У роботі Ресурсного центру педагогічного факультету відбулася важлива подія, яка свідчить про якісний зріст у його діяльності.
Так, 23 травня 2020 року розпочато роботу з проведення вебінарів для педагогів-практиків (вихователі, методисти, завідувачі закладів дошкільної освіти, практичні психологи тощо).
Перший вебінар був присвячений актуальній проблемі сьогодення ‒ «Освіта для сталого розвитку: із досвіду роботи».
Під час вебінару були розглянуті теоретичні питання з означеної проблеми (завдання, документи, які регламентують їх реалізацію), а також використані матеріали з досвіду роботи КЗ ДНЗ №3 «Ромашка» м. Словʼянська Донецької обл. (завідувач Золотарьова Г.Я., методист Рагуля В.М.) Були представлені виставки доробків вихователів, дітей та батьків дошкільників за темами: «Вода ‒ наше головне багатство», «Папір ‒ наш скарб», «Відносини між людьми».
Проведенню вебінару передувала велика підготовча робота. У соціальній мережі Фейсбук було розміщено оголошення про проведення вебінару, проведено реєстрацію учасників. Реєстрацію було обмежено після 570 анкет. До перегляду трансляції долучилося 137 педагогічних працівників.
Учасники трансляції підкреслили високий рівень освітньої роботи у дошкільному закладі, професіоналізм вихователя Полякової І.А., яка обізнана у теоретичних підходах та добре володіє навичками роботи з теми «Освіта для сталого розвитку».
Учасники вебінару дякували педагогам-практикам КЗ ДНЗ №3 «Ромашка» м. Словʼянська Донецької обл., організаторам вебінару ‒ Аматьєвій О.П. ‒ кандидату педагогічних наук, керівнику Ресурсного центра педагогічного факультета ДДПУ, Демченко М.О. ‒ аспіранту кафедри педагогіки і методики технологічної та професійної освіти, методисту навчально-методичного відділу означего вишу за висвітлення підходів до такої цікавої та актуальної проблеми дошкільної освіти. Зворотній звʼязок дозволив проаналізувати результати трансляції вебінару.
За результатами означеного заходу учасники отримають Сертифікати за темою вебінару в обсязі 1 години (0,03 ЄКТС), що свідчить про набуття теоретичних знань і практичних навичок, а також презентацію та текстову версію вебінару.
Спілкування з педагогами-практиками дозволило визначити подальші перспективи творчої співпраці та окреслити тему наступного вебінару.