У січні 2019 року вийшли із друку навчальні посібники «Філософія освіти і науки» (друге видання перероблене та доповнене) та «Philosophy of education and science», які розширюють можливості викладання не лише українською, а й англійською мовою навчальної дисципліни «Філософія освіти і науки» студентам філологічних спеціальностей. Посібники розкривають основні проблеми філософії освіти і науки, які представлені в теоретичному та історичному аспектах.
Зміст посібників відповідає сучасному рівню розробки проблем філософії освіти і науки. Автори, працівники Інституту філософії імені Г.С. Сковороди НАН України (доктор філософських наук, професор В.П. Загороднюк), Донецького національного медичного університету (доктор філософських наук, професор І.С. Алексейчук), Донбаського державного педагогічного університету (доктор філософських наук, професор Л.І. Мозговий, доктор філософських наук, професор Г.Д. Ємельяненко, кандидат філософських наук, доцент Л.В. Абизова,) та ВДНЗУ «Української медичної стоматологічної академії» (кандидат філософських наук, доцент В.О. Дубініна) безпосередньо займаються філософським осмисленням багатьох аспектів розвитку і функціонування освіти і науки. Результати їхніх наукових досліджень знайшли відображення в тексті посібників. Головна мета посібників полягає у тому, щоб дати читачу уявлення про еволюцію сучасної філософії освіти і науки, альтернативні концепції розвитку пізнання, провідні тенденції і перспективи розвитку сучасної освіти, новий гуманістичний постнекласичний образ сучасної науки. На відміну від чинної навчальної літератури з даної проблематики, у посібниках зосереджено увагу на єдності методологічних, соціально-культурних та гуманістичних вимірів освіти і науки. Прикметною особливістю підходу є широке тлумачення філософії науки як філософської рефлексії над наукою від епохи модерну до постмодерну. Такий підхід уможливлює цілісний синтетичний погляд на науку на противагу неопозивістським, постпозитивістським, структуралістським та іншим концепціям науки. Матеріали адресовано магістрантам, аспірантам, викладачам філософських дисциплін, всім, хто цікавиться вивченням філософії освіти і науки.