12 грудня на факультеті фізичного виховання було започатковано новий проект – I Відкритий науково-методичний семінар-практикум «Особливості використання інноваційних здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі». Співорганізаторами семінару виступили: Національній університет цивільного захисту України, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка, Одеський національний економічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Українська інженерно-педагогічна академія.
Відкритий семінар проводився з метою обговорення наукових і методичних проблем використання інноваційних технологій в освіті, націлених на збереження та зміцнення здоров’я учасників освітнього процесу, розкриття наукового і методичного потенціалу та підвищення кваліфікації професорсько-викладацького складу, студентів та магістрантів з визначеної проблематики.
Із вітальним словом до всіх присутніх звернувся декан факультету фізичного виховання ДДПУ – доц. О.І. Холодний, підкресливши актуальність означеної та значущість використання інноваційних здоров’язбережувальних технологій педагогами в освітньому процесі. До його слів приєдналася і завідувач кафедри теорії і методики фізичного виховання Центральноукраїнського державного педагогічного університету
ім. В. Винниченка – доц. О.В. Шевченко. Вона подякувала за запрошення до участі у семінарі та розкрила особливості корекційного впливу занять із фізичної культури в інклюзивній освіті.
Із цікавою доповіддю виступила Ж.Л. Козіна – докт. наук з фіз. вих. та спорту, професор, зав. кафедри спортивних ігор Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди. Вона розкрила технологію інтегрального рухового та духовного розвитку, зміцнення здоров’я людей різних вікових груп. Доповідь викликала жваву дискусію, яка продовжувалася навіть після закінчення заходу.
Результати колективної роботи з використання інноваційних здоров’язбережувальних технологій з дітьми-дошкільнятами у процесі підготовки до школи представила В.П. Черній – доц. кафедри теорії і методики фізичного виховання Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка. Доповідь супроводжувалася якісною наочною презентацією, що дало змогу автору продемонструвати конкретні вправи та розроблені авторським колективом комплекси, які використовуються в процесі роботи з метою профілактики плоскостопості, порушень опорно-рухового апарату тощо. В.П. Черній аргументовано довела, що впровадження оздоровчих технологій отримало високу ефективність під час апробації в базових дошкільних закладах міста.
Учасники семінару також мали можливість переглянути відеофільми з досвіду роботи вчителів фізкультури – випускників факультету фізичного виховання ДДПУ, а також наукові презентації та медіа доповіді учасників семінару з інших вузів – партнерів проведення заходу. Цей формат роботи викликав інтерес і жваві дискусії не лише на пленарному засіданні, а й під час «круглого столу» у двох секціях: «Педагогічні технології збереження і зміцнення здоров’я» та «Психологічні технології збереження і зміцнення здоров’я».
Таким чином, старт нового проекту був досить вдалим і результативним. Студенти, магістранти, викладачі та гості отримали багато нової і цікавої інформації, обмінялися досвідом роботи, намітили перспективи подальшої співпраці.