Побачило світ 3-е видання (доповнене, доопрацьоване) навчального посібника для здобувачів вищої освіти «Психологія педагогічної діяльності: практикум». Посібник створений колективом співавторів:
Чернобровкін В.М. – доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри психології та педагогіки Національного університету «Києво-Могилянська академія»;
Чернобровкіна В.А. − доктор психологічних наук, доцент, професор кафедри психології та педагогіки Національного університету «Києво-Могилянська академія»;
Аматьєва О.П. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри практичної психології ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»;
Саяпіна С.А. − кандидат педагогічних наук, доцент кафедри практичної психології ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»;
Демченко М.О. – асистент кафедри практичної психології ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет».
Нове видання доповнене матеріалами проективної методики СФСП («Ситуації фрустрації у спілкуванні педагогів»), яку призначено для діагностики емоційних реакцій учителів у складних ситуаціях педагогічної діяльності. Проективна методика СФСП є модифікацією методики малюнкової фрустрації С. Розенцвейга та розроблена доктором психологічних наук, професором Чернобровкіним В.М.
До нового посібника увійшов опитувальник Чернобровкіної В. «Я і Світ», спрямований на виявлення внутрішньої (особистісної) свободи в дорослих. В основу опитувальника покладено розуміння внутрішньої свободи як смислового утворення особистості, що складається з різних семантичних елементів сформованого в особистості досвіду стосунків зі світом.
Посібник стане в нагоді викладачам вищих навчальних закладів, здобувачам вищої освіти, слухачам системи післядипломної освіти, учителям, вихователям, психологам закладів освіти.