25.09.2014 року об 1100 на факультеті підготовки вчителів початкових класів відбувся методологічний семінар із застосуванням мультимедійних технологій під назвою «Чого навчає теорія педагогічної філософії як абсолютно нова й самостійна галузь науково-педагогічного знання?».
Ініціатором і організатором загальнофакультетських занять став доктор педагогічних наук, професор Борис Коротяєв, який розпочав семінар із тезового викладу основних принципів педагогічної філософії. Професор закцентував увагу на істинних і справжніх «іконах» освіти, на трьох основних компонентах здоров’я учня (фізичному, психічному й соціально-моральному) та наголосив на тому, що його теорія покликана стати методологічною основою професійної діяльності кожного вихователя, учителя, викладача, керівників усіх рівнів, адже вона прокладає шлях у майбутнє України, яким і є молоде покоління.
Усе викладене професором стало підґрунтям бурхливої дискусії серед викладачів факультету – учасників семінару, які зі справжнім завзяттям висловлювали свої позитивні й негативні думки з приводу основних тез пропонованої теорії. Наскільки ефективна звична розповідь лектора? Як слід надихати студентів на самостійну роботу з книгою? Яку роль відіграє фізичне самовдосконалення особистості учня чи студента в підвищенні його мотивації до активного опанування навчальної дисципліни? У чому полягає ефективність монопредметної технології у виші? На ці та багато інших питань намагалися відповісти учасники семінару з позицій педагогічної філософії Б. Коротяєва.
Відтак проведений методологічний семінар започаткував серію подальших досліджень, орієнтованих на виявлення законів і закономірностей, що діють в освітньому просторі на випередження наявної реальності.