Практична підготовка студентів – важливий етап становлення кваліфікованого спеціаліста, на якому можна отримати практичний досвід та перевірити теоретичні знання, отримані на лекціях.
18 травня на факультеті спеціальної освіти відбулась звітна конференція з практичної підготовки студентів 3 курсу очної форми навчання, які проходили логопедичну та психологічну практики у дошкільних навчальних закладах.
16 травня на кафедрі технологій корекційної та інклюзивної освіти факультету спеціальної освіти відбулася конференція з педагогічної практики 4 курсу. Студентів привітно прийняли Слов’янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 41 та Слов’янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 23 Донецької обласної ради.
Адміністрацією шкіл були створені сприятливі умови щодо виконання програми педагогічної практики в молодших класах. Завдяки професійному керівництву методистів кафедри технологій корекційної та інклюзивної освіти, учителів і вихователів молодших класів, за якими студенти були розподілені, практиканти органічно об’єднались зі шкільним колективом та мали змогу реалізувати творчий підхід під час проведення уроків української мови, читання, математики, природознавства, трудового навчання, образотворчого мистецтва та позакласної корекційно-виховної роботи з молодшими учнями.
Побачило світ друге видання Альманаху психолого-педагогічного досвіду, присвячене проблемі використання театралізованої діяльності у навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів. Тема випуску: «Театр навчає і виховує: театралізована діяльність у дошкільному віці».
Випуску передує вступне слово ректора ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», доктора педагогічних наук, професора Омельченко Світлани Олександрівни.
Студенти першого та другого курсів філологічного факультету ввідділення іноземних мов ДВНЗ «ДДПУ» відвідали тренінг на тему «Шляхи поліпшення соціальних умов для всебічного розвитку особистості у зоні конфлікту». Тренінг проведено групою волонтерів ОБСЄ.
Молодь навчилася прислуховуватися до проблем інших, долучатися до нормалізації конфліктів у соціально-політичній сфері. Визначають два напрями подолання конфліктів – позитивний та негативний.
У руслі змін, які відбуваються в освітньому просторі нашої держави, відчувається потреба в уточненні актуальних термінів, якими керуються викладачі в процесі підготовки майбутніх педагогів, тому 11 травня на факультеті початкової, технологічної та професійної освіти кафедрою природничо-математичних дисциплін (модератор – доц. В. О. Гринько) було організовано онлайн-круглий стіл, учасниками якого стали викладачі кафедри-організатора, кафедри теорії і практики початкової освіти, доктор педагогічних наук, професор, провідний науковий співробітник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Лещенко М. П. (м. Київ) та вчитель ЗОШ №8 Грицай С. М.