16 травня на кафедрі технологій корекційної та інклюзивної освіти факультету спеціальної освіти відбулася конференція з педагогічної практики 4 курсу. Студентів привітно прийняли Слов’янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 41 та Слов’янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 23 Донецької обласної ради.
Адміністрацією шкіл були створені сприятливі умови щодо виконання програми педагогічної практики в молодших класах. Завдяки професійному керівництву методистів кафедри технологій корекційної та інклюзивної освіти, учителів і вихователів молодших класів, за якими студенти були розподілені, практиканти органічно об’єднались зі шкільним колективом та мали змогу реалізувати творчий підхід під час проведення уроків української мови, читання, математики, природознавства, трудового навчання, образотворчого мистецтва та позакласної корекційно-виховної роботи з молодшими учнями.
Під час проведення звітної конференції з практики студенти поділилися з методистами власними емоціями та почуттями від перебування в школі і безпосереднього спілкування з дітьми та педагогічним колективом. Проходження педагогічної практики надало студентам 4 курсу можливість застосувати отримані в університеті теоретичні знання в умовах навчально-виховного процесу спеціальної школи, з практичного боку ознайомитись із застосуванням теоретико-методичних положень викладання різних шкільних предметів. Практиканти усвідомили, що школа – це яскравий, живий організм, із яким вони мали честь познайомитися зсередини. Аналізуючи весь цей безцінний отриманий досвід, студенти переконалися, що вони мають честь бути представниками такої благородної, прекрасної, необхідної професії! А проходження педагогічної практики є одним з найважливіших шляхів набуття і розвитку професійної майстерності.
Особливу подяку хотілося б виразити адміністрації Слов’янської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 41 в особі директора Волошиної Олени Григорівни, заступників директора Варушкіної Лариси Олександрівни і Глухачевої Людмили Анатоліївни та адміністрації Слов’янської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 23 в особі директора Котлярова Миколи Васильовича, заступників директора Малицької Тетяни Георгіївни і Нани Вікторівни, а також педагогічному колективу цих шкіл. Студенти ніколи не забудуть ту привітність та гостинність, із якою їх вітали у цих школах. Директори, їхні заступники, учителі та вихователі шкіл, із якими студенти мали честь співпрацювати всі чотири тижні, надавали їм дуже вагому консультативну допомогу з приводу важливих методичних питань з організації навчально-виховного процесу.
Це була незабутня педагогічна практика, і студенти залюбки повернулися б в ці школи ще не раз!