Медіаграмотний учитель – залог успішної і здорової України. На факультеті початкової, технологічної та професійної освіти переконані в цій сентенції і тому з 2016 року майбутні вчителі опановують медіаосвіту й медіапедагогіку початкової школи, що їх викладає завідувачка кафедри природничо-математичних дисциплін та інформатики в початковій освіті Тетяна Євтухова.
Студенти навчаються розбиратися у фактах та судженнях, клікбейті та «джинсі», маніпуляціях та пропаганді, оволодівають інструментами фактчекінгу і викриття фейків, опановують механізм критичного мислення й зміцнюють свій інформаційний імунітет. А ще набувають знань, умінь і навичок із методики проведення медіаосвітніх занять з учнями у шкільній, позакласній та позашкільній діяльності, навчаються організовувати дітям безпечне та цікаве медіадозвілля поза уроками. Адже поряд із упровадженням у навчальні плани шкіл окремих курсів із медіаосвіти, а також інтегрованих практик, коли медіакомпетентність формується на уроках із будь-яких предметів, в освітніх закладах інтенсивно розвивається і позакласна медіаосвітня діяльність. Саме цим питанням було присвячено гостьову онлайн-лекцію, яка відбулася 4 листопада для студентів 2-го курсу і на яку було запрошено знану медіапедагогиню, авторку курсу з медіаосвіти для дітей початкової школи «Я у медіапросторі» та онлайн-курсу «Медіаграмотність та критичне мислення: від теорії до практики» та купи уроків на платформі «На урок», заступницю директора школи № 2 міста Першотравенська Дніпропетровської області, учительку Інну Іванову. Інна Богданівна залюбки поділилася з майбутніми педагогами практичними родзинками формування медіаграмотності в учнів та секретами своєї медіакухні, адже саме на цьому принципі побудована програма її курсу.
Вимушене через карантинні умови дистанційне навчання розширює межі освітніх можливостей, чим і скористалися викладачки і студенти. Майбутній учитель початкової школи має володіти всіма компетенціями, аби якісно здійснювати медіапедагогічну діяльність у Новій українській школі.