Побачило світ нове видання навчального посібника «Психологія педагогічної діяльності: практикум» (авторський колектив: В.М. Чернобровкін, О.П. Аматьєва, С.А. Саяпіна, М.В. Савченко), надруковане у Видавничому Домі «Слово» (м. Київ).
Навчальний посібник стане у нагоді викладачам, студентам психолого-педагогічних спеціальностей, слухачам курсів післядипломної освіти, учителям, вихователям та психологам закладів освіти.
Зміст практикуму націлено на формування практичних навичок та умінь розв’язання психолого-педагогічних ситуацій, визначення професійних здібностей педагога та психолога, діагностики учіння, вихованості учнів, особистості вчителя. Запропонований навчальний посібник складається з восьми розділів, зокрема «Психологія педагогічної діяльності як складова педагогічної психології», «Професія педагога й педагогічні здібності», «Педагогічна майстерність у структурі діяльності педагога. Технологія формування іміджу вчителя», «Особистість учителя у процесі професійної адаптації», «Конфлікти та стреси в роботі педагога», «Синдром «професійного вигорання» у діяльності працівників освіти», «Особистість учителя. Учитель як об’єкт психологічного дослідження», «Педагогічний колектив, особливості роботи з ним практичного психолога». У кожному розділі запропоновано питання до обговорення на практичному занятті, тестові завдання, методики діагностики, а також проблемні питання й основні поняття дисципліни для аналізу та опрацювання.
Із представленим навчальним посібником можна ознайомитися у бібліотеці ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет».
Бажаємо авторам продовження наукових пошуків та випуску нових творчих доробків!
Побачило світ нове видання навчального посібника «Психологія педагогічної діяльності: практикум» (авторський колектив: В.М. Чернобровкін, О.П. Аматьєва, С.А. Саяпіна, М.В. Савченко), надруковане у Видавничому Домі «Слово» (м. Київ).
Навчальний посібник стане у нагоді викладачам, студентам психолого-педагогічних спеціальностей, слухачам курсів післядипломної освіти, учителям, вихователям та психологам закладів освіти.
Зміст практикуму націлено на формування практичних навичок та умінь розв’язання психолого-педагогічних ситуацій, визначення професійних здібностей педагога та психолога, діагностики учіння, вихованості учнів, особистості вчителя. Запропонований навчальний посібник складається з восьми розділів, зокрема «Психологія педагогічної діяльності як складова педагогічної психології», «Професія педагога й педагогічні здібності», «Педагогічна майстерність у структурі діяльності педагога. Технологія формування іміджу вчителя», «Особистість учителя у процесі професійної адаптації», «Конфлікти та стреси в роботі педагога», «Синдром «професійного вигорання» у діяльності працівників освіти», «Особистість учителя. Учитель як об’єкт психологічного дослідження», «Педагогічний колектив, особливості роботи з ним практичного психолога». У кожному розділі запропоновано питання до обговорення на практичному занятті, тестові завдання, методики діагностики, а також проблемні питання й основні поняття дисципліни для аналізу та опрацювання.
Із представленим навчальним посібником можна ознайомитися у бібліотеці ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет».
Бажаємо авторам продовження наукових пошуків та випуску нових творчих доробків!