На кафедрі управління навчальними закладами розроблено новий підручник для студентів вищих навчальних закладів "Маркетингова та іміджева діяльність навчального закладу (2 частина)", автор – канд. екон. наук, доц. кафедри М.В. Артюхіна.
У підручнику докладно розглянуто особливості маркетингової та іміджевої діяльності вітчизняних навчальних закладів. Проаналізовано функції маркетингу та інструменти впливу на ринок споживачів освітніх послуг. Автор, з одного боку, звертає увагу на перевірені часом теоретичні положення маркетингу, а з іншого – відкриває шлях свіжим маркетинговим ідеям, інструментам та практичним підходам щодо удосконалення маркетингової діяльності навчальних закладів та покращення їх іміджу в очах усіх зацікавлених аудиторій.
Підручник адресовано студентам, які навчаються в магістратурі "Управління навчальним закладом" та за спеціальністю "Маркетинг", а також керівникам навчальних закладів, працівникам освітньої галузі та тим, хто прагне підвищити компетенцію у галузі маркетингової та іміджевої діяльності навчальних закладів.