18 травня 2022р. Відбувся вебінар у межах Програми ім. Фулбрайта Проєкту підтримки переміщених університетів, присвячений вивченню досвіду переміщення закладів вищої освіти в умовах війни. Цього разу спікером вебінару було запрошено Ольгу Попову, доктора економічних наук, професора, завідувача кафедри управління і фінансово-економічної безпеки, ДВНЗ «Донецький національний технічний університет" із доповіддю «Підвищення стресостійкості викладачів і студентів після переміщення університету в умовах продовження дистанційної освіти: організаційний та психологічний аспекти».
У роботі заходу взяли участь переміщенні заклади вищої освіти, які вимушено відновлюють діяльність університетів у безпечних містах України, зокрема й представники ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» професори кафедри менедменту Ольга Набока та Сергій Коверга.
З якими психологічними та організаційними проблемами та шляхи їх вирішення, притаманні саме ДВНЗ «ДонНТУ» поділилася колегам Ольга Попова. Типові проблеми переміщеного колективу університету запропоновано поділяти на три групи – організаційні, психологічні та фінансово-економічні. Відповідно до цієї типології розроблено анкету для опитування співробітників та викладачів ЗВО. За результатами оброки наданих відповідей сформовано типовий «портрет» представника нашого вищу, якому притаманний оптимізм, віра у власний успіх та успіх університету, бажання просувати бренд університету на ринку освітніх послуг та бажання розвиватися супротив обставинам, які пересічному індивідууму вбачаються як нездоланні.
У жвавій дискусії прийняли участь представники інших переміщених навчальних закладів, представники ДВНЗ ДонНТУ, які підтримали ініціативу нашого університету щодо проведення постійного моніторингу, поглибленого дослідження комунікативних здібностей викладачів, співробітників та студентів із подальшим порівнянням базових і специфічних характеристик індивідуальної та колективної поведінки. Це дозволить розробляти та ефективно застосовувати інструменти психокорекції, психодіагностики, просвітницької діяльності, психопрофілактика.