«Без практики – теорія марна,
після практики теорія – очевидна»
(Д. Уільямс)
28 березня 2024 року за участю викладачів кафедри технологій спеціальної та інклюзивної освіти і здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 016 Спеціальна освіта відбулася підсумовуюча конференція з проходження педагогічної практики в якості вчителя початкових класів закладу загальної середньої освіти для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку (спеціальної школи).
Протягом чотирьох тижнів проходження педагогічної практики здобувачі 4 курсу факультету спеціальної освіти мали змогу поглибити і закріпити здобуті теоретичні знання, виробити навички самостійності у підготовці й проведенні уроків із провідних освітніх галузей та корекційно-розвиткових занять із використанням сучасних педагогічних та інформаційно-комунікативних технологій.
Під час сьогоднішньої зустрічі здобувачі мали змогу поділитися своїми враженнями щодо проходження педагогічної практики та презентувати набутий досвід.
Зичимо майбутнім фахівцям спеціальної освіти наснаги, творчого запалу та значних досягнень на професійній ниві!