Відповідно до модернізованої ОП «Початкова освіта», метою якої є формування високоосвічених, конкурентоспроможних учителів початкових класів з активною громадянською позицією, патріотів України, розвиток у них готовності до професійної діяльності відповідно до основних положень Концепції Нової української школи, запитів ринку праці та трендів цифрового суспільства ХХІ століття, загальнолюдських і національних цінностей, принципів демократії та Євроінтеграції, спрямованої на формування та примноження інтелектуального, творчого і духовного потенціалу особистості здобувача початкової освіти, суспільне й економічне зростання регіону та країни, освітній процес здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта організовано з урахуванням практичного спрямування на майбутню професію.
У такий спосіб здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта вже з 1-го курсу долучаються до освітнього процесу в початкових класах НУШ завдяки передбаченій безперервній навчальній практичній підготовці. Упродовж 2-х тижнів передбачено виконання студентами-практикантами низки завдань, зокрема аналіз ЗЗСО, діяльності вчителя початкових класів, особливостей учнів класу, організації освітнього процесу в умовах дистанційного/змішаного навчання; аналіз уроків із позиції реалізації вчителем педагогічних функцій; опрацювання електронних ресурсів і з’ясування відповіді на запитання: «Ранкова зустріч (ранкове коло) в українській школі: що це і навіщо?» та складання на цій основі докладного опису її основних компонентів; спостереження за практикою проведення учителем «Ранкового кола» в режимі онлайн-навчання.
Така організація освітнього процесу дозволить майбутнім учителям початкових класів оволодіти професією комплексно, зокрема доцільне поєднання теорії з практикою сприятиме якісній підготовці фахівців у галузі початкової освіти.