Педагогічні зустрічі – це завжди змістовно і цікаво. А онлайн зустріч, яка відбулася 26 березня у межах співпраці КЗ «Інклюзивно-ресурсний центр», закладів дошкільної освіти № 4 «Іскринка» та № 9 «Ромашка» Мирноградської міської ради та факультету спеціальної освіти ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», – унікальна нагода науковця, кандидата педагогічних наук, доцента Вікторії Сильченко поспілкуватися з досвідченими педагогами-практиками.
Протягом поточного тижня було проведено цілу низку заходів для підготовки онлайн-засідання круглого столу, учасники якого змістовно опрацювали питання щодо комунікативної готовності дітей дошкільного віку до навчання в школі, своєчасного виявлення в них мовленнєвих порушень та вибору оптимальних шляхів корекції мовлення. Учитель-логопед Оксана Доценко презентувала свої наробки з проблеми «Розвиток слухової уваги в процесі сприйняття мовлення і мимовільного оперування морфологічним складом слова». Працівники Мирноградського інклюзивно-ресурсного центру Вікторія Заліська, Людмила Яндюк, Юлія Закірова, Ірина Таран, Оксана Подгорна поділилися досвідом своєї роботи щодо отримання об’єктивних даних про рівень розвитку та стан сформованості фонематичних процесів мовлення дітей, доречного використання для цього різних методів діагностики. Насиченим й неймовірно цікавим і корисним був майстер-клас «Нетрадиційні форми роботи в подоланні мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку», підготовлений і проведений онлайн учителем-логопедом Катериною Антиповою.
Педагоги-практики мали нагоду з перших вуст отримати консультацію доцента кафедри логопедії та спеціальної психології. Учасники заходу висловили свої пропозиції та сподівання, що запропонований Вікторією Сильченко захід буде відправним пунктом для початку довготривалого спілкування, адже найважливіше – це живе спілкування з однодумцями.