23 квітня 2021 року на кафедрі педагогіки вищої школи було проведено відкрите практичне онлайн-заняття з навчальної дисципліни «Професійний імідж педагога-тьютора» у рамках реалізації плану роботи зі стейкголдерами ОПП «Педагогіка вищої школи».
Лекторами виступили викладач кафедри ПВШ к.пед.н., доцент Фатальчук С.Д. та зовнішні стейкголдери: в.о.ректора Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Краматорськ) к.пед.н., доц. Бурцева Ю.О., директор Комунального закладу «Покровський педагогічний коледж» к.пед.н. Олійник О.І., директор Слов’янського багатопрофільного регіонального центру професійної освіти імені П.Ф. Кривоноса Гусейнов С.Н., директор ДЗПО «Сіверський професійний ліцей» Стиранець В.І., завідувач відділення Слов’янського енергобудівного фахового коледжу (СЕБТ), викладач вищої категорії, фахівець-практик Турка В.М.
Відкрите практичне онлайн-заняття відвідали викладачі кафедри ПВШ, фахівець-практик Бондаренко Н.В. (старший майстер в/н СБРЦПО імені П.Ф. Кривоноса), викладач-методист Комунального закладу «Покровський педагогічний коледж», представник роботодавця, випускниця спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (2019 р.) Мацокіна Н.Г., здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти за ОПП «Педагогіка вищої школи» та здобувачі третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за ОНП «Освітні, педагогічні науки».
Під час заняття лекторами було презентовано навчальну дисципліну «Професійний імідж педагога-тьютора». Учасники обговорили питання щодо теоретичних основ формування іміджу, сутності технологій іміджування, ролі та місця вербальних і невербальних засобів спілкування в формуванні професійного іміджу педагога-тьютора, удосконалення майстерності педагогічного спілкування, тонкощів етикету сучасного педагога-тьютора.
У рамках засідання фахівець-практик Бондаренко Н.В. презентувала досвід роботи з організації «Школи молодого майстра виробничого навчання» у закладах професійно-технічної освіти. Лектор розкрила мету та завдання Школи, охарактеризувала нормативно-правову базу для організації роботи Школи, обґрунтувала позиції наставництва молодих фахівців, звернула увагу на зміст та результативність роботи Школи.
Присутні на занятті зазначили актуальність висвітлених проблем на сучасному етапі розвитку теорії та практики тьюторства в освітній галузі. Викладачі, стейкголдери та здобувачі висловили побажання плідної співпраці з організації та проведення подальших освітніх заходів.
Дякуємо всім за участь в практичному онлайн-занятті та бажаємо подальшої наснаги на освітянській ниві!