23 травня на кафедрі спеціальної педагогіки та інклюзії факультету спеціальної освіти відбулося секційне засідання в межах Всеукраїнської науково-практичної конференції «Перспективні напрями сучасної науки та освіти».
Члени кафедри на чолі із завідувачем – доктором педагогічних наук, професором Татьянчиковою І.В. та студенти першого і третього курсів рівно о 13.00 зібралися у 801 аудиторії, де ще з учора царює атмосфера науки та просвіти. Головна мета засідання полягала в підведенні підсумків науково-дослідної діяльності студентів, яка велася не лише на заняттях у вишу, але й включала у себе заходи з експериментальної роботи у спеціальних закладах освіти.
Після привітальних слів викладачів кафедри, студенти почали представляти свої проекти. Доповіді першокурсників несли у собі інформацію, яку вони здобули на заняттях з основ корекційної педагогіки та протягом волонтерської практики у спеціальних закладах освіти. Роботи студентів третього курсу відзначалися більш вузькою тематикою, яка містила результати дослідження певної сфери психофізичного розвитку дошкільників із порушеннями інтелекту (сенсорної, ігрової, мовленнєвої тощо).
Кожна доповідь супроводжувалася жвавою дискусією. Серед обговорюваних питань найцікавішими стали: «Чому педагоги, які працюють з особливими дітьми, більше підлягають емоційному вигоранню?», «Які труднощі виникали при організації виховної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями?», «Як імпровізація допомагає в педагогічній діяльності з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями?» та ін.
Наприкінці засідання кафедри професор Татьянчикова І.В. відзначила, що її приємно вразили якість і оригінальність доповідей, потужний інтерес та ентузіазм, із яким студенти працювали протягом семестру.
Доцент Кузнецова Т.Г. звернула увагу першокурсників на зміст і характер робіт студентів третього курсу, наголосила на тому, що для отримання подібних результатів їм необхідно старанно вивчати теоретичний матеріал, використовувати всі нагоди для збагачення практичного досвіду.
Доцент кафедри Омельченко М.С. зауважила, що головним у роботі педагога була і залишається любов до дітей, бажання допомогти їм розкрити і реалізувати свій потенціал можливостей.
Студентам побажали творчого натхнення, незгасного ентузіазму і значних результатів у подальшій науковій діяльності, яку вони, в свою чергу, обіцяли продовжити у прийдешньому навчальному році.