21 березня у Слов’янську відбувся методичний діалог-семінар «Форми допомоги у здійсненні освітнього маршруту дитини з особливими потребами». Більше 40 учасників – представників спеціальних та інклюзивних навчальних закладів Донецької області щиросердно приймала Слов’янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 41, яку довгі роки очолює Волошина Олена Григорівна. Унікальність проведеного методичного семінару полягає в тому, що цей захід об'єднав науковців і практиків, працівників спеціальної та інклюзивної освіти, представників психолого-медико-педагогічних консультацій та батьків навколо питань ефективної допомоги дітям з особливими освітніми потребами у навчально-виховному процесі.
Із доповіддю «Сучасний стан спеціальної освіти: проблеми та перспективи» виступила завідувач кафедри технологій корекційної та інклюзивної освіти Донбаського державного педагогічного університету, доктор педагогічних наук, професор Дмитрієва Ірина Володимирівна.
Про пріоритетні напрямки розвитку освіти осіб з особливими потребами в Донецькому регіоні розповіла завідувач відділу спеціальної та інклюзивної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент Лопухіна Тетяна В'ячеславівна, із практичною складовою забезпечення корекційного супроводу дітей ознайомила учасників семінару методист зазначеного відділу Щепкіна Валентина Василівна.
Доповідь на тему «Особливості використання індивідуального та диференційованого підходів у психолого-педагогічній роботі з розумово відсталими учнями» представила заступник директора з навчально-виховної роботи СЗШІ № 41 Глухачова Людмила Анатоліївна, доповідь на тему «Технологія командної взаємодії у роботі з дитиною з раннім дитячим аутизмом» – завідувач Донецької обласної ПМПК Коваль Аліна Володимирівна та консультант Плаксій Ольга Юріївна. Цікавий досвід у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру представили старший вихователь Маймуренко Н. А. та вчитель-логопед Краматорського дитячого будинку «Антошка» Піщанська М. Л.
Учителі Слов’янської СЗОШІ № 41 Колодяжна М. Б. та Синявська І. Г. показали учасникам семінару фрагменти уроків з дітьми з помірним ступенем розумової відсталості. Методичний діалог-семінар закінчився концертом за участю учнів школи-інтернату.
Хочеться висловити вдячність усім учасникам за те, що долучилися до роботи семінару та презентували свій науково-педагогічний досвід. Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!