17-19 квітня 2024 року кафедра управління та адміністрування ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» (м. Дніпро) спільно з Національним університетом «Києво-Могилянська академія» (м. Київ) взяла участь в організації проведення ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу».
Ця подія об'єднала провідні українські заклади вищої освіти – Національний університет «Одеська політехніка», Національний технічний університет «Харківський політехнічний iнститут», Запорізький національний університет, Поліський національний університет, Черкаський державний технологічний університет; зарубіжні освітні установи - Вища школа управління охороною праці в Катовіцах (Катовіце, Республіка Польща), Інститут регіонального економічного розвитку Комратського державного університету (Комрат, Республіка Молдова), галузеві громадські об’єднання – Українська асоціація з розвитку менеджменту та бізнес освіти (активними членами якої є й співробітники кафедри), здобувачів, науково-педагогічних працівників, представників бізнесу, державної служби та установ.
На пленарному засіданні із привітальним словом від ДВНЗ «ДДПУ» виступив доктор економічних наук, професор Сергій Коверга, який підкреслив важливість обміну досвідом у сфері менеджменту та маркетингу в надважких умовах військової агресії яка триває.
Учасники активно ділилися своїми дослідженнями на секційних засіданнях, присвячених різним аспектам розвитку бізнесу. Були обговорені новітні парадигми розвитку менеджменту та маркетингу, сучасні тренди стратегічного менеджменту і маркетингу в контексті сталого економічного розвитку, інновації та підприємництво в якості основи економічного відновлення країни, а також багато інших актуальних тем.
Конференція стала важливим форумом для обміну ідеями та поглиблення знань у галузі менеджменту та маркетингу. Її результати сприятимуть подальшому розвитку наукових досліджень і практичних застосувань в практичній сфері.