Шукаючи та створюючи себе як всебічно розвиненого педагога, ми завжди намагаємося зазирнути за небокрай нових знань. Змагаючись з швидкоплинністю часу, ми поспішаємо за прогресивністю, актуальністю, новітністю, змінами в педагогічній діяльності сьогодньошнього дня. У цій бурхливій течії неосяжної кількості педагогічних знань є єдиний непорушний оплот – досвід минулих поколінь.
28 лютого у ДДПУ було проведено круглий стіл із теми «Спадщина Антона Макаренка. Діалог із сучасністю». Актуальність даного заходу була висвітлена у доповідях учасників. Спадщина видатного вітчизняного педагога розглядалася всебічно – від педагогічних ідей та принципів так і до самої постаті видатного педагога в окремих історичних періодах. Проведення круглого столу у форматі диспуту надало можливість розвитку критичної думки, поза однобоким, стереотипним баченням, що сприяло генеруванню нових ідей. Досить прогресивним було поєднання думок науковців кафедри педагогіки, кафедри педагогіки вищої школи, кафедри практичної психології педагогічного факультету та кафедри української мови та літератури. Це дозволило неупереджено проаналізувати творче та наукове надбання Антона Семеновича Макаренка.
Круглий стіл, спираючись на плідну взаємодію всіх учасників, здійснив головне своє завдання: у пошуку вирішення сучасних проблем виховання примусив замислитися кожного над питаннями – чи можливо і в якому обсязі можна застосовувати спадщину А.С. Макаренка в сучасному навчальному-виховному процесі і як минулий досвід, із доречним його використанням, збудує нам дорогу у завтрашній день.
К. Бєлоусова, Е. Яблочанська (фото-матеріал), студенти 3 курсу педагогічного факультету відділення «Практичної психології»