Педагогічна практика студентів факультету спеціальної освіти є невід′ємною частиною теоретико-практичної фахової підготовки та підґрунтям їх майбутньої професійної діяльності. Навчання та виховання в сучасній спеціальній школі здійснюється у контексті забезпечення загального розвитку особистості дитини, що базується на необхідності врахування закономірностей психічного розвитку, характеру, часу виникнення порушення, глибини ураження. Студенти факультету з усією відповідальністю готувалися до проведення уроків та виховних заходів, спрямовуючи свою діяльність на розвиток пізнавальних можливостей школярів, формування знань про природу, сучасне життя, традиції українського народу, вихованні сумлінного ставлення до праці, любові до своєї Батьківщини. Студенти систематично підтримували зв’язок із викладачами-методистами при підготовці та проведенні всіх видів роботи.
Дуже цікаво і плідно проводили уроки студенти 4 курсу (Бєсєдіна В. Д., Гетьманська К. О., Мазілкіна А. О., Мащенко О. О., Мігунова А. В., Філь А. В. та ін.), широко використовуючи сучасні технології навчання. Виховні заходи, які проводили студенти 2 курсу (Барвінченко П. О., Казачкова Н. А., Колтипіна А. І., Микитина А. М., Шитнікова О. І. та ін.) ґрунтувалися на засадах гуманізму, людяності, диференціації та максимальній індивідуалізації корекційно-виховного процесу і, у той же час, на реалізації комплексного підходу до розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
У процесі проходження практики студенти акцентували увагу не лише на предметному змісті виховання, а й на види діяльності учнів. Усе це позитивно вплинуло на результати педагогічної практики студентів і підготовці ними звіту та відповідної документації.