Одним із важливих ланцюжків становлення майбутнього педагога є педагогічна практика, адже здобуті теоретичні знання не зовсім просто без необхідного досвіду втілити в корекційно-виховний процес.
Розуміючи всю важливість проходження чергової педпрактики, студенти 3-го курсу факультету спеціальної освіти 5 березня зібралися на конференцію, щоб ще раз дослухатися до фахових порад викладачів кафедри спеціальної педагогіки та інклюзії щодо організації та проведення корекційно-педагогічної роботи у дошкільних закладах для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку.
Студентів щиро привітали з важливою подією, розглянули основні завдання на кожному етапі роботи, визначили можливі труднощі та ймовірні шляхи їхнього подолання, побажали приємної співпраці з педагогічними колективами й малюками закладів, у яких студенти здобуватимуть свій професійний досвід.
Упевнені, що студенти зможуть якнайкраще проявити себе як майбутні фахівці, значно поглибити свої професійні знання й опанувати їхнє практичне застосування!