Відомо, що професійна майстерність набувається паралельно з практичними навиками. Тому студенти третього курсу факультету спеціальної освіти впродовж місяця втілювали здобуті теоретичні знання в процес навчання, виховання й корекції дошкільників. Педагогічна практика відбувалася на базі дитячого садка «Рушничок».
І заклад цей було обрано невипадково, адже в ньому створено найкращі умови для розвитку дітей із порушеннями інтелекту й зору. У закладі є спеціальні прилади для корекції зору, відповідні дидактичні іграшки, матеріали тощо. Окреме захоплення викликає педагогічний колектив «Рушничка»: адміністрація, вихователі, дефектологи, музичний працівник, технічний персонал − усі ті, хто порадами, професійними підказками, власними напрацюваннями сприяв професійному становленню майбутніх учителів-дефектологів.
Насамкінець хочемо подякувати своїм методистам − викладачам кафедри спеціальної педагогіки та інклюзії – за чудову теоретичну підготовку, яку вдалося втілити на належному рівні у практичний процес.
Студент третього курсу Ярослав Довгоспинний