«Крокуємо вперед, аби не залишитися позаду!» – саме таке гасло обрали студенти першого курсу факультету початкової, технологічної та професійної освіти (Початкова освіта, спеціалізація «Інформатика») для підсумкового заняття з курсу «Методи дослідницької діяльності в предметній галузі» разом із доцентами Гринько В.О. та Кошелєвим О. Л. Під час відеоконференції студенти робили доповіді та демонстрували презентації, після чого відповідали на поставленні питання.
Ми дізналися багато цікавого з виступів однокурсників. Яскраві та цікаві презентації доповнювалися корисними, іноді несподіваними фактами, які закріпилися в пам’яті студентів.
Так, Щербак Карина чудово оформила презентацію для розповіді про дебати, дискусію та круглий стіл. Її доповідь допомогла чітко зрозуміти структуру, зміст і особливості вище наукових заходів.
Презентацію Реп’яхової Ірини супроводжувала доповідь про виникнення та створення інтенсивного навчального заходу «Workshop».
Алтинчуріна Ганна дослідила історію виникнення і розвитку TED- конференцій, зробила яскраву презентацію та дуже цікаво й емоційно розповіла про використання їх в освіті.
Костенко Олександра підготувала неймовірний та цікавий відеоролик із корисною і структурованою інформацією про симпозіум.
Крайня Олександра розповіла про особливості проведення вебінару як різновиду веб-конференцій та форми дистанційного навчання.
Кошовий Денис підготував доповідь на тему «Печа-куча» – про методологію презентації коротких доповідей, спеціально обмежених за формою і тривалістю. До речі, усе заняття відбувалося саме у форматі «Печа-куча».
Задоволення та гарні емоції отримали і доповідачі-студенти, і викладачі, які побажали учасникам заходу успіхів у подальшій науковій роботі.
Крайня Олександра