Дистанційне навчання – це форма навчання з використанням комп’ютерних і телекомунікаційних технологій, які забезпечують інтерактивну взаємодію викладачів та студентів на різних етапах навчання та самостійну роботу з матеріалами інформаційної мережі.
20–21 квітня в Харкові відбулась ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє», у якій взяли участь викладачі нашого вишу – доцент кафедри ГМВМ Глазова В.В. та доцент кафедри алгебри Кайдан Н.В.
Основними напрямами роботи конференції були «Організація дистанційної освіти в навчальних закладах», «Методичні аспекти створення та застосування дистанційних курсів для іноземних студентів та слухачів», «Новітні технології дистанційної освіти та навчання», «Цифрова педагогіка та цифрова майстерність сучасного викладача», «Мобільні технології навчання», «Штучний інтелект в освіті та навчанні», «Гейміфікація сучасної освіти та навчання».
Під час проведення конференції відбувалися цікаві та пізнавальні майстер-класи від провідних фахівців у цій галузі:
Майстер-клас від Товариства e-learning Ukraine «Використання відеоконтенту в дистанційних курсах (від традиційного МООС до захоплюючої навчальної гри)»;
Майстер-клас від представників ХНУРЕ «Управління компетенціями в ДК Moodle»;
Майстер-клас від CEO Raccoon Gang «Практика використання blended Learning підходу»;
Майстер-клас від директора Центру електронного навчання Тимченко Ганни «Досвід використання відкритих дистанційних курсів у класичному університеті»;
Майстер-клас від представника ХАІ Зайцева Віталія «Платформа «Класна оцінка» для шкіл та інших навчальних закладів».
Сучасна дистанційна освіта – природний етап еволюції традиційної системи освіти від дошки з крейдою до електронної дошки та комп’ютерних навчальних систем, від книжкової бібліотеки – до електронної, від шкільної аудиторії – до віртуальної. Тому використання інформаційно-комунікаційних технологій та їх інтеграція з новітніми дистанційними формами навчально-виховного процесу це найголовніший напрям розвитку освіти.