Якщо ти маєш ентузіазм, ти можеш здійснити все, що завгодно.
Генрі Форд
До кінця навчального року залишилися лічені дні, а студенти групи 3-А не перестають дивувати й радувати викладачів невичерпаністю творчих сил і неабиякою жагою до знань. Здавалося б, курс «Формування діяльності у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку» вже майже пройдений: лекції прослухані, практичні заняття відпрацьовані і, що найголовніше, отримані знання й уміння вже вдалося випробувати на практиці. Та для наших студентів немає жодних меж! Їм вдається навіть звичайне завдання – складання планів-конспектів занять із різних видів діяльності для дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку – виконати на найвищому творчому рівні й показати при цьому і засвоєні методичні прийоми роботи з малюками, і вміння імпровізувати, і свій акторський талант, такий незамінний у роботі корекційного педагога.
Сьогодні підготовка третьокурсників до занять черговий раз була на висоті. Студенти не просто зробили доповіді за опанованим теоретичним матеріалом, надали старанно виконані письмові роботи, але й підготувалися до улюбленого виду завдання – моделювання фронтальної роботи із дошкільниками. Заняття з розвитку мовлення, ознайомлення із навколишнім світом, формування гри майбутнім корекційним педагогам удалося успішно поєднати з продуктивними видами діяльності дошкільників. Хоча не обійшлося без методичних помилок і невеличких прикрих промахів, які обговорювали і «виправляли» всі разом, студенти ще раз довели, що не випадково обрали професію корекційного педагога. Вони (не має жодних сумнівів!) – молоді, завзяті, талановиті, готові до саморозвитку і вдосконалення – неодмінно стануть найкращими фахівцями!