Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітню систему України та формування єдиного інформаційно-освітнього простору – одні з пріоритетних напрямів сучасної державної політики. На це націлює Указ Президента України «Про першочергові завдання щодо впровадження новітніх інформаційних технологій» №1497/2005, Державна програма «Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці на 2006-2010 роки».
Сьогодні інформаційні технології стали невід’ємною частиною сучасного життя, вони значною мірою визначають подальший економічний та суспільний розвиток людства. У цих умовах революційних змін вимагає і система навчання. Актуальність проведення дебатів із метою виявлення переваг та недоліків використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання у ВНЗ має місце у сучасному освітньому середовищі, адже нині якісне викладання дисциплін не може здійснюватися без використання засобів і можливостей, які надають комп’ютерні технології та Інтернет. Вони дають змогу викладачу краще подати матеріал, зробити його більш цікавим, швидко перевірити знання та підвищити інтерес до навчання. Дебатери зазначили, що викладач має можливість отримувати найостаннішу інформацію, активно спілкуватися з колегами, здобувачами та батьками. Завдяки цьому він дійсно може бути носієм культури, знань, усього передового. Здобувачі вищої освіти філологічного факультету дебатували з питання забезпечення захисту персональних даних в інформаційній (автоматизованій) системі. Питання відповідальності за порушення законодавства про захист персональних даних, cтворення умов роботи з персональними даними на підприємстві викликало найбільшу суперечку.