інформаційних технологій в університеті, дослідницької діяльності студентів;
– створення умов для інтелектуального збагачення студентства, організація та участь у роботі виставок, конференцій, семінарів тощо.
7. Комісія культури та спорту:
– організація та допомога у проведенні культурно-масових, спортивних заходів в університеті та на факультетах;
– організація роботи студентських клубів у гуртожитках університету;
– організація роботи спортивних кімнат у гуртожитках університету;
– організація підтримання у належному стані спортивних майданчиків на території гуртожитків університету.
8. Центр працевлаштування:
– працевлаштування студентів у вільний від навчання час та по закінченню університету;
– організація студентських будівельних загонів на території України та за її межами;
– організація допоміжних робочих бригад для проведення поточних ремонтів гуртожитків.
9. Центр міжнародних зв'язків:
– розвиток міжнародних зв'язків із навчальними закладами інших країн;
– організація та проведення міжнародного обміну студентськими групами;
– оформлення міжнародних студентських квитків;
– організація навчання та працевлаштування за кордоном.
10. Дитяча комісія:
– облік дітей студентів університету;
– організація новорічних свят для дітей студентів та аспірантів університету;
– розповсюдження новорічних подарунків та запрошень на новорічні ялинки.
11. Ревізійна комісія:
– контроль за роботою профспілкового комітету, його комісій та підрозділів;
– розгляд скарг та зауважень студентів, вирішення конфліктних ситуацій між членами профспілки та профспілковими органами.
Склад профкому
Голова – Павлович Роман Володимирович
Тел. +38 066 051-777-5
Головний бухгалтер – Новобранцева Лідія Володимірівна
Тел.: +38 050)168-98-27
Голови профбюро факультетів
Щигельська Василиса Миколаївна
Факультет спеціальної освіти
0668840748
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Махно Анастасия Вячеславовна
Факультет початкової, та професійної технологічної освіти
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
+380662014530
Сущенко Інна Віталіївна
Філологічний факультет
+380666519412
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Одинцова Елізавета Павлівна
Фізико математичний факультет
+38091521388
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Антоненкова Вікторія Валеріївна
Факультет гуманітарної та економічної освіти
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
+380954622761
Якимчук Анастасія Олександрівна
Педагогічний факультет
+380954978613
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Мелихова Ельвіра Евгенівна
Факультет фізичного виховання
+380502158849 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Загальна інформація
Закон України "Про доступ до публічної інформації"
Інформація про загальну площу приміщень ДДПУ, що використовуються у навчальному процесі
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Правила внутрішнього розпорядку
Положення про конференцію трудового колективу
Зміни до Колективного договору
2014 рік
Річний звіт ректора про діяльність ДДПУ за 2014 рік
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду на 2014 рік
2015 рік
Річний звіт ректора про діяльність ДДПУ за 2015 рік
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду на 2015 рік
2016 рік
Річний звіт ректора про діяльність ДДПУ за 2016 рік
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду на 2016 рік
2017 рік
Річний звіт ректора про діяльність ДДПУ за 2017 рік
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду на 2017 рік
Звіт ректора за 2012-2017 н.р.
2018 рік
Річний звіт ректора про діяльність ДДПУ за 2018 рік
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду на 2018 рік
2019 рік
Річний звіт ректора про діяльність ДДПУ за 2019 рік
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за I кв 2019 рік
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за II кв 2019 рік
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за III кв 2019 рік
2020 рік
Річний звіт ректора про діяльність ДДПУ за 2020 рік
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за 2020 рік
Звіт про надходження та використання коштів спеціального фонду за 2020 рік
2021 рік
Звіт ректора Донбаського державного педагогічного університету за 2021 рік
Звіт про роботу Донбаського державного педагогічного університету 2020-2021 рік
2022 рік
2023 рік
Річний звіт ректора за 2022-2023 н.р.
Кошторис посилання 1, посилання 2.
Кошторис на 2023рік за програмою 2201160 зі змінами
Кошторис на 2023рік за програмою 2201190 зі змінами
Зміни до кошторису посилання 1, посилання 2.
Помісячний план використання посилання 1, посилання 2, посилання 3.
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за 2023рік
2024 рік
Річний звіт ректора 2023-2024 н.р.
2025 рік
У 1939 р. Постановою Ради Народних Комісарів № 620 від 29 червня у місті Слов'янську Сталінської області на базі педагогічного училища було створено учительський інститут.
Витяг з наказу по Народному комісаріату освіти УССР
Директором інституту призначено Івана Калістратовича Деркача, а його заступником із навчально-виховної роботи – Юхима Тихоновича Ширкова.
Деркач Іван Калістратович | Ширков Юхим Тихонович |
У довоєнний час в інституті функціонувало два факультети: філологічний та історичний. Створення учительського інституту саме у Слов'янську було зумовлене солідною матеріально-технічною базою місцевого педучилища, зокрема його бібліотека нараховувала понад 25 тис. книг.
На перший курс Слов'янського учительського інституту в 1939 р. було зараховано 210 студентів: 120 – на філологічний факультет (українське та російське відділення), 90 – на історичний факультет. Викладацький склад нараховував 25 осіб.
Відразу після створення педінституту на кафедрах розпочалися активні наукові дослідження, викладачі урізноманітнювали форми навчально-виховної роботи зі студентами, створювали наукові студентські гуртки.
У травні-червні 1941 р. відбувся перший випуск 138 вчителів історії, мови та літератури, з яких 23 випускники отримали дипломи з відзнакою.
У роки Великої Вітчизняної війни багато викладачів та студентів Слов'янського учительського інституту зі зброєю в руках стали на захист країни. За мужність та героїзм чимало з них було відзначено державними нагородами, зокрема кавалера трьох орденів Слави Петра Сенченка, який, будучи розвідником, пройшов нелегкий шлях від Сталінграда до Берліна.
Студентка першого курсу інституту, комсомолка Шура Шалашна, як розвідниця Слов’янського партизанського загону, потрапила до гестапівських застінків і була розстріляна.
На фронтах Великої Вітчизняної війни загинули смертю хоробрих такі викладачі інституту: канд. пед. наук М.М. Погорельський, зав. кафедри марксизму-ленінізму О.П. Кучеренко, зав. кафедри літератури І.Т. Козир, декан історичного факультету М.М. Ковалевський.
У вересні 1943 р. Донбас було звільнено від окупантів, розпочалася відбудова народного господарства. На початку листопада 1943 року на центральній площі міста Слов'янська можна було прочитати оголошення: «Слов'янський учительський інститут здійснює реєстрацію своїх працівників».
Спочатку навчальні заняття відбувалися у приміщенні середньої школи №12, водночас було розпочато реконструкцію школи №1.
Студенти другого курсу українського відділення, 1944 рік
(нижній ряд, в центрі – директор інституту Деркач І.К.)
Уряд СРСР відзначив тих, хто брав участь у відновленні інституту в 1943–1945 роках, так, медалями «За доблестный труд в Великой Отечественной войне» були нагороджені директор інституту І.К. Деркач, викладачі Курдюмова Є.О., Глушков С.І., Карцовнак і бібліотекар Г.М. Ракитянська.
На 1946 рік в інституті був лише один кандидат наук: Вольперт А.Я. – доцент, кандидат фізико-математичних наук, уродженець м. Слов'янська.
Вольперт Арон Якович
У 1949 р. першим захистив дисертацію на тему «Проблема історизму у викладанні граматики у середній школі” і отримав науковий ступінь кандидата педагогічних наук завідувач кафедри мовознавства М.К. Волинський.
Микола Костянтинович Волинський
У 1949–1950 навчальному році в інституті працювало 28 викладачів, зокрема четверо з них мали ступінь кандидата наук.
У 1950 році інститут отримав новий навчальний корпус зі світлими, просторими навчальними аудиторіями, широкими коридорами.
Навчальний корпус інституту по вул. Леніна, 12
Відтоді значно зростала матеріальна база, постійно збільшувалася кількість студентів, ставав якіснішим викладацький склад. Ще у 1946 р. в інституті було створено фізико-математичне відділення, яке у 1949 р. набуло статусу факультету.
У серпні 1952 р. Слов'янський учительський інститут було реорганізовано завдяки об’єднанню з Артемівським, а в 1954 р. – Старобільським учительським інститутом. Постановою Ради Міністрів СРСР від 23 серпня 1954 р. за №9274 Слов'янський учительський інститут переіменовано в державний педагогічний інститут, в якому функціонували філологічний і фізико-математичний факультети та сім кафедр: марксизму-ленінізму, педагогіки, мови, літератури, фізики, математики, фізичного виховання. Термін навчання студентів збільшився з двох до чотирьох та п'яти років. Ректором інституту призначено кандидата філологічних наук, доцента Ф.М. Ялового.
Федір Михайлович Яловий
У 1957–1958 навч. році відбувся останній випуск філологічного факультету – дипломи отримали 107 випускників, які стали вчителями української мови і літератури та російської мови і літератури.
Протягом 1958–1959 років функціонував лише фізико-математичний факультет. У 1959 р. ректором інституту призначили доцента Горошка В.Я., кандидата фізико-математичних наук, учасника Великої Вітчизняної війни.
Горошко Василь Якович
Поступово відкривалися нові факультети, збільшувалася кількість спеціальностей, зокрема у 1959 р. почав діяти факультет методики та педагогіки початкового навчання; у 1961–1962 навчальному році при інституті було організовано галузеву науково-дослідну лабораторію з трудового навчання, керівником якої став кандидат педагогічних наук І.М. Яровий, який пізніше отримав звання професора.
Ілля Миколайович Яровий
У 1964 р. ректором призначено Петрика І.І., доцента, кандидата історичних наук, ветерана Великої Вітчизняної війни. На той час у виші було два факультети, працювало близько ста викладачів, зокрема 5 кандидатів наук.
Іван Іванович Петрик
Саме на цей період припадає створення трьох нових факультетів – педагогічного (з 1965–1966 навч. р.), дефектологічного (з 1968–1969 навч. р.), загальнотехнічних дисциплін, праці і фізики (з 1972–1973 навч. р.). З роками назви деяких факультетів корегувалися, виникали нові спеціальності. Було завершено будівництво гуртожитків №1, №2, навчального корпусу №2, спортивно-оздоровчого комплексу на березі Сіверського Дінця. Значно зросла матеріальна база педвузу.
З 1977 р. до 1986 рік педінститут очолював кандидат історичних наук, доцент О.П. Хворостянов (на той час діяло 5 факультетів, 35% викладацького складу мали вчені звання та наукові ступені).
Олексій Пилипович Хворостянов
З літа 1978 року почалося будівництво головного навчально-адміністративного корпусу, а в серпні 1984 року будівельники урочисто вручили символічний ключ від цієї новобудови.
Новий головний корпус університету по вул. Генерала Батюка, 19
Разом із будівництвом було досягнуто і відповідних наукових успіхів: у цей період захистили докторські дисертації Б.І. Коротяєв, А.М. Федь, М.К. Нечволод. Активно працювали над докторськими та кандидатськими дисертаціями інші викладачі.
Микола Кузьмич Нечволод
Бурхливий науково-педагогічний розвиток нашого вишу припадає на роки становлення української державності – середина та кінець 90-х років минулого століття (керівником інституту на той час був професор, доктор фізико-математичних наук, Заслужений працівник освіти України М.К. Нечволод (з 1986 до 2003 р.)).
У навчальному закладі зміцнювалася матеріально-технічна база, поліпшувався кадровий склад, було створено ще три факультети: у 1987 році – факультет фізичного виховання; у 1994 році – факультет нових спеціальностей, у 1999 році перейменований у факультет управління гуманітарною інфраструктурою з новими для педінституту спеціальностями: психологія, облік і аудит, менеджмент організацій, маркетинг; у 1996 році відроджено філологічний факультет, де почали діяти три відділення: українське, українсько-російське, англо-німецьке. Факультет очолив професор В.Т. Горбачук.
Василь Тихонович Горбачук
За цей період кількість студентів збільшилась майже вдвічі – з 6100 (1989 р.) до 11000 (2004 р.), збільшилася кількість науково-педагогічного персоналу.
У 1992 році було відкрито відділ аспірантури.
Захистили докторські дисертації й отримали звання професора Льогенький Г.І., Пивоваров Л.В., Солодухова О.Г., Григоренко В.Г., Самойлович В.А., Глущенко В.А., Усенко В.М., Гавриш Н.В., Рукасов В.І., Костіков О.П., отримали звання професора кандидати наук Ольшанський О.Ю., Горбачук В.Т., Сипченко В.І.
У 2002 році Розпорядженням за №421-р від 25.07.2002р. Кабінету Міністрів України на базі Слов’янського державного педагогічного інституту утворено Слов’янський державний педагогічний університет.
У 2003 році університет очолив доктор фізико-математичних наук, професор В.І. Рукасов.
Володимир Іванович Рукасов
Відкрито спеціальності практична психологія, соціальна педагогіка, спеціалізацію «Хореографія». На базі факультету управління гуманітарною інфраструктурою створено 2 нових факультети: психологічний і факультет економіки й управління. За цей період було захищено докторські дисертації: Яворською С.Т., Федем І.А., Надточиєм В.О.
19 жовтня 2004 р. рішенням Державної акредитаційної комісії Міністерства освіти і науки України університет акредитовано за найвищим ІV рівнем.
З 2005 року в університеті починають оприлюднювати наукові доробки викладачів, аспірантів, докторантів, учителів шкіл та співпошукачів у науковому збірнику «Вісник Слов'янського державного педагогічного університету». У цьому ж році було започатковано газету «Педагог».
З 10.03.2009 року в.о. ректора університету призначено доктора фізико-математичних наук, професора Чуйка С.М.
Сергій Михайлович Чуйко
30.12.2011 року наказом МОНмолоді та спорту України за №1600 шляхом реорганізації (злиття) Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов та Слов’янського державного педагогічного університету утворено державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет».
20.03.2012 року в.о. ректора Донбаського державного педагогічного університету призначено доктора педагогічних наук, професора Омельченко С.О., а 30.11.2012 року її призначено ректором університету, як обрану за конкурсом. У цей час наказом МОНмолоді та спорту України за №379 від 29.03.12 р. була відкрита спеціалізована вчена рада із захисту кандидатських дисертацій К 12.112.01 (13.00.05 – соціальна педагогіка), яку очолила С.О. Омельченко.
Світлана Олександрівна Омельченко
Наразі в університеті функціонує 9 факультетів (із них 7 – у базовому виші, 2 – у відокремленому структурному підрозділі). Загальна кількість студентів університету денної та заочної форм навчання складає близько 3000 осіб. Професорсько-викладацький склад налічує 258 осіб, з яких: професорів, докторів наук - 44, кандидатів наук, доцентів - 184, педагогічних працівників - 39.
Для переходу на сторінку пошти університету
З питаннями щодо створення нових поштових аккаунтів, звертатися до аудиторії 512а головного корпусу, або надішліть листа с логіном та паролем на ці адреса або .
PS - на даний момент поштовий сервіс працює в режимі налаштування.
Підрозділ | |
Ректорат | |
Фізико-математичний факультет | |
Дефектологічний факультет | |
Філологічний факультет | |
Факультет дошкільної освіти та практичної психології | |
Факультет фізичного виховання | |
Технологічний факультет | |
Факультет підготовки вчителів початкових класів | |
Факультет психології, економіки і управління | |
Заочне відділення | |
Тендерна комісія | |
Юріст | |
Канцелярія | |
Відділ кадрів | |
Науковий відділ | |
Навчальний відділ | |
Перший проректор | |
Проректор з виховної роботи | |
Проректор з соціально-економічного розвитку | |
Проректор з науково-педагогічної роботи |
Сторінка 26 із 28