Якось склалося, що ми, студенти 4-го курсу факультету спеціальної освіти, не дуже ретельно занурювались в особливості дистанційного навчання, адже ніхто з нас не очікував, що ера відхилення від сучасного формату опанування фаховими дисциплінами настане так швидко, а дистанційно навчатися в умовах складної епідеміологічної ситуації в країні, на жаль, залишиться єдиним можливим для нас варіантом продовжити здобувати освіту у виші.
Специфіка онлайн-навчання внесла свої корективи в організацію навчального процесу, створивши певні труднощі як у сприйнятті нового матеріалу (ми так звикли до детального пояснення складних тем викладачами), так і при виконанні практичних завдань. На щастя, викладачі факультету добре організували навчання в умовах карантину, а тому кожен із нас може продовжувати працювати дистанційно.
Завдяки новітнім технологіям ми можемо ознайомитися з програмами та підручною літературою, розглянути аналіз відповідей самостійних робіт, зокрема, із таких базових дисциплін, як спеціальна методика викладання історії та методика викладання соціально-побутового орієнтування, які викладають кандидат педагогічних наук, доцент кафедри технології спеціальної та інклюзивної освіти Н.А. Гіренко та кандидат педагогічних наук, доцент кафедри технології спеціальної та інклюзивної освіти Л.А. Співак. Оскільки для студентів курсу ці предмети є новими, виникає потреба окремого пояснення теоретичного матеріалу. Власне тому ми часто звертаємося з різними проблемними питаннями до наших викладачів за допомогою вайберу, скайпу, електронної пошти. У пригоді стають також дистанційні курси та Zoom. А ще нам дуже допомагають практичні поради Ніни Андріївни та Людмили Анатоліївни, оскільки вони базуються на їхньому великому практичному досвіді. Завдяки такій потужній підтримці з боку наших наставників навчання дистанційно, хоч і викликає деякі незручності, проте, не втрачає своєї привабливості.
Студент 4-ого курсу Ярослав Довгоспинний