Виробнича практика є невід’ємною частиною ОПП «Спеціальна освіта» підготовки фахівців за рівнем вищої освіти «магістр», яка є органічною складовою єдиного навчально-виховного процесу, психолого-педагогічної та методичної підготовки майбутнього фахівця зі спеціальної освіти, пов'язуючи теоретичне навчання здобувача з його майбутньою самостійною практикою. Уже 2 тижні здобувачі 2 курсу другого (магістерського) рівня освіти проходять виробничу практику як вчителі-логопеди за кафедрою логопедії та спеціальної психології. Щодня майбутні фахівці втілюють свої практичні знання та вміння на базах практики: комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Слов’янської міської ради Донецької області” та Слов’янської спеціальної школи № 41 Донецької обласної ради.
Здобувачі знайомляться зі специфікою діяльності ІРЦ та спеціальної школи, умовами та засобами організації корекційного процесу в закладах у дистанційному форматі, спостерігають за роботою фахівців, беруть активну участь у розробці та проведенні корекційно-розвивальних і навчально-виховних заходів, удосконалюють уміння здійснювати діагностико-прогностичну, консультативну діяльності, застосовувати сучасні технології та методики логокорекційної роботи, формують уміння планувати корекційний процес, логопедичну роботу, свою діяльність, ведення документації логопеда в закладах освіти.
Практиканти спостерігають, аналізують та самостійно проводять заняття з дітьми з порушеннями мовлення через вивчення особливостей організації та фактичного виконання завдань вчителями-логопедами в поєднанні з роботою з батьками; сумісно вирішують питання, а, отже, як учасники освітнього процесу, адаптуються до нових умов, підтримують один одного, радіють успіхам та святкують досягнення.
Дякуємо за активну участь, допомогу та сприяння проведенню якісного освітнього процесу нашим стейкхолдерам: в.о. директора ІРЦ м. Слов`янська Бабенко Анжелі Павлівні і директору Слов’янської спеціальної школи № 41 Борисовій Альоні Вікторівні та окремо фахівцям ІРЦ: Пахомовій Тетяні Михайлівні (вчителю-логопеду), Тереховій Ганні Олександрівні (практичному психологу), Ловінюковій Ганні Олександрівні (вчителю-реабілітологу) та вчителям-дефектологам спеціальної школи-інтернату Шалді Галині Василівні та Ріпній Олені Олексіївні, ну і, безперечно, найактивнішим учасникам – дітям, які допомагають усім нам у реалізації найцікавіших та найнеобхідніших планів та завдань!