13-14 листопада 2013 р. викладачі кафедри управління навчальним закладом (УНЗ) Донбаського державного педагогічного університету прийняли участь у науково-практичній конференції «Теоретико-методологічні засади управління навчальним закладом: управління інноваційними змінами», яка відбулася в Херсонській академії неперервної освіти Херсонської обласної ради. Гості зі Слов'янська представили доповіді на двох секціях. Старший викладач кафедри УНЗ, кандидат педагогічних наук Череднік О.В. виступила з доповіддю "Передумови становлення нової колізії освіти в навчально-пізнавальній діяльності студентів другої половини ХХ століття" в секції "Роль міжшкільних методичних осередків у підвищенні професійної майстерності педагогів суб'єктів освітнього округу". А в секції "Інноваційні підходи в управлінні розвитком навчального закладу" виступили доценти кафедри УНЗ: кандидат економічних наук Артюхіна М.В. з доповіддю "Застосування концепції холістичного маркетингу в управлінні навчальним закладом" та кандидат педагогічних наук Решетова І.А. з доповіддю "Функції вчених рад в освітньому просторі вітчизняних вищих навчальних закладів (1958-1990 рр.)". За результатами конференції надруковано збірник наукових праць, а кращі наукові розробки, серед яких і доповіді викладачів кафедри УНЗ ДДПУ, увійшли до фахового журналу "Педагогічний альманах".
20-22 листопада 2013 р. викладачів кафедри УНЗ Артюхіну М.В. та Ступак О.Ю. було запрошено для виступу на пленарному засіданні міжнародної науково-методичної конференції "Якість освіти - управління, сертифікація, визнання", яка відбулася у Донбаській державній машинобудівній академії (м. Краматорськ) з доповідями "Концептуальна модель системи управління якістю освітніх послуг" та "Формування управлінської культури майбутнього фахівця в процесі підготовки у вищому навчальному закладі" відповідно. На конференції було обговорено низку актуальних питань щодо подальшого розвитку вітчизняної освітньої галузі: приоритетні напрямки освіти у контексті глобалізації суспільства; узагальнення досвіду щодо забезпечення якості та розширення мобільності освіти; забезпечення працевлаштування спеціалістів; визначення умов і практичних можливостей упровадження неперервної освіти від школи до післявузівського підвищення кваліфікації у межах підприємств, міст, регіонів і держав; можливості створення регіонального простору для дистанційної освіти за замовленнями виробництва. Цікавими виявилися доповіді науковців з інших країн - з Білорусі, Боснії, Сербії, Македонії, Монтенегро.