Із метою адаптації студентів-іноземців до нового лінгвосоціокультурного середовища та гармонізації процесу опанування ними навчальних дисциплін викладачі кафедри іноземних мов постійно проводять інформативно-виховні заходи, які формують у них лінгвістичну, комунікативну і лінгвокраїнознавчу компетенції.
Цього разу студенти філологічного факультету відділення іноземних мов під керівництвом к. філос. наук, доц. Шевченко М.Ю. відвідали виставку "Поштова атрибутика США" у центральній бібліотеці міста у секції «Window on America».
Різноманітність тематики вразила кожного. Історія пошти Сполучених Штатів Америки бере свій початок ще в 17 столітті. Випуск же поштових марок був організований в 1847 році. Розвиток поштового зв'язку і знаків поштової оплати США в сучасних умовах ознаменовано використанням нових технологій на ринку поштових послуг. Прийнятим 3 березня 1845 року конгресом законом (який набув чинності 1 липня 1845 року), установлені єдині (і знижені) поштові тарифи для всієї країни, з єдиною ставкою в розмірі 5 центів за відстань менш ніж 500 км (300 миль). Проте до 1847 року конгрес не дозволяв випуск поштових марок, тому поштмейстери робили провізорії. Урешті-решт, конгрес передбачив випуск марок, прийняв відповідний закон 3 березня 1847 року, і головний поштмейстер США відразу ж надав підряд нью-йоркській фірмі Rawdon, Wright, Hatch, and Edson. Продаж першого випуску поштових марок США почався 1 липня 1847 року в місті Нью-Йорк. Наступного дня марки надійшли до Бостона, а потім і до інших міст.
Знаменитий Президентський випуск марок, для скорочення названий «Президентами», вийшов у 1938 році. У серії марок були представлені всі американських президенти у вигляді зображень невеликих бюстів в чорно-білому кольорі та кольорові.
Cтуденти ДВНЗ «ДДПУ» радять усім вивчаючим англійську мову та культуру США відвідати виставку.