Курінна Світлана Миколаївна
завідувач кафедри дошкільної освіти,
доктор педагогічних наук, професор
Стаж у ЗВО – понад 25 років.
Закінчила Слов’янський педагогічний інститут зі спеціальності «Педагогіка і психологія (дошкільна)» (1990 р.)
Кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.05 – Соціальна педагогіка («Особливості соціалізації дітей 6-7 років в різних умовах життєдіяльності» 2004 р.)
Доцент кафедри дошкільної освіти та соціальної педагогіки ( 2007 р.)
Доктор педагогічних наук зі спеціальності 13.00.05 – Соціальна педагогіка («Теорія і методика соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами в дитячому будинку» 2014 р.)
Професор кафедри дошкільної освіти ( 2016 р.)
Вчений секретар спеціалізованої вченої ради Д 12.12.01 ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки; 13.00.04 – професійна освіта, 13.00.05 – соціальна педагогіка);
Член спеціалізованої вченої ради К 12.112.02 у ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» (спеціальність 09.00.05 – історія філософії, 09.00.03 – соціальна філософія та філософія історії).
Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти України.
Керівник наукової школи «Теоретико-методичні засади підготовки фахівців дошкільної освіти у контексті ціннісно-орієнтованої парадигми»: захищено 3 кандидата педагогічних наук, 4 особи – навчаються в аспірантурі, 1 – у докторантурі.
Керівник наукового гуртка з першого та другого рівня вищої освіти «Соціальне становлення дошкільника: теорія та практика»
Член редакційних колегій фахових видань України («Гуманізація навчально-виховного процесу» (ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»)
Нагороджена почесними грамотами Донецької облдержадміністрації Донецької обласної військово-цивільної адміністрації; Міністерства освіти і науки України та Національної академії педагогічних наук України.
Автор понад 130 наукових праць з актуальних проблем дошкільної освіти та соціальної роботи, а також з проблем професійної та вищої освіти.
Науковий напрям: «Стратегія підготовки майбутніх працівників дошкільної освіти в умовах сучасних трансформаційних викликів»
Викладає навчальні дисципліни: «Педагогіка дошкільна», «Педагогіка гри дошкільника», «Педагогічна філософія батьківства».
Наукове педагогічне стажування на базі Wyzsza Szkola Tehnichna Katowicach, м. Катовіце, Республіка Польща (2018 р.)
Основні публікації
Одноосібна монографія «Система соціально-педагогічної роботи з дітьми сиротами. Трансформація дитячих будинків» ( 2013 р.)
Колективна монографія «Діти і соціум: Особливості соціалізації дітей дошкільного віку» ( 2006), «Дитина-Дорослий: сучасний погляд» (2010), Реформирование системы социально-педагогической работы с детьми-сиротами в условиях интернатных учреждений (2018), Social-рedagogical spport for the orphan child through self-formation under conditions of modern society (2019), Соціальне становлення особистості дошкільника (2019)
Наукові статті (Scopus)
Курінна С. М., Курінний Я. В. Integrative model for enhancing students' competencies and the quality of educational services. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering (IJITEE) ISSN: 2278-3075, Volume-9 Issue-1, November, 2019. C. 321-329
Курінна С. М., Співак Я. О., Омельченко С. О. Socio-Pedagogical Conditionsof Future Social SpecialiststTraining for Successful Professional Career. International Journal of Higher Education. Vol. 10, No. 4; 2021. С. 1-8
http://www.sciedupress.com/journal/index.php/ijhe/search/search?simpleQuery=Omelchenko&searchField=query
Фахові публікації
Курінна С М. Особливості соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами щодо формування у них позитивного “Я”. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: збірник наукових праць / [редкол.; Т.І. Сущенко (голов. ред. та ін.)]. – Запоріжжя: КПУ, 2015. – Вип. 45(98). – С. 291-299.
Курінна С М. Педагогічний супровід процесу соціалізації дітей-сиріт в умовах закладів інтернатного типу. Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. – Серія “Педагогіка і психологія”. – Дніпропетровськ, 2015. – Вип. 2(10) – С. 53-59.
Курінна С. М. Досвід організації соціальної роботи з дітьми-сиротами в дитячому будинку. Науковий журнал «Молодий вчений» № 10.1 (62.1) жовтень 2018 р. С. 57-62.
Курінна С. М., Вознюк А. А. Українські народні ігри як засіб громадянського виховання дітей дошкільного віку: теоретичний аспект. Гуманізація навчально-виховного процесу. Збірник наукових праць. № 2 (94). Харків. ТОВ «Видавництво НТМТ». 2019. С.
Курінна С. М. Роль різних соціальних інституцій у соціальному становленні особистості дитини дошкільного віку. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти: збірник наукових праць / ДВНЗ «ДДПУ»; гол. ред. проф. Л. Г. Гаврілова. Слов’янськ: ДДПУ, 2019. Вип. 10. 235 с. 82-98.
Курінна С. М. Курінний Я. В. Особливості роботи соціального педагога в закладах інтернатного типу на шляху їх трансформації. Гуманізація навчально-виховного процесу. –Збірник наукових праць:№ 1 (99)2020 «Харків,ТОВ «ВидавництвоНТМТ» 2020. С 293-304
Навчально-методичні посібники
Курінна С. М., Крутій К. Л. Дитина в дошкільні роки : комплексна освітня програма. Рекомендовано МОН України (Лист № 1/11-16160 від 06.11.2015 р. )
Курінна С. М. Стежинки у Всесвіт: комплексна освітня програма для дітей раннього та передшкільного віку / автор.колектив; наук.керівник К.Л. Крутій. Запоріжжя: ТОВ: «ЛІПС» ЛТД, 2020. – 244 с.
Іванчук Сабіна Айдинівна
доцент кафедри дошкільної освіти,
доктор педагогічних наук
Стаж у ЗВО – понад 12 років.
Закінчила з відзнакою Донецький інститут соціальної освіти за спеціальністю «Початкова освіта» (2009 р.)
з відзнакою Слов’янський державний педагогічний університет за спеціальністю «Початкове навчання» (2010 р.)
з відзнакою Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет» за спеціальністю «Дошкільна освіта. Практична психологія» (2015 р.)
з відзнакою Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет» за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта» (2023 р.)
Кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.08 – Дошкільна педагогіка («Виховання у дітей старшого дошкільного віку основ культури споживання» 2017 р.)
Доктор педагогічних наук за спеціальностями 13.00.04 – Професійна освіта та 13.00.08 – Дошкільна педагогіка («Теорія та практика професійної підготовки майбутніх вихователів до формування екологічно доцільної поведінки дітей дошкільного віку» 2024 р.)
Керівник наукового гуртка студентів першого та другого рівня вищої освіти «Народознавчий компонент в екологічному вихованні дітей дошкільного віку в контексті парадигми сталого розвитку».
Науковий керівник студентки Кочнєвої С., що стала переможницею Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Дошкільна освіта» (м. Бердянськ, 2020).
Науковий консультант закладів дошкільної освіти (№ 31 «Мир» м. Костянтинівка, № 55 «Лелека» м. Словʼянськ Донецької області, № 350 м. Дніпро Дніпропетровської обл.).
Тренер з освіти для сталого розвитку
Заступник голови місцевого осередку м. Словʼянськ Всеукраїнської ГО «Асоціація працівників дошкільної освіти»
Експерт у регіональній (не)конференції для шкільного вчительства та викладацького кола педагогічних закладів афілійований міні-EdCamp Sloviansk. м. Слов’янськ. (2018 р.)
Волонтер у магістральній (не)конференції для шкільного вчительства та викладацького кола педагогічних закладів афілійований міні-EdCamp Sloviansk. м. Слов’янськ. (2019 р.)
Член громадської організації «Молодь Сходу України»
Переможець регіонального конкурсу «Молода людина року 2020» у номінації «Молодий вчений року»
Головний редактор газети для батьків та педагогів дітей дошкільного віку «Мудрість виховання» педагогічного факультету.
Нагороджена: Грамота від Інституту педагогіки НАПН України нак. № 110-о від 20.10.2015
Грамота від Інституту модернізації змісту освіти нак.№42 від 13.05.19
Автор понад 100 наукових праць з актуальних проблем дошкільної освіти, а також з проблем професійної та вищої освіти.
Науковий напрям: «Теорія та практика професійної підготовки майбутніх вихователів до формування екологічно доцільної поведінки дітей дошкільного віку»
Викладає навчальні дисципліни: «Українське народознавство в дошкільному закладі», «Основи природознавства з методикою», «Історія дошкільної педагогіки та початкової освіти», «Особистісний розвиток дитини дошкільного віку», «Етнопедагогіка».
Наукове педагогічне стажування на базі Wyzsza Szkola Tehnichna Katowicach, м. Катовіце, Республіка Польща (2018 р.)
Має сертифікат відповідно до Загальноєвропейської рекомендації з мовної освіти (на рівні В2) з англійської мови.
Основні публікації
Колективна монографія «Актуальні проблеми дошкільної педагогіки, психології та соціального забезпечення в осмисленні сучасних суспільних викликів» (2016).
Монографія «Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх вихователів до формування екологічно доцільної поведінки дітей дошкільного віку» (2022).
Наукові статті (Web of Science / Scopus)
Іванчук С. Особливості розуміння основ культури споживання дітьми старшого дошкільного віку. Наука і освіта Науково-практичний журнал Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – 2017. № 12. – С. 31–35. http://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/uk/articles/2017-12-doc/2017-12-st4
Ivanchuk S. Preparation of Future Preschool Education Specialists for the Use of Modern Educational Technologies. International Journal of Higher Education, Vol 9, No 5 (2020) http://www.sciedupress.com/journal/index.php/ijhe/article/view/18000
Ivanchuk S. Training future educators to develop ecological knowledge of preschool and school children. Revista Eduweb. 2023. 17(2). 126–137.
DOI : https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2023.17.02.11
Фахові публікації
Іванчук С. А. Особливості формування екологічно доцільної поведінки у дітей дошкільного віку. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. 2021. № 1 (339), ч. ІІ. С. 191–200.
Іванчук С. А. Синергетичний підхід до процесу професійної підготовки майбутніх вихователів до формування екологічно доцільної поведінки у дітей дошкільного віку. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти : зб. наук. пр. Слов’янськ : ДДПУ, 2021. Вип. 14. (Ч. 1). С. 68–75.
Іванчук С. А. Готовність майбутніх вихователів до формування екологічно доцільної поведінки у дітей дошкільного віку як результат фахової підготовки. Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. Сєвєродонецьк, 2021. Вип. № 3 (102). С. 123–135.
Іванчук С. А. Закономірності та принципи професійної підготовки майбутніх вихователів до формування екологічно доцільної поведінки у дітей дошкільного віку. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : зб. наук. пр. Київ : Вид. дім «Гельветика», 2021. Вип. 84, т. 1. С. 76–80.
Іванчук С. А. Методологічні підходи до процесу професійної підготовки майбутніх вихователів до формування екологічно доцільної поведінки у дітей дошкільного віку. Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. Запоріжжя, 2021. № 1 (37). С. 179–185.
Іванчук С. А. Еколого-освітнє середовище як чинник ефективності професійної підготовки майбутніх вихователів. ACTA PAEDAGOGIСA VOLYNIENSES. Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки, 2022. № 1, т. 1. С. 61–66.
Іванчук С. А. Сучасні інноваційні технології як умова професійної підготовки майбутніх вихователів до формування екологічно доцільної поведінки дошкільників. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. : зб. наук. пр. Слов’янськ : ДДПУ, 2022. Вип. 1 (17). С. 53–62.
DOI : https://doi.org/10.31865/2414-9292.17.2022.259975 URL : http://profped.ddpu.edu.ua/article/view/259975
Навчально-методичні посібники
Іванчук С.А. Виховуємо основи культури споживання у дітей старшого дошкільного віку : навчально-методичний посібник для дошкільних навчальних закладів / автор-укладач Сабіна Айдинівна Іванчук. – Слов’янськ : Вид-во Б. І. Маторіна, 2017. – 151 с.
Іванчук С.А. Зошит для самостійних робіт з навчальної дисципліни «Українське народознавство в дошкільному закладі»: Словʼянськ: Вид-во Б. І. Маторіна, 2018. – 50с.
Іванчук С.А. Хрестоматія з освіти для сталого розвитку (для формування екологічно-, економічно- й соціально-доцільної поведінки дітей дошкільного віку). Слов’янськ: Вид–во Б. І. Маторіна, 2020. 185 с.
Іванчук С. А. Основи природознавства з методикою в схемах і таблицях: навч. посіб. / упоряд. Сабіна Айдинівна Іванчук. Словʼянськ : Вид-во Б. І. Маторіна, 2021. 67 с.
Іванчук С. А. Країна сталого розвитку: методичні рекомендації щодо використання коректурних таблиць з освіти для сталого розвитку (для формування екологічно, економічно й соціально доцільної поведінки дітей дошкільного віку). Дніпро : Вид-во ЛІРА, 2022. 222 с., 14 с. іл.
Дронова Ольга Олегівна
доцент кафедри дошкільної освіти,
кандидат педагогічних наук
Стаж у ЗВО – 40 років.
Закінчила Слов’янський державний педагогічний інститут зі спеціальності «Педагогіка і психологія (дошкільна)» (1978 р.)
Кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – Теорія та історія педагогіки. (1988 р.)
Член-кореспондент МАНПО (INTERNATIONAL TEACHER’S TRAINING AKADEMY OF SCIENCE) (2005 р.)
Доцент кафедри дошкільної освіти ( 2007 р.)
Член експертної групи з дошкільної педагогіки та психології МОН України (2021 р.)
Керівник наукового гуртка студентів першого та другого рівня вищої освіти «Художньо-естетичний розвиток особистості в дошкільному дитинстві».
Науковий консультант закладів дошкільної освіти (№ 30 «Казка» м. Слов’янськ, № 60 «Журавушка» м. Краматорськ Донецької області)
Автор понад 200 наукових праць з актуальних проблем дошкільної освіти, професійної та вищої освіти.
Науковий напрям: «Теоретичні та методичні засади художньо-естетичного самовираження особистості в ранньому онтогенезі»
Викладає навчальні дисципліни: «Основи образотворчого мистецтва з методикою в ЗДО», «Сучасні технології навчання і виховання дітей дошкільного віку», «Художня праця та основи дизайну».
Наукове педагогічне стажування на базі Wyzsza Szkola Tehnichna Katowicach, м. Катовіце, Республіка Польща (2018 р.)
Основні публікації
Колективна монографія
«Дитина-Педагог: сучасний погляд» м. Луганськ (2010).
«Актуальні проблеми дошкільної педагогіки, психології та соціального забезпечення в осмисленні сучасних суспільних викликів» м. Краматорськ (2016).
«Contemporary issues of culture and art» Katowice School of Tecnology
(2016).
Наукові статті (Scopus)
Дронова О.О. Preparation of Future Preschool Education Specialists for the Use of Modern Educational Technologies. International Journal of Higher Education, Vol 9, No 5 (2020) http://www.sciedupress.com/journal/index.php/ijhe/article/view/18000
Зарубіжні публікації
Дронова О.О. Phenomenological component of professionalism in artistic and aesthetic training of a specialist of preschool education Teacher education in Ukraine: Historical experience and modern challenges. – Wydawnictwo UMCS, Lublin, 2014. – p. 239 – 245.
Дронова О.О. Pedagogical conditions of development of image-creation in the process of art-aesthetic self-expression of five-six year-old children. Prešovská univerzita v Prešove Pedagogická fakulta VZDELÁVANIE A SPOLOČNOSŤ medzinárodný nekonferenčný zborník Renáta Bernátová, Tetyana Nestorenko (Eds.) PREŠOV 2016. ISBN www.pulib.sk
Фахові публікації
Дронова О.О. Сприймати світ як учені та митці. Дошкільне виховання: щомісячний науково-методичний журнал МОН України для педагогів та батьків. - № 3 (871), березень. – 2014р. – С. 6-11.
Дронова О.О. Організаційно-методичні засади формування основ художньо-естетичної компетентності дітей дошкільного віку // Педагогічний альманах: збірник наукових праць / редкол. В.В. Кузьменко (голова) та ін.. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2019. Випуск 41. С. 10-16
Дронова О.О. Педагогічні умови формування уявлень про час і простір у дітей старшого дошкільного віку засобами творів живопису // Гуманізація навчально-виховного процесу: Збірник наукових праць ДВНЗ ДДПУ м. Слов’янськ, [За заг. ред. І.А. Хижняк]. №1(99) 2020. с.246-254. Харків ТОВ «Видавництво НТМТ»
Підручники для вищої школи з Грифом МОН
Дронова О.О. (у співавторстві). «Образотворче мистецтво з методикою викладання в дошкільному навчальному закладі». (2010; 2020). – 376с.: іл.
Навчально-методичні посібники з Грифом МОН
Дронова О.О. (у співавторстві). Дитина в дошкільні роки : комплексна освітня програма. Рекомендовано МОН України (Лист № 1/11-16160 від 06.11.2015 р. ).
Дронова О.О. (у співавторстві). Я у Світі. Програма розвитку дитини від народження до шести років. Київ: ТОВ «МЦФЕР-Україна», 2019. 488с.
Шульга Тетяна Вікторівна
доцент кафедри дошкільної освіти,
кандидат педагогічних наук
Стаж у ЗВО – понад 10 років.
Автор близько 20 наукових публікацій з актуальних проблем вищої освіти та професійної підготовки майбутніх вихователів.
Науковий напрям: «Формування емоційної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі фахової підготовки».
Основні публікації
Методичні рекомендації до написання кваліфікаційної роботи другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, ОП «Дошкільна освіта». Уклад.: Курінна С. М., Панасенко Е. А., Шульга Т. В. Слов’янськ: ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», 2022.
Фахові публікації
Шульга Т. В. Емоційна культура сучасного фахівця дошкільної освіти. Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. Харків: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019. Вип. 52. С. 36–53.
Шульга Т. В. Емоційна культура як cкладова професійно-педагогічної культури майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. 2020. № 12. С. 284–298. URL: http://pptma.dn.ua/index.php/files/147/12-2020/90/24Shulha284-298.pdf
Шульга Т. В. До питання визначення критеріїв та показників рівнів сформованості емоційної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі фахової підготовки. Фізико-математична освіта: науковий журнал. Суми: [СумДПУ ім. А.С. Макаренка], 2020. Вип. 3 (25). Ч. 2. С. 108–112.
Шульга Т. В. Потенціал освітнього процесу закладу вищої освіти в контексті формування емоційної культури майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти. Інноваційна педагогіка. 2020. № 28. С. 251–255.
Зарубіжна публікація
Шульга Т.В. Формування емоційної культури майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти: практичний аспект. Social and Human Sciences. Polish-Ukrainian scientific journal. 2021. № 01 (29). URL: https://issn2391-4164.blogspot.com/p/9.html (accessed 10 January 2021).
Бондаренко Наталія Борисівна
доцент кафедри дошкільної освіти,
кандидат педагогічних наук
Стаж у ЗВО – 40 років.
Закінчила Слов’янський педагогічний інститут зі спеціальності «Педагогіка і психологія (дошкільна)» (1976 р.) – з відзнакою
Кандидат педагогічних наук зі спеціальності – теорія і методика виховання
Доцент кафедри дошкільної освіти та соціальної педагогіки ( 2011 р.)
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за темою «Формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини» (2007 р.)
Керівник наукового гуртка студентів першого та другого рівня вищої освіти «Формування духовності особистості дошкільників та студентської молоді»
Нагороджена почесними грамотами Донецької облдержадміністрації та ДВНЗ «Донбаський Державний педагогічний університет»
Автор понад 120 наукових праць з актуальних проблем дошкільної освіти, а також з проблем професійної та вищої освіти.
Науковий напрям: «Проблеми змісту та технології підготовки майбутніх педагогів до управлінської діяльності», «Формування основ духовності старших дошкільників в умовах сучасного освітнього простору»
Викладає навчальні дисципліни: «Організація та керівництво дошкільним навчальним закладом», «Система керівництва дошкільними закладами різних типів».
Основні публікації
Наукові статті
Бондаренко Н. Б., Ляшова Н.М. Реалізація основних напрямків професійної підготовки майбутніх педагогів у роботі з обдарованими дітьми. Science and Educаtion a New Dimension Pedagogy and Psychology, II (8), Issue 16, 2014.
Бондаренко Н.Б. Полікультурний вектор дошкільної освіти: теоретичний аспект. Дошкольное детство в современном поликультурном пространстве: сборник научных трудов: Белорусский государственный педагогический університет им. М. Танка, Минск: БГПУ, 2017 с. 23-29
Фахові публікації
Бондаренко Н.Б. Формування культури спілкування як засобу підготовки дошкільника в полікультурному просторі. Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. праць / [за заг. ред. проф. В.І. Сипченка]. – Спецвипуск. 15. – Ч. 1. – Слов’янськ: ДДПУ, 2015. – С. 246-256
Бондаренко Н.Б., Ляшова Н.М. Шляхи створення смислового здоров’язбережувального простору у підготовці майбутніх педагогів. Наукова скарбниця освіти Донеччини: науково-методичний журнал / [за заг. ред. проф. В.М. Алфімова]. - №3. – 2015. – С. 37-41.
Бондаренко Н.Б. Проблема формування духовності студентів, майбутніх педагогів в освітньо-виховному просторі університету. Актуальні проблеми молоді в сучасних соціально-економічних умовах: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 20-21 березня 2014 року. Житомир: ПП С. 211 – 222.
Бондаренко Н.Б., Ляшова Н.М. Формування професіоналізму майбутнього педагога у процесі організації семінару. Наукова скарбниця освіти Донеччини: науково-методичний журнал. №2. 2015. С.107-110.
Бондаренко Н.Б. Криволапова О.С. Використання варіативних форм роботи в дошкільному закладі у формуванні педагогічної культури батьків. Наукова скарбниця освіти Донеччини №1. Слов'янськ. 2017. С. 69-73.
Бондаренко Н.Б. Використання В. Сухомлинського у формуванні основ духовних цінностей старших дошкільників. Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В. Сухомлинського. Педагогічні науки: Зб. наукових праць / за ред.. проф. Т. Степанової. № 3 (62) вересень. 2018. Т.1. Миколаїв. МНУ ім.. В. Сухомлинського, 2018. 190с. с. 22-27.
Бондаренко Н.Б. Гра та іграшка у формуванні духовних цінностей особистості дошкільника. Гуманізація навчально-виховного процесу: Зб. наук. праць. №2 (94) 2019р.– Харків. ТОВ «Видавництво НТМТ». 2019. с.130 -148.
Бондаренко Н.Б. Підготовка майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності дошкільної і початкової освіти в контексті концепції «НУШ». Гуманізація навчально-виховного процесу. – Випуск LXXII. – Донецьк: ТОВ «Цифрова типографія», 2020. С. 176-186.
Навчально-методичні посібники
Бондаренко Н.Б. Формування в старших дошкільників духовних цінностей засобами регіональної культурно-історичної спадщини: Навчально-методичний посібник. Слов’янськ 2010 – 142 с.
Алєко О.А., Бондаренко Н.Б., Дметерко Н.В., Кривошея Н.Б., Ляшова Н.М. Наскрізна програма педагогічної практичної підготовки студентів у ВНЗ зі спеціальності 012Дошкільна освіта (поєднана спеціальність 013 Початкова освіта), 012 Дошкільна освіта (спеціалізація Практична психологія). навч.-метод. посіб./ уклад. Алєко О.А., Бондаренко Н.Б., Дметерко Н.В., Кривошея Н.Б., Ляшова Н.М. Слов’янськ. ДВНЗ, ДДПУ. 2017 63 с.
Індивідуальний щоденник з практичної підготовки здобувача / Автори-укладачі Алєко О.А. Бондаренко Н.Б. Кривошея Н.Б. – 2-ге вид., перер. і доп. – Слов’янськ : Підприємець Маторін. Б.І., 2017. – 229 с.
Бондаренко Н.Б. Формування в старших дошкільників духовних цінностей засобами регіональної культурно-історичної спадщини: Навчально-методичний посібник. 2-е вид., доповнене та допрацьоване. – Слов’янськ: Вид-во Б.І. Маторіна, 2019. 185 с.
Кривошея Неля Борисівна
доцент кафедри дошкільної освіти,
кандидат педагогічних наук
Стаж у ЗВО – понад 30 років.
Закінчила Слов’янський державний педагогічний інститут зі спеціальностей: Педагогіка і психологія (дошкільна) (1987 р.) Психологія, практична психологія в галузі освіти (1996р.)
Кандидат педагогічних наук зі спеціальності 130001: Теорія та історія педагогіки «Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з працею дорослих як засіб початкового економічного виховання». Київ, (1997р.)
Доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології (2001р.).
Керівник наукового гуртка першого рівня вищої освіти («Актуальні проблеми сучасної сім`ї»).
Автор понад 120 наукових праць з актуальних проблем дошкільної освіти.
Науковий напрям – «Проблеми діагностики і розвитку музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку».
Викладає навчальні дисципліни: «Теорія і методика музичного виховання дітей дошкільного віку», «Основи наукових досліджень», «Педагогіка родинного виховання».
Основні публікації:
Навчально-методичні посібники:
Статті:
Коношенко Наталія Анатоліївна
доцент кафедри дошкільної освіти,
кандидат педагогічних наук
Стаж у ЗВО – понад 10 років.
Закінчила Слов’янський педагогічний інститут зі спеціальності «Початкове навчання, українська мова та література» (1999 р.)
Кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.05 – Соціальна педагогіка («Соціально-педагогічна реабілітація девіантних молодших школярів в умовах реабілітаційного центру», 2012 р.)
Доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи (2018р.).
Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти України.
Керівник наукового гуртка для здобувачів вищої освіти бакалаврського та магістерського рівнів «Теорія і практика профілактично-реабілітаційної роботи з населенням».
Автор понад 50 наукових праць з актуальних проблем дошкільної освіти та соціальної роботи, а також із проблем професійної та вищої освіти.
Науковий напрям: «Організація профілактично-реабілітаційної роботи з різними категоріями населення»
Викладає навчальні дисципліни: «Соціальна робота у сфері дозвілля», «Основи профілактично-реабілітаційної роботи», «Соціальна робота з різними типами сімей», «Основи волонтерства».
Мовний сертифікат В2 (польська мова).
Наукове педагогічне стажування на базі Університету Марії Кюрі-Складовської, м. Люблін, Республіка Польща (2017 р.)
Основні публікації
Наукові статті (Web of Science)
Konoshenko N.A., Konoshenko S.V. Uzing interactive technologies in social care teachers training in terms of preventive work with minor children / Наука і освіта. – 2017. – №12. – 171-175.
Фахові публікації
Коношенко Н.А., Дудкіна Н. О. Специфіка соціалізації дітей-сиріт, які виховуються в закладах інтернатного типу / Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2017. – № 1 (306). – С. 217 – 224.
Коношенко Н.А., Свинобой А.В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до реалізації функцій соціально-педагогічної роботи в умовах реабілітаційного центру / Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2017. – № 1 (306). – С. 246 – 251.
Коношенко Н.А., Коношенко С.В., Кіс І. О. Соціально-педагогічна робота з дезадаптованими підлітками по зменшенню поведінкових девіацій / Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2019. – № 1 (324). – С. 90 – 99.
Коношенко Н.А., Коношенко С.В., Кіс І. О. Психолого-педагогічні засади правового виховання старшокласників шкіл-інтернатів / Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2019. – № 6 (329). – С. 154 – 164.
Навчально-методичні посібники
Коношенко Н.А. Соціальна робота з безпритульними : Курс лекцій. Слов’янськ : Видавництво «Друкарський двір», 2019. 36 с.
Коношенко Н.А. Соціально-педагогічна робота з різними типами сімей : Курс лекцій. Слов’янськ : Видавництво «Друкарський двір», 2019. 34 с.
Міхєєва Олена Ігорівна
старший викладач кафедри дошкільної освіти
Стаж роботи в ЗВО – понад 40 років.
Закінчила Слов’янський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Дошкільне виховання» та здобула кваліфікацію спеціаліста «Педагогіка і психологія (дошкільна)» (1976 р.).
Керівник наукового гуртка здобувачів першого та другого рівня вищої освіти за темою «Педагогічний супровід дошкільного дитинства в контексті сучасної освітньої парадигми: історія та сучасність.».
Автор понад 120 наукових праць з актуальних проблем дошкільної освіти, а також з проблем професійної та вищої освіти.
Науковий напрям: «Педагогічний супровід дошкільного дитинства : теорія і практика освітньої діяльності».
Викладає навчальні дисципліни: «Дошкільна лінгводидактика», «Педагогічний супровід дошкільного дитинства».
Наукове педагогічне стажування на базі комунального закладу
«Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради (2018 р.)
Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) наукових, науково-педагогічних працівників ЗВО та працівників закладів середньої освіти Lublin, Republic of Poland (2020).
Основні публікації
Колективні монографії
«Актуальні проблеми дошкільної педагогіки, психології та соціального забезпечення в осмисленні сучасних суспільних викликів» (2016).
Фахові публікації:
Міхєєва О.І. Можливості використання авторських програм навчальних дисциплін у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми. СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2014. - № 4 (38). с. 340 – 348
Міхєєва О.І. Теоретичні підходи до використання режисерської гри у системі педагогічного супроводу «Я-концепції» у дошкільному дитинстві. Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць. Спецвипуск 15. Частина 1. Слов’янськ. ДДПУ, 2015. С. 49-57
Міхєєва О.І. Педагогічний супровід процесу соціальної адаптації дітей дошкільного віку. Наукова скарбниця освіти Донеччини. №2. 2015. С. 60-64.
Міхєєва О.І. Гра як засіб розвитку емоційної децентрації дітей дошкільного віку Наукова скарбниця освіти Донеччини. Науково-методичний журнал. Слов’янськ, 2017. № 2. 127 с. С. 87-91.
Міхєєва О.І. Теоретичні засади проблеми використання інтерактивної гри в системі педагогічного супроводу соціального пізнання дітей старшого дошкільного віку. Зб. наукових праць «Педагогічні науки», випуск LXXXІІ, т. 2. Херсон. 2018. С. 227-231. (стаття Index Copernicus).
Міхєєва О.І Інтерактивна гра в контексті парадигми педагогічного супроводу дошкільного дитинства Зб. наукових праць «Гуманізаця навчально-виховного процесу», випуск № 2 (94). Харків. 2019. С. 307-328
Головко М.Б., Міхєєва О.І. Педагогічний супровід дошкільного дитинства як проблема сучасної освітньої парадигми. Гуманізація навчально-виховного процесу. Харків: ТОВ «Видавництво НТМТ». 2020. № 1(90). С. 105-115
Наукові статті:
Міхєєва О.І Formation of professional competence of future teachers while learning the discipline “teaching support of preschool childhood” Topical issues of future teachers training in Ukraine. - Wydawnictwo UMCS, Lublin, 2014. - p. 147-153.
Навчально-методичні посібники
Головко М.Б., Міхєєва О.І. Педагогічний супровід дошкільного дитинства. Слов’янськ: ДДПУ, 2019. 198 с.
Кахіані Юлія Володимирівна
доцент кафедри дошкільної освіти,
кандидат педагогічних наук
Стаж у ЗВО – понад 10 років.
Закінчила Слов’янський державний педагогічний університет за спеціальністю «Дошкільне виховання» (2007 р.).
Кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.05 – соціальна педагогіка («Підготовка майбутнього соціального педагога до роботи в закладах інтернатного типу» 2016 р.).
Доцент кафедри дошкільної освіти та соціальної роботи ( 2021 р.).
Входить до робочої групи кафедри дошкільної освіти щодо розробки освітньо-професійних програм та навчальних планів для забезпечення підготовки здобувачів вищої освіти бакалаврського та магістерського рівнів зі спеціальності 012 Дошкільна освіта.
Керівник наукового гуртка студентів першого та другого рівня вищої освіти «Медіапедагогіка в дошкільній освіті України».
Автор понад 40 наукових праць з актуальних проблем дошкільної освіти та соціальної роботи, а також з проблем професійної та вищої освіти.
Науковий напрям: «Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до використання здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти».
Викладає навчальні дисципліни: «Методика навчання дітей української мови», «Теорія і методика фізичного виховання та валеологічної освіти», «Соціальний супровід сім’ї», «Комп’ютерні технології в роботі з дітьми».
Наукове педагогічне стажування: «Наукова діяльність, організація навчального процесу та методика викладання в європейських вищих навчальних закладах» (досвід Вищої школи економіки і менеджменту суспільного управління в Братиславі (Словацька Республіка, 2018 р.).
Володіє англійською мовою для професійних цілей, підтвердила рівень мовленнєвої компетенції В2 (просунутий).
Основні публікації
Навчально-методичні посібники
Кахіані Ю.В. Стежинки у Всесвіт: комплексна освітня програма для дітей раннього та передшкільного віку / автор.колектив; наук.керівник К.Л. Крутій. Запоріжжя: ТОВ: «ЛІПС» ЛТД, 2020. – 244 с.
Кахіані Ю.В. Соціальний супровід як технологія роботи з різними категоріями сімей та дітей. Курс лекцій / Ю. В. Кахіані. Слов’янськ: Вид-во Б. І. Маторіна, 2020. 211 с.
Методичні рекомендації
Кахіані Ю.В. Метод case-study як сучасна технологія професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в закладах інтернатного типу [методичні рекомендації] / укладач Ю. Кахіані. – Слов’янськ: Вид-во Б. І. Маторіна, 2015. – 30 с.
Наукові статті (Scopus)
Кахіані Ю.В. Management of key performance indicators by heads of higher education institutions / International Journal of Management Volume 11, Issue 5, May 2020, pp. 286-298, Article ID: IJM_11_05_028
Фахові публікації
Кахіані Ю.В., Мотиваційно-ціннісний компонент готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи в закладах інтернатного типу // Гуманізація навчально-вихованого процесу: збірник наукових праць / [За заг. ред. доц. І.А.Хижняк]. – Вип. 1(99). – Харків, 2020. – 364 с. С. 324-332
Кахіані Ю.В. Максимчук Б.А. Модернізація інфраструктури національної системи фізичного виховання // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 15 Науково-педагогічні проблеми фізичної культури : зб. наукових праць / За ред. О.В.Тимошенка. – Київ: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова, 2020. – Випуск 8 (128) 20. – с.196
Кахіані Ю.В. Технологія дидактичного веб-квесту в підготовці майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти // Науковий журнал «Молодий вчений» № 10. 1 (74. 1) жовтень, 2019 р. – 95 с. С.57-60
Кахіані Ю.В., Алєко О.А. Influence оf Media Environment оn Formation оf Social Experience at Children оf Preschool Age // Educational Researcher, Issue 9 (2), (December). Volume 47. American Educational Research Association, 2018. Pages 650-1274. Pages 1116-1127.
Грибоєдова Тетяна Олександрівна
доцент, кандидат педагогічних наук
Стаж у ЗВО – понад 10 років.
Закінчила Слов’янський державний педагогічний університет зі спеціальності 7.010107 Практична психологія. Дошкільна освіта (2009 р.), Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет» рівень вищої освіти магістр зі спеціальності 012 Дошкільна освіта (2019 р.).
Кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.05 – соціальна педагогіка («Соціальна адаптація молодших школярів загальноосвітніх шкіл-інтернатів до самостійного життя» 2020 р.)
Член Всеукраїнської громадської організації «Асоціація працівників дошкільної освіти».
Автор понад 20 наукових праць з актуальних проблем дошкільної освіти, соціальної адаптації дітей до самостійного життя, а також з проблем професійної освіти.
Науковий напрям: «Соціальна адаптація молодших школярів загальноосвітніх шкіл-інтернатів до самостійного життя».
Викладає навчальні дисципліни: «Організація та керівництво ДНЗ».
Основні публікації
Колективна монографія.
Грибоєдова Т. О. Загальні проблеми соціальної адаптації до самостійного життя молодших школярів інтернатних закладів (2018).
Фахові публікації
Зарубіжні публікації
Грибоєдова Т. О. Social adaptation and its impact on the personal development of young schoolchildren in conditions of school-intellectual schools. Polish journal of science. № 4 (2018). Рр. 56 – 59.
Біличенко Ганна Валеріївна
доцент, кандидат педагогічних наук
Стаж у ЗВО – понад 5 років.
Закінчила Слов’янський державний педагогічний університет зі спеціальності 7.010107 Практична психологія. Дошкільна освіта (2009 р.), Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет» рівень вищої освіти магістр зі спеціальності 012 Дошкільна освіта (2020 р.).
Член Всеукраїнської громадської організації «Асоціація працівників дошкільної освіти».
Керівник наукового гуртка студентів першого та другого рівня вищої освіти «Педагогічний супровід дошкільного дитинства в контексті сучасної освітньої парадигми: історія та сучасність.».
Автор понад 18 наукових праць з актуальних проблем дошкільної освіти
Науковий напрям: «Соціально-педагогічний супровід розвитку комунікативної культури дітей молодшого шкільного віку у загальноосвітніх школах-інтернатах».
Викладає навчальні дисципліни: «Дошкільна лінгводидактика», «Педагогічний супровід дошкільного дитинства».
Наукове Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) наукових, науково-педагогічних працівників ЗВО та працівників закладів середньої освіти Lublin, Republic of Poland (2020).
Основні публікації
Наукові статті:
Біличенко Г. В. Комунікативний розвиток дітей молодшого шкільного віку як соціально-педагогічна проблема. Conference Proceedings of the 6th International Scientific Conference Problems and Prospects of Territories’ Socio-Economic Development The Academy of Management and Administration in Opole. 2017. pp-101-102.
Біличенко Г. В. Диагностика актуального уровня развития коммуникативной культуры младших школьников в общеобразовательнх школах-интернатах. Polish journal of science. № 6. Poland. Рр. 00-033
Фахові публікації:
Біличенко Г. В. Ставлення до себе як вимір особистісного розвитку дитини. Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць. Спецвип.15.-Ч.1. Слов’янськ. ДДПУ. 2015.С. 238-245.
Біличенко Г. В. Гра, як засіб соціально-педагогічної корекції ставлення до себе дітей молодшого шкільного віку. Науково-методичний журнал: наукова скарбниця освіти Донеччини. № 2. Ювілейний випуск. Слов’янськ 2015. С. 116-121.
Біличенко Г. В. Соціально-педагогічний супровід розвитку дитини в контексті гуманістичної парадигми освіти. Науковий журнал «Вісник» Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. Днєпр. 2016. №1 (11). С.22-27
Біличенко Г. В. Розвиток комунікативної культури дітей молодшого шкільного віку у контексті соціально-педагогічної діяльності. Науково-методичний журнал «Наукова Скарбниця Освіти Донеччини». №2. Слов’янськ.. 2017. С.64-66.
Біличенко Г. В. Умови соціально-педагогічного супроводу розвитку комунікативної культури молодших школярів у загальноосвітніх школах-інтернатах. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». Випуск LXXXII Том 2. Херсон. 2018. С 199-202. (Index Copernicus).
Біличенко Г. В. Інтерактивна як умова соціально-педагогічного супроводу розвитку комунікативної культури молодших школярів у загальноосвітніх школах-інтернатах. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». Випуск 5. Одеса. 2018. С.
Біличенко Г. В. Особливості соціокультурної ситуації розвитку комунікативної культури молодших школярів загальноосвітніх шкіл-інтернатів. Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць № 1 (99) ТОВ «Видавництво НТМТ». Харків. 2020. С. 332-343.
Вознюк Анна Анатоліївна
старший викладач кафедри дошкільної освіти
Стаж у ЗВО – понад 10 років.
Закінчила Слов’янський державний педагогічний університет зі спеціальності 7.010107 Практична психологія. Дошкільна освіта (2009 р.), Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет» рівень вищої освіти магістр зі спеціальності 012 Дошкільна освіта (2019 р.).
Аспірантка кафедри педагогіки і методики технологічної освіти та професійної освіти.
Член Всеукраїнської громадської організації «Асоціація працівників дошкільної освіти».
Керівник наукового гуртка студентів першого та другого рівня вищої освіти «Соціальне становлення дошкільника: теорія та практика. Формування громадянської обізнаності дошкільника».
Автор понад 20 наукових праць з актуальних проблем дошкільної освіти а також з проблем професійної освіти.
Науковий напрям: «Підготовка майбутніх вихователів до громадянського виховання дітей у закладах дошкільної освіти».
Викладає навчальні дисципліни: «Педагогіка родинного виховання», «Художня праця та основи дизайну, народні художні промисли України», «Комп’ютерні технології в роботі з дітьми», «Теорія і методика фізичного виховання та валеологічної освіти».
Наукове педагогічне стажування на базі Куявського університету, м. Влоцлавек, Республіка Польща (2020 р.).
Основні публікації
Наукові статті (Scopus)
Вознюк А.А., Дронова О.О., Іванчук С.А. Preparation of Future Preschool Education Specialists for the Use of Modern Educational Technologies. International Journal of Higher Education. № 5, 2020 р.
http://www.sciedupress.com/journal/index.php/ijhe/article/view/18000.
Фахові публікації
Вознюк А.А. Українська народна іграшка як засіб виховання основ духовності дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. – Київ, 2017. – Том 11. – Вип. 11. – Ч.1 – 488.
Вознюк А.А. До проблеми громадянського виховання дітей дошкільного віку. Науковий журнал «Молодий вчений» № 10.1 (50.1) жовтень 2017 р. С. 57-62.
Вознюк А.А., Курінна С.М. Українські народні ігри як засіб громадянського виховання дітей дошкільного віку: теоретичний аспект. Гуманізація навчально-виховного процесу. Збірник наукових праць. № 2 (94). Харків. ТОВ «Видавництво НТМТ». 2019. С. С.168-182.
Зарубіжні публікації
Вознюк А.А. Сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. Scientific and pedagogie intemship «Pedagogical and psychological education as a component of the education system in Ukrainę and the EU countries»: Internship proceedings (August 3 ‒ September 11, 2020). Włocławek: «Izdevnieciba Baltija Publishing», 2020. Р. 59‒62.
Коношенко Сергій Володимирович
завідувач кафедри соціальної роботи, доктор педагогічних наук, доцент
У 1998 році закінчив Слов’янський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Праця і профорієнтація».
З 1998 по 2007 роки працював вихователем та методистом у санаторно-оздоровчому центрі соціальної реабілітації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування «Смарагдове місто».
У 2002 році став переможцем на Всеукраїнському конкурсі педагогів, що проходив на базі міжнародного дитячого центру «Артек».
Кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.07 – теорія і методика виховання («Особливості роботи вихователя в умовах реабілітаційного центру», 2002 р.).
Працює у закладі вищої освіти з 2008 р.
Доктор педагогічних наук зі спеціальності 13.00.05 – соціальна педагогіка («Теоретико-методичні основи реабілітаційної роботи з соціально дезадаптованими підлітками в умовах індустріального регіону», 2010 р.).
Доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи (2013р.).
Під керівництвом С.В. Коношенка захистилися 3 кандидати педагогічних наук, 1 доктор педагогічних наук.
Керує колективною темою наукового дослідження кафедри соціальної педагогіки: «Теоретико-методичні основи соціально-педагогічної роботи з різними категоріями населення».
Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти України.
Член Спеціалізованої вченої ради Д 12.112.01 у ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» (спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки; 13.00.04 – професійна освіта, 13.00.05 – соціальна педагогіка).
Мовний сертифікат В2 (польська мова).
Викладає дисципліни: «Теорія соціального забезпечення», «Соціальна робота з групою ризику», «Соціальний захист громадян», «Соціальна педагогіка», «Соціальне проєктування».
Трубник Інна Василівна
кандидат педагогічних наук, доцент
У 1994 році закінчила Слов’янський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Педагогіка та психологія (дошкільна)» (кваліфікація спеціаліста – викладач дошкільної педагогіки та психології, вихователь), у 2016 році у ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» здобула ступінь магістра за спеціальністю «Соціальна педагогіка» (кваліфікація магістра соціальної педагогіки, викладача соціальної педагогіки).
Працює у закладі вищої освіти з 1994 р.
Кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти («Підготовка майбутніх вихователів до формування екологічно мотивованої поведінки старших дошкільників», 2009 р.).
Доцент кафедри дошкільної освіти та соціальної педагогіки (2010 р.).
Під керівництвом І. В. Трубник захистила дисертацію А. С. Брусенко («Формування культури самопрезентації майбутніх соціальних педагогів засобами соціального театру у позааудиторній роботі» (2018 р.).
Керує науковим гуртком: «Технології соціальної роботи та соціального забезпечення».
Викладає дисципліни: «Технології соціальної роботи», «Технології соціального забезпечення», «Основи соціальної статистики», «Соціально-правове регулювання соціальних конфліктів у територіальній громаді», «Риторика», «Соціально-психологічний тренінг», «Світові моделі і стандарти підготовки фахівців соціальної сфери».
Пліско Євген Юрійович
доктор педагогічних наук
У 2009 році закінчив Слов’янський державний педагогічний університет за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Математика» та здобув кваліфікацію математика, викладача математики. У цьому ж році, за заочною формою навчання, закінчив Слов’янський державний педагогічний університет за спеціальністю «Облік і аудит» та здобув кваліфікацію спеціаліста з обліку і аудиту.
З 2011 по 2014 рр. – навчався в аспірантурі ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». У 2014 році захистив кандидатську дисертацію та отримав науковий ступень кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.05 – соціальна педагогіка. З 2018 по 2020 рр. навчався в докторантурі ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». У 2020 році захистив докторську дисертацію та отримав науковий ступень доктора педагогічних наук зі спеціальностей: 1) 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / 01 – освіта, педагогіка; 2) 13.00.05 – соціальна педагогіка / 23 – соціальна робота
У закладі вищої освіти працює з 2009 р. З 01.01.2021 р. по теперішній час обіймає посаду професора кафедри соціальної роботи.
Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти України.
Мовний сертифікат В2 (польська мова).
Керує науковим гуртком: «Актуальні питання соціального виховання, соціальної роботи, соціального забезпечення».
Викладає дисципліни: «Система соціального захисту та діяльності соціальних служб», «Аналіз ринку праці та основи профорієнтаційної роботи», «Галузеве законодавство в соціальній роботі», «Методи та організація соціальних досліджень», «Соціалізація особистості».
Курінний Ян Віталійович
кандидат педагогічних наук, доцент
У 2014 році з відзнакою закінчив факультет дошкільної освіти та практичної психології Донбаського державного педагогічного університету за спеціальністю „Дошкільна освіта” та отримав кваліфікацію магістра дошкільної освіти, викладача дошкільної педагогіки і психології.
Працює у закладі вищої освіти з 2011 р.
Захистив кандидатську дисертацію за темою: „Первинна економічна соціалізація дітей 5 – 6-річного віку у дошкільних навчальних закладах” 2017 р.)
Має сертифікат відповідно до Загальноєвропейської рекомендації з мовної освіти (на рівні В2) з англійської мови.
Присвоєно вчене звання доцента кафедри дошкільної освіти та соціальної роботи у 2020 році.
Автор понад 35 наукових праць.
Викладає навчальні дисципліни: „Педагогічна творчість дошкільника”, „Актуальні проблеми дошкільної педагогіки”, „Педагогіка дошкільна”.
Брусенко Аліна Сергіївна
кандидат педагогічних наук
У 2011 році закінчила Слов’янський державний педагогічний університет за спеціальністю «Дефектологія», у 2012 році закінчила Слов’янський державний педагогічний університет за спеціальністю «Облік і аудит».
Працює у закладі вищої освіти з 2011 р.
Кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.05 – соціальна педагогіка («Формування культури самопрезентації майбутніх соціальних педагогів засобами соціального театру у позааудиторній роботі», 2018 р.).
Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти України.
Викладає дисципліни: «Вступ до фаху (соціальне забезпечення)», «Вступ до фаху (соціальна робота)», «Основи соціально-правового захисту особистості», «Рекламно-інформаційні технології», «Методика роботи з громадськими об’єднаннями».
В університеті активно працює Рада молодих учених ДДПУ, яка є невід’ємною складовою діяльності університету і забезпечує інтеграцію освіти і науки.
Основними завданнями Ради є:
1. Координація взаємодії студентів, аспірантів, молодих учених і самоврядних наукових молодіжних організацій наукових установ, вищих навчальних закладів України;
2. Представлення інтересів молодих учених і студентів в органах управління університетом, установах і організаціях, навчальних закладах та наукових установах ;
3. Підготовка пропозицій щодо створення правових та соціально-економічних умов для залучення талановитої молоді до роботи у науковій сфері, стимулювання професійної діяльності молодих учених у вітчизняних наукових установах та вищих навчальних закладах, підвищення їх фахового рівня і реалізації їх творчої та професійної активності;
4. Консультативна підтримка молодих учених у питаннях науково-дослідницької діяльності, патентування, співробітництва з іноземними замовниками наукової продукції, тощо;
5. Сприяння організації та проведенню конкурсів наукових робіт, формуванню колективів молодих учених для виконання перспективних наукових проектів.
Голова Ради молодих учених:
Омельченко Марина Сергіївна – доктор психологічних наук, професор кафедри спеціальної педагогіки та інклюзії.
Заступник голови Ради молодих учених:
Шулик Тетяна Валеріївна – кандидат педагогічних наук, керівник підрозділу моніторингу якості вищої освіти.
Члени Ради молодих вчених:
Березка Софія Вікторівна – кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології;
Стьопкіна Аліна Сергіївна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної роботи;
Дичко Данило Владиславович – кандидат біологічних наук, кафедра фізичної терапії, фізичного виховання та біології;
Григоренко Григорій Валерійович – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри МВСПД;
Іваненко Аліна Сергіївна – кандидат психологічних наук, доцент кафедри логопедії та спеціальної психології;
Клімашевська Ганна Романівна – аспірант кафедри теорії і практики початкової освіти;
Козаченко Юлія Олександрівна – аспірант кафедра математики та інформатики;
Крутогорський Ярослав Володимирович – кандидат економічних наук, доцент кафедри управління та адміністрування;
Лях Оксана В’ячеславівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри германської та слов’янської філології;
Сипчук Єгор Юрійович – здобувач 2 курсу третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти освітньої програми «Освітні, педагогічні науки»;
Боброва Ганна Юріївна – аспірант, асистент кафедри логопедії та спеціальної психології;
Іванчук Сабіна Айдинівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти;
Головко Ольга Сергіївна – кандидат педагогічних наук, спеціаліст відділу моніторингу якості вищої освіти;
Шульга Тетяна Вікторівна – завідувач аспірантури.
Сторінка 22 із 28