На початку 2019 року Гіренко Ніною Андріївною та Співак Людмилою Анатоліївною – доцентами кафедри технологій спеціальної та інклюзивної освіти – було опубліковано такі праці: навчально-методичний посібник «Соціально-побутове орієнтування в спеціальній школі» ( автор – канд. пед. наук, доц. Гіренко Н. А.) та методичні вказівки «Методи навчання природознавству в спеціальній школі», «Форми організації навчальної роботи з природознавства» (автор – канд. пед. наук, доц. Співак Л. А.).
У навчально-методичному посібнику «Соціально-побутове орієнтування в спеціальній школі» висвітлюються питання методики викладання даного курсу в старших класах, розглядаються основні вимоги до застосування методів навчання, організації і проведенні уроку СПО та змісту розділів «Транспорт», «Торгівля», «Засоби зв’язку», «Медична допомога»), що допоможуть студентам факультету спеціальної освіти та вчителю-дефектологу при підготовці до занять із даного предмету.
У методичних вказівках «Методи навчання природознавству в спеціальній школі» розглянуто питання визначення понять «метод», «прийом навчання», зроблено акцент на особливостях використання словесних, наочних та практичних методів при викладанні природознавства у спеціальній школі та запропоновані зразки планів-конспектів уроків.
«Форми організації навчальної роботи з природознавства» – методичні вказівки, які висвітлюють значення та історичні передумови навчання природознавству учнів з особливими освітніми потребами, принципи побудови та зміст програми з природознавства. Глибоко, усебічно розглянуто питання використання різних форм організації навчальної роботи, структура, типи уроків, зміст позакласних та позаурочних занять із вивчення живої та неживої природи в загальноосвітній спеціальній школі та інклюзивному закладі освіти.
Кафедра технологій спеціальної та інклюзивної освіти висловлює величезну подяку Ніні Андріївні та Людмилі Анатоліївні за їхні праці, які, без сумніву, завжди стануть у нагоді студентам та практичним працівникам, а також запрошує ознайомитися із примірниками цих публікацій, що містяться на кафедрі, усіх охочих!