12 листопада 2015 року на базі кфедри педагогіки був проведений II тур Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки.
Метою проведення олімпіади є створення освітньо-розвиваючого середовища, що має важливе значення для забезпечення єдності свідомості і самосвідомості студентів – майбутніх педагогів, підвищення престижу педагогічної професії.
У змаганнях взяли участь 22 студента – представники фізико-математичного, технологічного, філологічного, педагогічного факультетів, факультету фізичного виховання нашого університету, а також студенти Горлівського інституту іноземних мов.
До складу журі крім представників кафедри педагогіки були залучені в. о. завідуючого кафедри педагогіки Горлівського інституту іноземних мов доцент Кокоріна Л. В. та вчитель вищої категорії ЗОШ №12 м. Слов'янська Рукосуєва А. В.
На олімпіаді були представлені як завдання репродуктивного характеру у форматі тестів, які були спрямовані на перевірку глибини знань студентів-учасників з теорії та історії педагогіки, так і творчі завдання у форматі самопрезентації на тему «Моя майбутня професія – вчитель» і «Педагогічний контекст» – вирішення складних педагогічних задач та ситуацій, які мають практичне значення
Слід відзначити загальний високий рівень підготовки студентів-учасників олімпіади та їх професіональну спрямованість.
Виступи студентів із самопрезентаціями були яскравим втіленням їх уявлень про свою майбутню професію. Більшість учасників також добре впоралась із вирішенням педагогічної ситуації, продемонстрував при цьому глибокі знання педагогіки і психології, і вміння професійно користуватися ними.
І ось хвилююча мить – оголошуються результати олімпіади.
I місце посіла студентка філологічного факультету Пархоменко Ксенія.
II місце виборола теж представниця філологічного факультету – Синельченко Юлія, на III місці – студентка фізико-математичного факультету Вагнер Ганна.
У номінації «Краща сампрезентація «Моя майбутня професія – вчитель» кращою була студентка філологічного факультету Синельченко Юлія. Із максимальним результатом першість у номінації «Кращий знавець теорії та історії педагогіки» виборола студентка фізико-математичного факультету Вагнер Ганна. Краще за всіх впоралася із завданням педагогічного контексту студентка Горлівського інституту іноземних мов Завгородня Альона.
Учасники та глядачі визначилися із вибором переможця у номінації «Глядацькі симпатії». Грамоти отримали студентка факультету фізичного виховання Сироватська Катерина та студент фізико-математичного факультету Кирило Фролов.
Усі студенти-учасники олімпіади були нагороджені грамотами «За активну участь».
Але найголовніше, що кожний учасник отримав від участі у турнірі – це досвід, знання, нових друзів та відчуття задоволення від доброзичливої атмосфери .
Вітаємо студентів – переможців II туру Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки !
Сподіваємось на нові досягнення та перемоги!
Голова оргкомітету
ст. викл. кафедри педагогіки
Чумак Л.В.
Учасники олімпіади
Об’єктивне та доброзичливе журі
2 етап олімпіади – самопрезентація «Я і моя професія»
2 етап олімпіади – самопрезентація «Я і моя професія»
2 етап олімпіади – самопрезентація «Я і моя професія»
Переможниця олімпіади – студентка філологічного факультету Пархоменко Ксенія
Cтудентка Горлівського інституту іноземних мов Завгородня Альона стала кращою у номінації «Кращий аналіз педагогічної ситуації»
Переможець у номінації «Глядацькі симпатії» – студент фізико-математичного факультету Кирило Фролов