Доцент кафедри управління навчальними закладами факультету психології, економіки і управління ДВНЗ "ДДПУ" Артюхіна М.В. провела 25 лютого практичний семінар у Донецькій торгово-промисловій палаті (м. Краматорськ) для підприємців Донецької області на тему "Маркетингові інструменти впливу на споживачів". На прикладах із практики маркетингової діяльності навчальних закладів під час семінару були розглянуті питання, що стосуються товарної політики організацій, цінової стратегії, партнерської взаємодії з постачальниками та каналами розподілу продукції і послуг, маркетингові інструменти комунікацій.
Після семінару було надано індивідуальну консультацію відомому українському дизайнеру Вікторії Карповій, яка є власником дизайнерської студії "Евліада" та Красноармійської швейної фабрики. Під час консультацій була порушена тема актуальності шкільної форми у ліцеях, колегіумах та інших профільних загальноосвітніх закладах, як елемент фірмового стилю закладів. Фабрика Вікторії має достатній ресурсний потенціал та великі потужності і виробляє широкий асортимент швейних виробів. Проте відомість вона отримала саме як виробник якісної дизайнерської шкільної форми з натуральних тканин. Замовниками шкільного одягу від Вікторії Карпової на сьогодні є приватні та державні ЗНЗ зі всієї України.
Надані поради для Вікторії стосувалися елементів брендингової стратегії просування та розробки елементів фірмового стилю навчальних закладів, а також поради щодо вибору маркетингових інструментів комунікацій для власного бізнесу.
За цією адресою можна переглянути відео з презентацією шкільної форми Вікторії Карпової.