21 січня 2021 року на платформі Zoom відбулося online-засідання робочої групи, внутрішніх та зовнішніх стейкхолдерів щодо обговорення освітньої програми Психологія для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія.
Роботу засідання розпочала Мелоян А.Е. – гарант освітньої програми, завідувач кафедри прикладної психології, кандидат психологічних наук, професор ДДПУ. Анаіт Едуардівна представила присутнім членів робочої групи: к.п.н., доцента кафедри психології Сергєєву І.В., к.п.н., доцента кафедри прикладної психології Осику О.В., к.п.н., доцента кафедри психології Свіденську Г.М. та стейкхолдерів: Кадук О.М. – завідувача відділу соціально–психологічного супроводу розвитку особистості Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; Кайоткіну Т.А. – завідувача психологічного центру та соціальної роботи управління освіти Костянтинівської територіальної громади; Глущенко С.І. – начальника відділу профорієнтації Слов’янського МЦЗ; Канзюбу О.М. – директора Донецького обласного палацу дитячої та юнацької творчості; Гаражу М.В. – голову ГО «Точка рівноваги» (психосоціальна підтримка вразливим категоріям населення області); Кравцову О.К. – старшого спеціаліста проекта по психосоціальній підтримці населення Чеської гуманітарної організації «Людина в біді»; Садчікову О.Г. – аспіранта кафедри психології ДДПУ.
У ході роботи були обговорені питання унікальності освітньої програми, її особливості та концептуальний підхід, що забезпечить високу фахову підготовку магістрів психології. Особливу увагу звернули на практичну підготовку студентів, оскільки в сьогоденні дуже важливо надавати високопрофесійну психологічну допомогу різним категоріям населення. Обговорювали план роботи зі стейкхолдерами на 2021 рік. Результатами обговорення стали пропозиції щодо проведення спільних науково-практичних заходів для підвищення рівня фахової підготовки здобувачів та забезпечення виконання програмних результатів навчання освітньої програми, а також спільні публікації стейхолдерів зі здобувачами в наукових виданнях.