Із метою закріплення, розширення, поглиблення знань із дисципліни «Соціально-правове регулювання соціальних конфліктів у територіальній громаді» та формування навичок конструктивного розв’язання конфліктів зі студентами 4 курсу спеціальності 231 Соціальна робота було проведено соціально-психологічний тренінг (ведучий тренінгу – доцент кафедри дошкільної освіти та соціальної роботи Трубник І. В.). Час проведення – вересень-жовтень 2019 року.
Соціально-психологічний тренінг складався із занять, спрямованих на розвиток адекватного самооцінювання, формування рефлексії, емпатії, толерантності, на вміння спілкуватися, конструктивно виражати свої думки й почуття, підтримувати з людьми добрі стосунки, розв'язувати конфлікти й допомагати іншим.
Кожне заняття складалося з 3-х частин: теоретичного матеріалу, який подавався у формі міні-лекції; практичних вправ, виконавши, які учасники оволодівали необхідними інтерперсональними вміннями і мали можливість практично використати набуті теоретичні знання; обговорення вправ та змісту заняття.
Головні завдання тренінгу: 1. Зниження емоційного напруження. 2. Розвиток здатності розуміти емоційний стан іншої людини й уміння адекватно висловлювати свій. 3. Формування навичок позитивного впливу на інших. 4. Ігрова корекція поведінки: усунення надмірного напруження і тривожності; викорінювання бар'єрів, що заважають продуктивним конструктивним діям. Регуляція соціальних відносин.
У процесі обговорення тренінгових занять виявилося, що найбільш цікавими для учасників тренінгу були такі ігри та вправи: психомалюнок «Моє уявлення про конфлікт», вправи «Конфлікт – це...», «Ситуації», «Скринька непорозумінь», «Способи виходу з конфліктної ситуації» та інші.
Під час проведення тренінгових занять студенти були активними, зацікавленими та уважними один до одного.