Сьогодні весь світ перебуває в умовах необхідності працювати по-іншому. Вимушене дистанційне навчання поставило вчителів і батьків перед непростими викликами: як організувати навчання дітей в умовах карантину, коли вчитель не може бути поруч. І як зрозуміти, чи вивчила щось дитина, коли традиційні способи оцінювання недоступні. Занадто високі вимоги до «віртуального ідеального» вчителя або учня, а також відсутність чіткої нормативно-правової бази в умовах існування багатьох інших освітніх проблем щодо впровадження дистанційного навчання не сприяють ефективному вирішенню проблеми.
Діяльність дитини з особливими освітніми потребами оцінюється не лише з позиції набутих знань, а насамперед – з позиції прогресивного розвитку. Основне – це зберегти набуті уміння й навички дитини.
14–15 травня відбулася двостороння онлайн-участь представників ДДПУ та Слов'янської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 41. Головним питанням заходу було обговорювання проблем психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, визначення та реалізації напрямів її освіти у період карантину під час дистанційного навчання. Окремо йшлося про такі теми, як співпраця педагогів із батьками та оцінювання дітей з ООП у ході дистанційного навчання.
У заході взяли участь члени кафедри логопедії та спеціальної психології: декан факультету спеціальної освіти, професор, доктор психологічних наук Мамічева О.В.; завідувач кафедри ЛіСП, професор Липа В.О.; доц. Малій Н.Ю.; доц. Сильченко В.В.; доц. Кордонець В.В.; ст.викл. Дяченко Л.О.; В.о. директора спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 41 Борисова А.В.; логопед ЗОШ №41 Запорощенко В.М.; психолог ЗОШ №41 Лапаєва С.А.; учителі ЗОШ №41 Бондаренко М.В., Соловйова Л.Б., Стратулат О.М., Бондаренко С.М.
Дякуємо всім за співпрацю!