4 листопада 2014 р. у рамках святкування 75-річчя нашого університету кафедрою менеджменту факультету психології, економіки та управління було проведено науково-практичний семінар «Сучасні вимоги стандартизації і сертифікації товарів та послуг як фактор забезпечення якості з погляду виробника і споживача».
У заході взяли участь викладачі факультетських кафедр, запрошені гості з факультетів технологічного, фізичного виховання, учителів початкових класів, робітники структурних підрозділів університету.
Відкрив науково-практичний семінар декан факультету д.е.н., доц. Лазаренко Д.О. Він презентував збірник наукових статей – «Шляхи підвищення якості надавання поштових та адміністративних послуг у місті Слов’янську на основі розвитку партнерських взаємовідносин Слов’янської міської Ради, Виконавчого комітету та Донбаського державного педагогічного університету з дирекцією Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта». Вітаючи учасників семінару, він побажав їм плідної співпраці і натхнення.
Завідувач кафедри менеджменту к.е.н., доц. Пилипенко О.С. окреслила коло завдань, які вирішуватимуться у ході проведення семінару.
Із доповіддю виступила к.т.н., доц. Кулік Н.М., яка детально розповіла про основні етапи розвитку світової стандартизації, її завдання та функції; структуру стандартизації як галузі науково-технічної діяльності; права споживачів; мету сертифікації, її об’єкти, методи та засоби; порядок проведення сертифікації продукції в Україні тощо.
Учасники семінару обговорили доповідь; переглянули запропоновані нормативні документи; на представлених зразках продукції повчилися вибирати якісні та конкурентоспроможні товари та одержали пам’ятку для споживача.
Вельмишановний споживач!
Обираючи товар або отримуючи послугу, зупинись на хвилину та згадай, що ти маєш право:
-
на захист і допомогу;
-
на споживчу інформацію;
-
на вибір і вільний доступ до товарів і послуг за доступними цінами;
-
на компенсацію в разі збитків;
-
на споживчу освіту;
-
бути вислуханим.
Джон Кеннеді, «Хартія захисту споживачів»
ЗНАКИ ВІДПОВІДНОСТІ
ОСНОВНІ КРОКИ СПОЖИВАЧА З ВИБОРУ
ЯКІСНИХ Й КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИХ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ
-
Стандартизація товарів і послуг - Індекс НД: ДСТУ або ТУУ
-
Управління якістю това-рів і послуг Сертифікат на систему управ-ління якістю ДСТУ ISO 9001-2009
-
Сертифікація товарів і послуг Сертифікат відповідності товарів і послуг вимогам НД