Відповідно до розпорядження №2 проректора з науково-педагогічної роботи доц. Чайченка С.О. з 7 по 15 жовтня 2013 року в базовому університеті Державного вищого навчального закладу “Донбаський державний педагогічний університет” проходили звіти докторантів, аспірантів і здобувачів за 2012-2013 навчальний рік. Звіти приймала комісія у складі: проректор з науково-педагогічної роботи кандидат фізико-математичних наук, доцент Чайченко Станіслав Олегович, завідувач аспірантури Дудакова Тетяна Павлівна.
Були заслухані звіти 1 докторанта, 76 аспірантів та 17 здобувачів з 13 кафедр за 14 спеціальностями. Наукове консультування докторанта здійснює дійсний член Національної академії педагогічних наук України, доктор психологічних наук, професор Яценко Т.С. Наукове керівництво аспірантами та здобувачами здійснюється докторами та кандидатами наук Донбаського державного педагогічного університету, а також докторами наук Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди, Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара, Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.
Звіти проходили в присутності наукових керівників з наданням матеріалів, вказаних у звітах аспірантів та здобувачів, і продемонстрували достатній рівень підготовки, підтверджений протоколами засідань кафедр, що затвердили звіти аспірантів і здобувачів за минулий навчальний рік. Більшість випускників аспірантури поточного року пройшли предзахит дисертаційних досліджень на засіданнях кафедр, частина з них представила роботи в спеціалізовані вчені ради для захисту на здобуття наукового ступеня кандидата наук. Порівняльний аналіз з відповідним показником минулого року свідчить про позитивну динаміку ефективності роботи аспірантури нашого університету.
При цьому слід зазначити, що з боку комісії до окремих наукових керівників, аспірантів і здобувачів було висловлено ряд зауважень щодо належного оформлення звітів та індивідуальних планів, дотримання термінів запланованих робіт і висловлено побажання активізації наукової діяльності з метою підвищення ефективності роботи аспірантури.